Dat dacht ik ook altijd, totdat ik het einde zag. Die leider blijkt the General te heten(al zul je dat nu wel weten). Ik hoop trouwens dat ik Blasto als teammate krijg ik Me3 .
Hehe, dat moest ik even opzoeken. Een Hanar als teammate. Zie het al voor me dat je een love story met hem/haar kan krijgen. Of zo'n Volus als teammate lijkt me ook wel geniaal, die Volus bionic god uit deel 2.
Nou ik heb de collecter ship gered, ik ben wel pro Human dus jah. Wel kut dat Miranda niet met mij wou neuqen. Telkens als ik met haar probeerde te praten zei ze dat ze het druk had, zal wel een keer iets verkeerds gezegd hebben ben ik bang, ben daarna maar naar Tali gegaan, die wou wel.
Het is omdat je iets met Tali hebt dat je niet met Miranda kunt. Ik was ook met Tali en Miranda aan het flirten en op een bepaald moment moest ik van Tali een keuze maken. Dan heb ik maar voor Tali gekozen en sindsdien heeft Miranda het ook te druk voor me .
Kan me niet herinneren dat ik zon specifieke keuze heb gemaakt, zal wel per ongeluk gegaan zijn denk ik. Op de volgende playtrough maar Miranda doen dan.*)
Ik was opnieuw begonnen met een maleshep en met de intentie om Miranda nu te romancen(Tali had ik de eerste keer al geromanced, en ben van plan om haar met mijn 3de maleshep nog een keer te romancen). Dus ik was echt een eikel tegen Tali op Freedom's Progress, maar ik begon mezelf wel een beetje te haten. Achja, ik maak het wel weer goed met Tali met mijn 3de maleshep
Nou, dat komt eigenlijk omdat mijn maleshep renegade wordt. En aangezien ik al met 4 characters heb gezegd dat Tali die Veetor mee mocht nemen, ben ik wel benieuwd hoe ze nu zal reageren als ik haar later weer tegen kom.
Hehe, ik had die Veetor aan Cerberus gegeven. Was niet zo'n slim idee toen ik hem later tegen kwam at the Flotilla. Sinds dien kon Cerberus de pot op.
Heb het maar opnieuw gedaan en Veetor toch aan Tali gegeven. Ik heb nu met mijn femshep Veetor aan Cerberus gegeven, die kan Tali toch niet romancen .
Cerberus kan mij bij in mijn tweede PT helemaal de pot op. Heb op mijn laatste save de missie met Kahoku uit deel I dan wel niet gedaan, maar ik zal het om zijn dood wel lastig maken voor Cerberus.
Bah Miranda, zo'n cocky bitch, ik vond haar vervelend van in het begin. Die griet met haar hoofd in een aquarium is ook niet echt een alternatief... Jack heeft als enige een "knap" (dan toch expressief) gezicht... maar dan zie je de rest en lijkt het alsof je moet aanpappen met een shemale biker. Jack's hoofd op Tali's lichaam, met Kelly's haardos & Miranda's lingerie zou misschien nog een semi-deftig resultaat kunnen opleveren.
Tali is lief, mysterieus en daarom leuk Miranda is geil en leuk voor een one-night stand Jack is een kut emo. Als ze nu iets meer gebaseerd was op Kat von D...
Ben het eindelijk is met je eens. Al vind ik nog steeds Jack wel meevallen, ze heeft tenminste redenen waarom ze zo fucked up is. De enige reden waarom ik ook een keer Miranda romance, is omdat ik wel benieuwd ben hoe dat verder gaat in Me3. En Cerberus kan inderdaad de pot op, maar je moet natuurlijk wel wat verschillende keuzes maken .
Heb ook playthroughs met verschillende keuzes. De ene probeert altijd oplossingen te vinden met zo min mogelijk doden en blabla De ander schiet eerst en stelt daarna pas vragen. Dat betekend dat ik met de ene allerlei personages uit deel 1 ben tegen gekomen, council is gered etc. De ander heeft geen council gered en deel 2 is opeens nog leger dan anders.
Vond persoonlijk die ontmoeting met de council wel leuk. Ik heb ze met mijn laatste ME save laten leven. Wel jammer dat die Turian van de council zo'n ass is.
"Take your offer and cram it up your ass". En daarna kwam ik Udina tegen: "I've got a long list of people I didn't want to see, and your name is right at the top" .
Zie je de council in deel 2 als je ze laat leven? Ik heb ze laten sterven in deel 1, en Andersson council lid gemaakt. Boe, ik dacht nu zie ik de nieuwe council en shit maar nee hoor. Kon zelfs niet met Udina praten.