1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er super uit!!
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Over of shepard wel of niet dood gaat:
    Shepard gaat op en suicde mission, jij bent de gene die de uitkomst zal bepalen van de mission gaat Shepard wel of niet dood ligt dus geheel in jouw handen!
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Indd, heb de boeken zelf ook gelezen, en vond het zelf ook al raar. :eek:

    Ik ga gewoon wachten op ME2, en ga dan kijken wat ik ga doen wat betreft de keuze van Sheppard en Joker, doe zoiezo allebei, maar met welke ik echt doorga moet ik nog bekijken. :)

    Ik heb geen beelden kunnen vinden btw, van wat er gebeurd, zijn die er wel, heb wel van alles gezien, maar niet zo precies wat er met Sheppard gebeurd.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Uncle Ben: With great power comes great responsibility. ;):thumbs:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Stelletje neppe fans zijn jullie zeg. Mass Effect 2 topic naar pagina 2 laten afglijden. Deze dubbelpost was even noodzakelijk. ;):mad::'-(

    Theorie over de game, afgaande op emoties en save shit die ons door BioWare zijn beloofd:

    Ambassadeur Udina kon wel eens de grootste klootzak in deel II worden. ;):)
     
  6. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Udina ja :p
    Cerberus staat achter die gast als je Ascension leest, hij is echt zo'n gladde politicus :p
    Alsof je hem nog ooit zou steunen nadat hij je ship ground in ME 1 :p_0/
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik post/kom hier niet meer. Gewoon omdat er nu al big ass spoilers zijn en bij een game als ME kan dat gewoon dodelijk zijn. Denk dat ik niet de enige ben.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    ²

    Al kijk hier nog regelmatig snel of er geen interessante discussie aan de gang is. Maar de meeste berichten lees ik eigenlijk niet.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Spoilers? Heb je wel gelezen dat ik het over een soort van theorie heb? Zolang mijn idee of theorie nog niet bevestigd is, is het ook geen spoilers. Lastig trouwens als met grote games toch het hele internet volgeplakt is met dit soort informatie. Tsja, sluit je dan ff op in een geluidwerende kamer ofzo, kan het niet altijd voorkomen. ;):9
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    spoilers = alles over de E3 demo/filmpjes en de afgelopen pagina's waren dat dus veel spoilers.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik had ook Captain Anderson gekozen om zich als hoofd van de counsil voortetreden. Maybe dat Udina daar nu verbitterd over is dan. :cool:
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die Udina is een van de grootste bastards die ik ooit in videogame land ben tegengekomen, dan heb ik nog liever 20 keer Saren om me heen dansen.

    Waar ik wel benieuwd naar ben is, hoe jouwn oude Shepard naar de nieuwe staat van graphic's word getild. Ook vraag ik me af hoe nieuwkomers pas met deel 2 te spelen,opeens een eigen Shepard maken en de gebeurtenissen van het eerste deel invuld omdat die dan niet gespeeld zijn. Of je krijgt misschien een optie, om gebeurtenissen vanuit deel 1 die van belang zijn daar een keus uit te maken zoals met Colonist en Soldier bijvoorbeeld.

    Weet even niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar misschien dat iemand het snapt.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  13. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat mensen die beginnen met deel 2 geen eigen keuzes kunnen maken van deel 1. Die zullen voor je gemaakt worden omdat ze ook niet weten wat de keuzes precies allemaal inhouden. Denk dat ze dan voor de "goede" keuzes gaan zodat je geen characters mist in het spel.
     
  14. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mist toch hoe dan ook Ashley of Kaidan, er gaat er toch altijd 1tje dood?
    Al konden die twee mij niet schelen, zolang Wrex maar blijft leven :D
    Vanguard is trouwens wle de sterkste class volgens mij, goede biotics+medium armour en shotgun :)
    Ik heb zon AR met 2 stability en heat reducton add-ons, ik zo'n bijna 30 secs schieten voordat hij overheat, en zonder dat ik accuracy verlies :p
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  15. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze hadden gezegd dat er iemand terug zou komen waarvan men dacht dat hij/zij dood was. Dus denk dat dat dan Ashley of Kaiden is.
     
  16. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even getimed, ik kan 1 minuut schieten met mn Assault Rifle voordat hij overheat :p
    30 secs met m'n pistol.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat klopt, dat vermoeden heb ik ook al. Ben dus benieuwd wie je dan terugkrijgt als je in deel 2 dan pas je Shepard aanmaakt, of ze baseren het op het geslacht wat je kiest.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Zou kunnen, maar hoeft niet. In deel I heb je immers ook allen relaties met vrouwelijke wezens. Als je dus een vrouw kiest of hebt gekozen maakt het dus niks uit. ;):9
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    =(
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Bloodbath klinkt goed :D Leuk ook dat je de boel dus serieus op kan fokken.. Opzich wel jammer dat je volledig nieuwe squadmembers hebt, je raakt toch wel gehecht aan je squad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina