1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat screens van deze nieuwe dame:

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatste pic is sweet :D

Zin in deze game, nog steeds geen officiele release datum?

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Enig wat me tegenvalt is haar outfit, maar dat kun je toch anders kleden niewaar? Thane is trouwens super wreed, zijn introductie in die filmpjes alleen al! _O_

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet sweet. Daar gaan mijn heupen. :'-(

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week Mass Effect herkocht nadat ik 'em 1,5 jaar terug verkocht had via marktplaats.
    Paar dagen geleden uitgespeeld en mijn god; wat een heerlijke game! Alles klopt gewoon (op de framerate na dan). Kan écht niet wachten op deel 2!

En is er al bekend of kan kiezen welke career je van deel 1 importeert naar deel 2?

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    aan de ene kant lijkt deel 2 me heel vet, aan de andere kant staat het me tegen dat je je personage uit deel 1 meenemt.

Dit wil dus zeggen dat je veel dezelfde abilities in het spel hebt en de gameplay weinig aangepast is.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeft niet per sé. Ik heb nooit ME gespeeld, en ook niet ME2 in de gaten gehouden, maar het kan zijn dat de developers het als een ´extra´. Dus de gameplay van ME2 + een extra´tje van ME.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je begint gewoon overnieuw, maar met de keuze instellingen die je in deel I hebt gemaakt. Je begint echt niet gelijk met je oude level 60 ofzo uit deel I. Bij mijn weten is dit ook bevestigd. ;)

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    En wat nou als je meerdere carreers hebt? Kiest de computer dan willekeurig een carreer? Of kan je zelf kiezen met welk je verder gaat? Is dat al bekend?

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan gewoon zelf kiezen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ga er maar vanuit dat het precies zo werkt als met select excisting ID. Dat wil dus in het kort zeggen dat je kunt doen wat jij al zei. ;)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hopelijk kan ik mijn Sheppie die ik in ME1 had wel aanpassen in deel 2. Die van mij is echt lelijk, wil de normale Sheppie maar wil mijn keuzes wel overbrengen naar deel 2.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Denk ook dat dat wel kan, maar anders kun je altijd wel overnieuw beginnen. Het zou wat lame zijn als BioWare dat niet zou doen. Ik neem sowiezo altijd de standaard Shepard. Heb sinds Oblivion geen zin meer om 30 min aan een kop met lijf te werken. :+

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Leuke tekenstijl, maar het kan beter. Omdat Mass effect er serieus uitziet in de game, ziet de comic er meer luchtiger uit maar dat vind ik persoonlijk dan weer.

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vindt het wel een leuke tekenstijl, weer een beetje minder kiddie dan de iPhone game van Mass Effect. Ben wel benieuwd, maar hoop meer op een nieuw 'normal' boek. Weet iemand of ze bezig zijn met een derde boek?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het zou een beetje moeten zoals de laatste Spiderman Comics. Vaak waren die ook wat donkerder, maar dit bevalt me evengoed. Nice, vond het leuk om te lezen.

Ik ben benieuwd wanneer die uitkomt; ga hem zeker kopen.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    6 Januari moet hij uitkomen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De game kwam geloof ik 10 januari uit; dus dat is mooi genomen. :thumbs:

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Klopt helemaal, de Spiderman comics waren veel volwassener en vaak behoorlijk diep en donker qua stijl en verhaal lijnen. Heb je niet toevallig die comic van hem gelezen over dat jongetje, die op het eind van het verhaal bijna iemand die hem peste met een pistool wilde neerschieten maar Spidey hem troostend toesprak. Man dat was een verhaal, dat was echt prachtig!! Ben zelf ook hardcore comic verzamelaar geweest maar ben ik mee gestopt, had mijn hele kast letterlijk volstaan met Amerikaanse en zowel Nederlandse uitgaves.

Je merkt wel dat die ME comic artist veel van vrouwelijke characters houd, de meeste tekenen ook al die Pin up stijlen. Maar de Master voor mij blijft de artist 'J Scott Campbell', tekende Gen 13, ook Spiderman, Dangergirl.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina