1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ha, hier ben ik het dan weer helemaal mee eens. De standaard Shepard vond ik er het toch het beste uitzien. Ik neem deze dan ook altijd en heb er prima mee kunnen spelen. ;):)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er moeten ook gamers zijn die voor het vrouwelijke geslacht opkomen,en als ik erotiek wilde hebben legde ik wel een DVD in van Jenna Jameson of wat dan ook.:cool:

Enne,ik maak wel bij ME 2 die Fons na,Die kan effe nie game nie!8):p

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Erotiek hoef je niet te kopen, dan kun je gratis krijgen als je het wil zien. ;):)
    Ik neem ook in deel II gewoon weer de standaard Shepard.
    Alleen bij Oblivion maak ik uitzonderingen. ;):9

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Breek me de bek niet open over de Character Creator van Oblivon!
    Probeer daar maar eens een fatsoenlijk vrouwtje (of uberhaupt een fatsoenlijk uitziend personage) uit te krijgen! AAARGH! :mad:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb er eentje gemaakt in ongeveer 30 minuten. ;):thumbs:

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja indeed,een vriend van me had toen zo'n Neanderthaler gemaakt lol._O_:lol::thumbs:Dat was pas een foute Customizing,gelukkig dat de High Elf die ik toen gemaakt had wel meeviel.

@Yellow

Ja ik weet hoor,maar wat ik minder vind is dat ze constant bij deel 1 de mannelijke Shepard lieten zien met die trailers en van de vrouwelijke Shepard enkelen filmpjes.Bedoel als je een game uitbrengt waar beide geslachten gemaakt kunnen worden,dan heb ik zoiets verdeel dan de trailers daarin of doe het dan helemaal niet.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien omdat de director van de game een streng Islamitische Iranees is? ;):9

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, als ze elke keer een ander personage laten zien tijdens trailers krijgt iedereen een 'WTF effect'.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, want bij dit soort games blijft het zo dat het overgrote deel van de spelers man is. Vrouwen gamen ook steeds meer, maar het overgrote deel kan je geen gamer noemen omdat die heilig geloven in Wii fit wtf. ;)=(:+

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben ik het niet mee eens,maar ik zou het juist een innovatieve zet vinden om dat op die manieren te doen gepaard met de verschillende keuzes en acties die je dan bij elk personage anders laat zien.;)

Maar dat is mijn mening,maar het laat op die manier juist de meerwaarde van de gehele potentie van het spel zien en de proevende sferen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eigenlijks moeten we het maar gewoon overlaten aan de ontwikkelaars. We weten nu dat er de nodige verbeteringen komen waarom gamers hadden gevraagd. Ik heb sowieso wel meer vertrouwen in BioWare dan in een andere ontwikkelaar; BioWare heeft genoeg talent. Ik ben dus van mening dat we de komende paar weken eerst de reacties en info van de ontwikkelaar zelf moeten afwachten. ;):)

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En daar sluit ik me helemaal bij aan,en dat het kwa verhaal en gameplay allemaal nog beter en uitgebreider zal worden geloof ik ook in.Maar zoals ik eerder aangaf verlang ik wel dat de technische aspecten wel verbeterd gaan worden,want die framedrops met name in de Citadel kan gewoon echt niet meer.Als ze dat al kunnen verbeteren,dan is het hele spel compleet!;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O lieve BioWare: KOM !@#$%^ nu met info, want anders!?

Amen

Met vriendelijke groet,

Zijne heiligheid Lord Reetveter. ;):)

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik trouwens echt bizar vind is dat de eerste Sheppard die ik gemaakt heb toch degene blijft die ik ga gebruiken voor deel 2. Ze heeft echt een onwijze pokkekop, maar op de een of andere manier is en blijft ze voor mij de "echte" Sheppard. Ieder ander personage wat ik maak voelt toch vreemd omdat de stem niet bij het hoofd past. :lol:

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wat info. Mass Effect is en blijft voor mij de game van de afgelopen paar jaar. Dus wacht sinds het uitspelen en lezen van beide boeken met smart op deeltje twee. Bioware gaat hier weer een pareltje mee afleveren.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe artwork/wallpaper:

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is echt Massive...oke slechte grap
    Ik haal die randen weg, en dan gebruik ik het pas als wallpaper.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Pegas: Zo te zien lijkt dit een van de stationnen boven de aarde. Er zijn twee grote, met 250.000 inwoners elk. Dit kan heel goed het station zijn waar het introfilmpje begint als je Shepard uit een raam ziet kijken. Het kan ook zijn dat dit het werkgebied van je pa of ma is in de game. ;):)

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mooi hoor,alleen die 2 vind ik niet zo tof in de lettering. lol

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dat dit dat station bij pluto (kan even niet op de naam komen) wat ze gebruikten als training station voor Biotics enzo. Sluit ook meer aan bij boek 2. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina