Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet wat het is. ;) Check mijn post van gisteren, daar staan de links naar hetzelfde Gametrailers interview.
    Tenminste, ik kom met jou link op dezelfde pagina uit als met mijn link.

    Anyway, wel vet dat je het verschil direct merkt als je je eigen save van ME1 gebruikt. :)
    En aangezien ik gehecht ben geraakt aan mijn gedrocht van een Shepard wil ik em ook in ME2 gebruiken!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Alleen wil ik van het tweede deel dan ook weer alle mogelijkheden en andere eindes van het spel zien, dus dan moet je deel 1 eerst weer op alle mogelijkheden hebben uitgespeeld.

    En welke beslissingen zullen allemaal effect krijgen. Dood laten gaan van die soort spin achtige alien. Wrex en die gast of dat chickie en het dood laten gaan van die gasten van The Citadel :D

    En hoop wel dat de levelcap omhoog gaat. Of zou je in deel 2 ineens al je levels kwijt zijn? Hoop dat ik mn level 60 mee kan nemen, of iedergeval dat je een kleine beloning krijgt als ze de levels resetten.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dus denk is dat als je de save van mass Effect 1 import speel je het verhaal verder met Shepard, doe je dit niet zal het verhaal heeeeeel anders zijn en ook met een ander hoofdpersonage ... just my thoughts
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is een hele goede als dat zo word,misschien is het die reden dat Shepard dan doodgaat als je niet met hem hebt gespeeld in deel 1 dan.En dat als je fris en nieuw begint in ME 2,dat Shepard dan het lootje legt en jij dan verder gaat met een nieuwe char.;)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Zou leuk zijn, maar denk teveel werk.

    Dan zou Bioware 2 totaal verschillende verhaallijnen moeten maken. 1 voor als Sheppard dood is gegaan en 1 als je met Sheppard speelt. Moet de hele verhaallijn gesplitst worden van het begin van deel 2, helemaal tot en met deel 3. Moeten ze alles dubbel gaan opnemen, van stemmen tot de filmpjes etc. Voor als ze tegen Sheppard praten of niet als deze dood is.

    Wat ik denk is dat ze je laten spelen met je teammates die je altijd bij je hebt. Kom je in een gevecht waar brute force handig is dat je overschakeld naar bv Wrex of een Liara oid en misschien zelfs bepaalde sidequest alleen met deze characters kan spelen. Kunnen ze die personage makkelijk verder uitdiepen.

    Nog paar maandjes wachten op de E3, dan zal het wel duidelijk worden.
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp jou punten ook idd, zou wel veel meer werk zijn maar toch zal het wel iets in die richting zijn , we zien het wel op de E3 (als het daar bekend gemaakt wordt) ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ergens vind ik het helemaal niet gemakkelijk; het idee dat je in deel II misschien moet switchen tussen personages. De diepgang moet door het verhaal komen en dat doe je niet echt door te wisselen met personages. Het kan wel cool zijn, maar ik zie het gewoon bij dit spel niet zitten. Zie het maar als een familie: Jij doet elke dag de afwas, dat is jouw taak en jou specialiteit. Op een dag zegt je moeder: Nu mag jij voortaan stofzuigen en gaat je broertje de afwas voortaan doen. Het is een stukje wennen, maar het kan ook aanvoelen alsof je iets wegrukt uit de vertrouwensband tussen gamer en game. Ik hoop dat jullie het zo snappen. ;):)
     
  8. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Je raakte me kwijt bij de afwas... :confused:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kijk: Wanneer jij ergens goed en vertrouwd in en mee bent, dan wil je dat natuurlijk zo goed en zo vertrouwd mogelijk blijven doen. Je wilt vertrouwd raken met een genre, een game en een personage. Als je op een gegeven moment een ommezwaai krijgt, dan kan dat erg wennen of zelfs frustrerend zijn. Stel je eens voor dat Mass Effect een RTS word; die twijfels had men namelijk ook bij Halo Wars. ;)8)
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een beetje vreemd voorbeeld - Je lijkt mij wel lol - maar ik snap waar het naar toe gaat me je stelling.

    Nu ben ik het grootindeels met je eens,maar het valt me gewoon op dat ze Shepard als character erg oppervlakkig hebben gelaten in het eerste deel.Dat is volgens mij met een bepaald doel gedaan,of misschien bewust een keus van Bioware voor de komende delen.

    Ja ikzelf zou het ook een beetje raar vinden als je opeens een nieuw karakter gaat spelen,maar als de Customizing beter en uitgebreider word,dan ga ik echt niet verder op mij oude Char tenzij je die kan restylen naar de mogenlijkheden van deel 2 bijvoorbeeld.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik hoop juist dat ze Shepard minder oppervlakkig maken en echt meer een held. Ik neem toch de standaard hoofdpersoon, vond het customizen ook niks en Shepard zelf zag er al prima genoeg uit. ;):)
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien ben ik wel laat hiermee maar er zijn 2 filmpjes van Mass Effect 2 gelekt.

    Een gaat over de combat en de andere over de cutscenes.
    Ach check het zelf maar ;)
    http://ownage.nl/news/28374/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb het nog niet gezien; vette filmpjes. Je zou bijna zeggen dat de game wel eerder uit kan komen. ;)O-)
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je merkt er al direkt uit dat ze nu echt bezig zijn met een intenser gevoel van interactie,deze filmpjes vind ik nu al veel overtuigender overkomen dan het het eerste deel.Kwa techniek zijn ze heel wat van plan blijkt wel,begin toch erg blij te worden als ik dat zo zie.;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb er vertrouwen in dat dit allemaal goed komt. Het zal vast erg tof worden om te switchen tussen die personages met ieder z'n eigen verhaal.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gelekte footy, weet niet of ie al langs is gekomen hier:

    [yt]AodVMCAV-Sw&e[/yt]
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Check de laatste paar posts op de vorige pagina maar. ;):9
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of het al gepost is.


    [GT]47189[/GT]

    [GT]47191[/GT]
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe filmpjes weer met interessante nieuwtjes !!
    Weet iemand misschien waar je die boeken van Mass Effect kunt kopen ??
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Play.com, misschien Proxis of bol als je geen cc hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina