1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En zo ziet het doosje er uit:
    [​IMG]

    Hij kijkt zo boos. :'-(
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond die van ME1 veel mooier, die zag er zo geheimzinnig uit en had je nog Saren. EA Logo is groter dan het hoofd van Sheppard. Te groot!
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeggen dat de keuzes in het spel ook echt de verhaallijn aanpast, dus lijkt het me zeker interessant om het spel meerdere playthroughs te geven. Daarnaast is er ook nog de keuze voor Paradigm en Renegade! In de eerste heb ik bijvoorbeeld eerst als heilige Shephard gespeeld, daarna een keer als bitcherige Shepard!
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^lelijk doosje, maarja het gaat om de game :cool:
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee koekenbakkers,

    Was een reactie op de post daarboven (pegas) die stelde dat: 'Je misschien deel 1&2 moet herspelen om iets in deel 3 te veranderen.'

    Waar ik op reageerde dat dat mij sterk leek....

    chronologisch lezen is kennelijk te veel gevraagt van 'echte' gamers :+
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En alweer een hoop gedoe om niks :9

    Wanneer je ME1 uitspeeld wordt er een save gemaakt van je character. Straks wanneer je ME2 in je xbox gooit kan je kiezen of je verder gaat met een van je eigen character of een nieuwe aanmaakt. Als je een nieuwe maakt kan je z'n geschiedenis kiezen(counsil laten leven of niet). Simpel toch?
     
  7. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of het Paramour verhaal nog verder gaat. Als je in ME1 wist aan te pappen met Kayden, Ashley of Liara, heb je in ME2 dan nog steeds iets met elkaar, of ben je zo'n rokkenjager/sloerie die een ander probeert te versieren?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Wie weet kunnen degene die niet voor een oude saven kiezen wel een deel van de geschiedenis van deel I voor deel II samenstellen. Lijkt me vet, dat jezelf een deel van de punten kan bepalen bij het aanmaken van een game. Natuurlijk moet dit niet zo super speciaal zijn als je wel een oude save zou kiezen. ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dikke Hulde, de volle 10 minuten op YouTube met alleen maar gameplay beelden en veel spoilers. Ik lust die pap nu wel. :9
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]52551[/gt]

    edit: Ik had em zelf nog niet gekeken, en denk ook niet dat ik dat doe. Maar ik lees dit op een site:
    Gebruik dan ook aub spoilers als je iets te melden hebt. Probeer de game niet nu al voor me te verpesten. :9
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    KLinkt goed. Planeten die er beter en unieker uit gaan zien ipv steeds dezelfde planeet met een ander klimaar. Sheppard die kan sterven ipv dat de held het altijd weer moet overleven. :D
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    OMFG: Als ze dit allemaal nu al kunnen vertellen; waarom moeten we dan nog tot januari wachten. Ik wed dat ze rond de TGS vertellen dat het november december word. Man, dan is het al dik twee jaar dat die game uit is.

    Voor de mensne die twijfelen dat filmpje te bekijken: Het bevat hier en daar schokkende informatie. ;)
     
  14. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828

    Heb angst om het filmpje te gaan bekijken, omdat ik straks dan weer iets verziek voor mezelf door echt iets te lezen waar het hele verhaal omdraait of echt wereldschokkend is.
    Had bijvoorbeeld bij resident evil 5
    per ongeluk iets aangeklikt in een nieuwsgierige dronkemans staat, zodat ik al te weten kwam dat Jill wesker's "apprentice" was(ook al was het eigenlijk al vrij snel overduidelijk in het begin van die game)
    maar probeerde het nog te verdringen maar lukte me niet en oo wat heb ik mezelf toen ook gehaatte8)
    Dus is het allemaal oude e3 koek "a la dat shepard en/of je teammates kunnen sterven" wat er ter sprake komt? Of zit er ook nieuwe koek tussen?
    Zelf al spijt dat je gekeken hebt of niet?
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Op het einde is het echt een gigantische grote spoiler. Dus je kan hem tot 4:00 zonder zorgen kijken en daarna moet je hem echt uitzetten. 8)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oke, duidelijk dat ik m dus niet ga kijken!
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    -__-; Great nu hebben ze het einde al verklapt, 1 einde dan...
    Ik ga dus nu geen enkel nieuw filmpje meer kijken van Mass Effect 2 want wie weet wat ze straks allemaal meer verzieken.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet in ieder geval al hoe mijn squad eruit zit op mijn eerste playthrough: Liara en Thane :9.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Haha, ja denk de tweede playthrough dat ik een harem ga meenemen O-) Misschien willen ze dit keer wel een triotje, stuur die Ashley wel weg, die aliens zijn er wel voor in :p ;)
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ga me maar afsluiten van dit topic denk ik. Heb zo'n vermoeden dat ik door deze reactie
    al een redelijk idee heb van het einde zonder iets gezien te hebben 8) en voel nu ook de drang om te gaan kijken of ik gelijk heb.
    Eigenlijk zouden ze een optie moeten introduceren om jezelf te blokkeren van een topic voor de nieuwsgierige aagjes onder ons die zichzelf niet in de hand hebben als het om spoilers gaat:9;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina