1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Net Mass Effect 1 voor de tweede keer uitgespeeld. Heb er nu 19 uur en dan eerste keer 13 uur. Heb er nu echt veel meer tijd in gestoken! Mijn mannetje is dan ook echt alleen dood te krijgen als hij een raket van een turret voor zijn kop krijgt.
    Heb echt zin in Mass Effect 2.
    Liara :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Die blauwe egel? :9

    Nee, dan liever Ashley.
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik val gewoon op extraterrestials. 8)
    Maar zonder dollen, ze heeft gewoon een geile stem. :9
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had ergens gelezen dat de comic in dezelfde tijd speelt als de game. Dat de twee elkaar dus overlappen.

    Vandaag trouwens eindelijk de mass effect boeken gekocht :9 .
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik vind die Shaira wel leuk die haar praktijk heeft op de Citadel, die ziet er wel sexier uit en ook wel een lekkere voice om aan te horen. Nieuwe missie, vind alle chicks in Mass effect en level naar 100 lol. Iets voor dat verzonnen achievement topic, vinden jullie niet?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Blaas het stof dan eerst maar van dat topic. :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    29 Januari komt ME2 uit, heb er zin in. _O_
    Hoop op wat meer epische gevechten eigenlijk!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik ook, van mij mag heel deel II wel zijn zoals het eindgevecht in Mass Effect I. :)
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    [​IMG]
    [​IMG]
    Deze krijg je als je hem pre-ordered in amerika en ''across" europe. Hier in nederland zullen we wel weer net buiten de boot vallen8)
    Vind ze er wel best tof uit zien en ze kosten verder ook niks extra's, stuk beter als de fable 2 collector's edition met die halo armour en kleine kut dungeon wat een crap was dat|:-
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja die CE van Fable II stelde geen ruk voor. Imo een gewoon spel en verder niets. ME II gaat denk ik wel vet worden. Misschien dat ik hem haal, maar met CE edities van spellen heb ik meestal geen zin de dozen te bewaren. Vaak zit er los spul bij waar je bijna niets mee doet en uiteindelijk gaat het om de game.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Het is te danken aan het verhaal dat ik ME zo tof vind, en het is de vraag voor mij hoe ME2 daarop verder zal gaan. Persoonlijk denk ik dat het inderdaad wat meer actie gericht gaat worden, en dat is precies wat ik eigenlijk net niet zou willen. Maar ik miste in deel 1 de uitgebreide intensiteit van de dialogen vanuit de KOTOR delen, en balanceerde deze heel erg goed met de actie en de soort mini games.

    Als ME2 teveel actie word, dan laat ik het verder voor wat het is en ga ik puur voor Dragon age. Maar het is afwachten hoe de game word, en wacht ik eerst op wat reviews en spel ervaringen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik haal die game hoe dan ook, actie of geen actie. Dit word misschien wel de beste RPG ooit. Kotor kun je voorlopig toch vergeten, mocht je dat willen. Waarom niet gewoon de game oppakken als die uitkomt. Vind het jammer, nu moet ik zeker alleen verder? :'-(
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die rode armor heeft wel iets weg van iron man, zou tof zijn als als je deze armors uiteindelijk ook gewoon kan downloaden
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben dus niet de enige die dacht dat het heel erg op Iron Man leek. Niet erg, want Iron Man is een baas. :D
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Op een nieuw KOTOR deel wacht ik allang niet meer, en zeker niet nu die MMO daarvan komt en ik heb echt een hekel aan MMO gaming gekregen. Mass effect zie ik niet echt als de RPG game, maar het was de eerste game van Bioware op de X Box 360 die toen uitkwam en daarom speelde ik het. Al met al is het een bruut spel, maar Shepard is als karakter gewoon te oppervlakkig waar je in de eerste KOTOR bijvoorbeeld begon als een soort nobody, en toevallig heb je de Force als gave en dat was echt heel interessant.

    Ook vind ik het verhaal een beetje onrieel net als met vele andere Sci fi games en films, series, en ik denk in zo'n universum dat de mens juist zichzelf te trots vind om zich bij een alien community te voegen en juist de aliens naar zich toe willen laten trekken zoals nu gebeurt met contact proberen te maken etc. Maar dat is mijn gedachte, maar ik vind in ME het net allemaal even iets te slick en de council daar snap ik echt helemaal niets van.

    Jade empire had ik dat ook, een leuk spel maar miste een diepgang en ook keuzes waren niet echt zo invloedrijk als de KOTOR spellen. Nu weet ik wel dat voor de meeste KOTOR veel te hardcore was qua dialogen en de mogelijkheden met de force instellingen, en ik denk daarom dat ze ME wat meer toegankelijker hebben willen maken.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, 29 januari... Misschien wordt het eens tijd om em bij de FRS te bestellen icm addiscount en een of andere pas. :cool:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wacht nog even op een special edition, dan bestel ik hem ook bij FRS. Het zal toch geen Gamehubsje worden en mocht dat wel gebeuren dan zou ik hem daar ook niet bestellen. :+
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook tot de Special Edition te bestellen is, heb ook de Special van ME1, staat toch wat mooier in me kast
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik neem de gewone versie. ;)
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina