1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ook gehad, maar die ene werd toen pissed toen ik erop inging. Die Liara vond het wel best, bleef mooi zitten, maar had et bij het andere chickie wel verpest toen ik erop inging :D Naja toen maar verder gegaan met Liara :+

    Verder niet zo moeilijk om te krijgen, je moet gewoon steeds bij beide beetje slijmen.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja, want ik vond die uitdrukking op Shepard zijn gezicht echt briljant. Zoek het eens op YouTube op en oordeel zelf. ;):9
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vergat ik dus even,omdat ik alleen met vrouwelijke Shepards heb gespeeld loopt het bij mij natuurlijk anders met die dingen.Je kunt als vrouwelijke Shepard geen relatie met Ashley krijgen,tenminste voor zover ik wist dan.;)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En wel met die mismaakte TicTac? Leuk, altijd die Alien. Ashley is natter. ;)8)
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja Ashley,heb helemaal niets met haar en de rest van de crew ook niet behalve Joker.

    Wat me wel verbaasde was de Captain himself,eerst dacht ik dat hij zo'n braaf mannetje was die alles deed zoals het volgens het boekje hoort.Maar -

    Toen hij de ongelukkige neersloeg om je vanaf de Citadel te krijgen om achter Saren aan te gaan bij de laatste missie,heeft hij zeker wel punjes gescoord
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hij doet hetzelfde met:
    Ambassadeur Udina
    ;):)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weer een nieuwe:
    [​IMG]
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mooie vakantie bestemming,voor als het wat slecht gaat in je portomonee.:D:lol:
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Erg sfeervol weer, hoop dat ze op de E3 veel meer laten zien :cool:
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop dat ze met het "space-travelen" meer richting Kotor gaan. dat je veel meer van die grote "space ports" heb ipv nu alleen die paar planeten en de citadel.
    vind het in deel één maar een beetje karig
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    he er staat dat het vervolg verder gaat op het einde van de pc versie. Was dit einde zo anders dan? Wat was er überhaupt anders? in de verhaallijn op de pc
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    ja dat is een beetje raar,maar zover ik weet is die versie gewoon hetzelfde kwa gameplay en inhoud.Kan misschien dat de PC versie een ander extra einde kan hebben,maar dat lijkt me een beetje sterk.Beetje rare stelling dan van Bioware,als dat zo zou zijn want wat hebben wij 360 gamers er dan aan?
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    was er toen niet zo'n uitbreiding?
    iets met clouds ofzo
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is wel interessant moet ik zeggen, ziet er uit als een vervallen basis ofzo, de art die tot nu toe is uitgekomen zien er allemaal wel kicke uit
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Weet niet hoor,het gaat me wel allemaal heel erg ala Gears of war setting uitzien als het aankomt op alles vernietiging.Dat had ik eigenlijk meer met deel 3 verwacht,maar als ze er nu al zo mee komen in deel 2 hoe moet het allemaal in deel 3 uitzien hah.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vernietiging? Het kan ook gewoon gaan om een verlaten settlement of zoals in ME1 dat ene level van de Protheans.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoop niet dat het gehele spel in zo'n grimme sfeer afspeelt.
    hoop ook wel tussen een aantal mooie bloemenperkjes te kunnen rondbanjeren:+
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zou deel 2 wel iets "darker" gaan worden dan deel 1, maar er zullen ook wel mooie dingen in terug komen hoor :thumbs:
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe ik me kan abonneren op een discussie zonder iets te typen...
    vandaar deze loze post

    /Mod Bovenaan dit topic op "Discussietools" klikken en dan "Abonneren op deze discussie" kiezen en dan gewoon de stappen volgen - Pegas
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina