1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is Thane. Check de OXM scans van paar postst terug :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kijkt uit naar een screenshot van Ashley. Als ze bij BioWare Kaiden laten leven en niet Ashley, dan sluit ik me aan bij de Reapers. ;)O-)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sowieso moet Ashley er weer zijn, anders boycot ik ME2. :+
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon Kaiden dood laten gaan :+

    Denk dat gewoon iedereen terug komt die je hebt laten leven. Hebben ze eigenlijk ook al aangegeven.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Slechte voice-over op het begin zeg. :mad:

    En Shepard is toch een vrouw? :+
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zowel Kaiden als Ashley leven is al bevestigd ergens in het begin.

    Lijkt me logisch wie dat dan zijn toch? :cool:

    En eigenlijk hoop ik niet dat Garrus terug komt wil een andere Turrian zien. Zo eentje die lijkt op de Spectre Turrian die jou moest beoordelen op Eden Prime. Was best teleurgesteld dat hij niet de gene was die je team member werd maar die grijze Garrus bij je aansloot. :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Garrus was wel aardig, maar niet speciaal. Tali vond ik ook geen reet aan, nooit gebruikt volgens mij. Altijd Ashley en Wrex voor mij :cool:
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mijn beste team bestond eigenlijk uit Tali en Liara T'Soni. Tali voor alle tech stuff. En Liara omdat ze al die force powrs had om mensen in de lucht te gooien.

    Lift + push = 1 hit kill als je ze buiten het game gebied duwt. :+

    Maar in dat filmpje waar die Asari ( is dat Liara?) Nja als ze zegt ''Shepard, but your.. dead.'' Klinkt ze een beetje teleurgesteld dat je niet dood bent, zou zij iets te doen hebben gehad met jouw dood (of wat er ook gebeurd dat je dood zou moeten zijn)? :eek:
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat was niet Liara,maar die zal beslist terugkomen met haar intulectuele praat.Garus vond ik best geinig,een beetje zo'n verstoten geval die wist dat Saren niet deugde en niet geloofd werd door zijn meerdere.Wrex vind ik nog steeds cool,maar hij mag wel nog wat stoerder over gaan komen in deel 2.

    Tja en dan Ashley,als soldate vind ik haar steengoed maar haar hele familie status en achtergrond boeit me totaal niet sorry.Ook haar houding soms vind ik wat te militair,ze is niet bepaald ruimdenkend lol.Tja kaidon,leuk voor een theekransje mee te houden maar meer niet.

    Nihlus was cool inderdaad,en liet zijn leven in de game veel te vroeg omdat ik die missies best wel wilde uitvoeren met hem wat eigenlijk de bedoeling was.;)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Leuk dat gametrailers allemaal E3 stuff nu al heeft enzo, maar waarom moet die mass effect 2 trailer zo'n dikke spoiler bevatten :confused:...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dude, daar waarschuwde ze al voor aan het begin van de special. Je kunt dus altijd nog opzij kijken wat je kennelijk niet gedaan hebt. ;):cool:
     
  12. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, menselijke squadgenoten..
    Ik heb ze er uit gekickt zodra het kon, Wrex, Garrus en Shepard als Vanguard ownt :D (Daar ben ik nu ook weer mee bezig, geweldig hoe hard zij ownen als je 2x throw en 1x die anti-wapen aanval van Garrus tegelijk doet :p )
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Liara zie je volgens mij wel in het filmpje bij 0.43:).
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vet! Heb er weer zin in, ziet er allemaal erg gaaf uit. Wie zegt dat MS niet genoeg goeie titels heeft voor volgend jaar.. heeft het mis.
    Ik was dan ook zeer verbaasd om het feit dat ME 2 niet in dat 'Gametrailers top 10 E3 games' zat.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik verwacht qua verhaal iets van dit:

    Shepard met zijn vriendjes zitten in de Normandy en worden aangevallen. Normandy gaat kapot en iedereen denkt dan dat Shepard dood is. Op een of andere manier leeft hij nog en is er een nieuwe Normandy!

    Jaaaaaa :D
     
  16. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ze hadden het uiterlijk van Nihlus en Garrus moeten omdraaien, Nihlus ziet er 10x beter uit en hij had een veel betere stem :mad:

    En ik heb toevallig net gelezen op de officiele forums dat alle footage tot nu toe van de 360 is geweest, dus de pc kan nog mooier :D
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk niet dat we Wrex terug zullen zien in deel 2. Aangezien je Wrex kan dood schieten op Virmire.

    Of mensen die hem hebben doodgeschoten moet een plaatsvervanger krijgen voor Wrex. Maar ik denk dat hij gewoon volledig weg zal zijn. Aangezien hij eigenlijk al langer dan geplanned bij je bleef.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is niet Liara, maar een nieuwe Asari genaamd Seryna :'-(

    En in de scans staat dat als je Wrex dood hebt laten gaan n deel 1, je hem niet meer terug zult zien. Dus als je hem hebt laten leven zul je hem waarschijnlijk wel een keer tegenkomen.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, is al duidelijk gezegt door de ontwikkelaars meerdere keren dat die personages afhangen van wat jij ermee gedaan hebt. Heb je Wrex dood laten gaan in deel 1 dan zal je hem niet terug zien. Maar de mensen die hem hebben laten leven zullen hem in deel 2 weer tegen komen. En dit zal ook weer voor ME3 gelden vertelden de makers.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Als je een echte bikkel bent ga je als kapitein met het schip ten onder. ;):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina