Hoe speel jij met je vanguard? Om heel eerlijk te zijn vind ik de vanguard niet bijzonder goed. Charge staat zo'n beetje gelijk aan zelfmoord op insanity en dat icm met weinig shotgun ammo maakt het er niet veel beter op. Die shockwaves gebruik ik eigenlijk helemaal niet. Pull is de enige vanguard skill die ik vaak gebruik.
Ik speel op Normal, dat is makkelijk. Ik gebruik altijd die vuur of ijs skill op mijn wapen en heb altijd Miranda en Jacob bij me. Gebruik altijd een smg, shotgun eigenlijk bijna nooit gebruikt. Heb nu ook een assault rifle dus dat is wel handig. Meeste wat ik altijd doe is gewoon met Jacob iemand de lucht inschieten en neerknallen, en anders gebruikt Miranda en ik slam. Charge gebruik ik amper.
Charge lijkt mij dus echt de power die ik mis nu, ben nu Soldier. Charge lijkt me zoo bruut. Maar wtf, je hebt assault rifle? Hoe kan je dat doen als vanguard? Dulle, wat ziet die dude eruit zeg.
Ik vond em ook mislukt toen ik pas begon aan ME1, maar ik ben er gehecht aan geraakt. Hij is lelijk, maar hij is míjn lelijke dude Ik vind dat het toch nog redelijk is gelukt om de ME1 versie na te maken. Hier en daar kon het wat beter, maar toch...
Ja, ik zag dat je geen scars meer kon plaatsen? Of ben ik gewoon blind geweest? Armor...tsja valt me ook wel tegen. Vooral dat je de helm niet kunt afnemen. Zit je de hele tijd te prutsen om een Shepard te maken, wordt zijn gezicht achter die idiote helm verborgen. Ach, het is een leuk hebbedingetje. Het is niet alsof ik ervoor betaald heb. (Zijn stem wordt er btw ook nog eens door verpest; die 2 ronde dingen zijn dus speakertjes waar hij dan door praat. Klinkt te blikkerig)
Si, later in de game krijg je de mogelijkheid om iets nieuws te leren. Kon ook voor sniper gaan maar daar vind ik ME niet voor geschikt. Ik ben sowieso iemand die van dichtbij aanvalt dus dan is de assault rifle het handigste voor mij.
NOOOOOOOOOOOOOO Was juist voor Soldier gegaan voor de Assault rifle. Damn, Charge lijkt me ZOOO SICK! Mja, boeiend. Denk niet dat het spel opeens dan nog 10000x bruter gaat worden dan het nu al is. En ga niet 8u opnieuw spelen.
Ik ben ook voor de Vanguard, in het begin was het even wat lastiger..kon nauwelijks m´n shotgun gebruiken zonder dood te gaan. Maar nu ik wat verder in het spel ben is het prima te doen, ik heb even zitten twijfelen tussen assault rifle erbij of de sterkere shotgun..en toch maar voor shotgun gegaan, ben toch een Vanguard eh Charge gebruik ik of als er nog maar 2-3 vijanden zijn, of als losse vijanden komen aanlopen. Shockwave is ook erg handig moet ik zeggen, vind m'n Vanguard nu wel erg tof
Ik speel ook gewoon Vanguard op insanity. Gewoon niet chargen op grote groepen. Tactisch spelen en het is erg leuk!
Ik heb het spel gespeeld als Vanguard. Charge en de shotgun heb ik ook weinig gebruikt, maar de andere wapens vind ik lekker werken. Eerst veel de heavy pistol gebruikt, daarna overgestapt naar de SubMachine Gun. De impact voelt super als je vuur aan je kogels toevoegd. En later kon je nog een wapen trainen, dus gekozen voor de Assault Rifle. Ik wilde namelijk wel mijn Collecter Assault Rifle gebruiken die ik bij mijn CE kreeg. En die schiet ook erg lekker. De biotische krachten bijna niet gebruikt.
Iemand die ook Adept speelt en een goede loyalty skill weet (vooral voor op insanity)? Ik dacht precies zelf aan Barrier of Fortification aangezien je toch meestal even wordt geraakt wanneer je biotic powers lanceert vanuit cover. Warp ammo is op zich misschien erg handig, maar ik schiet eigenlijk amper/niet zelf normaal, tenzij hier en daar eens met een heavy weapon of de sniper (advanced training). Reave klinkt op zich ook best goed, maar volgens mij moet je dat dan gaan gebruiken ten koste van Warp en op zich voldoet die laatste skill erg goed. Ik heb meestal Pull, Warp en Singularity geselecteerd.
Throw heb ikzelf nog niet geprobeerd, ik gebruik eigenlijk altijd pull en maak ze dan ofwel ook zelf af met een follow-up warp, of laat m'n teammates de zwevende targets gewoon afschieten. Heeft Throw verder een voordeel op Pull behalve dat het ook wat damage doet? Of is het meer een gimmick spell, mensen van bruggen etc duwen is op zich wel leuk maar erg locatie gebonden natuurlijk..