1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat armor is fucking bruut, maar ja. Maar die printable poster, het komt erop neer dat je een JPG file krijgt ofzo en die kunt uitprinten dan? Of begrijp ik het nu totaal niet ? :)

    Even rondgekeken maar tjonge...die CE kan je haast nergens krijgen of in elk geval pre-orderen.
    Play.com niet, Gamehubs.com niet, Mymemory.co.uk niet. Tja, denk dat het gewoon FRS met de kortingen word dan , en dus de normale editie, of gewoon als ie misschien 50 euro bij MM of Saturn is tegen die tijd. Ik wil echt gelijk met ME2 kunnen beginnen zodra ie uit is, en niet ook nog eens twee weken moeten wachten omdat ie uit het buitenland komt ;).

    Tja of hier bestellen , en ik geloof dat het bij hun korter dan twee weken is...

    http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/10267221/Mass-Effect-2/Product.html

    Lastig.....
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de adviesprijs 60 euro? Ik koop hem denk ik bij de lokale gameboer, daar heb ik AC II ook gekocht voor 49 euro een paar dagen na de release.:D
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hmm.. vind het niet zo bijzonder wat erbij zit, soundtrack kan leuk zijn dat wel. De artbooks vind ik van de meeste games vaak wat tegenvallend, maar wel leuk om te zien hoe de game tot stand kwam. Een Mass effect 2 trui, dat zou pas vet zijn. :)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Game.co.uk heeft de exclusiviteit in UK dacht ik en denk dat je hem hier enkel in de Game Mania gaat vinden.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Ook maar gepreordered. Maar staat geen prijs bij, naja zie het ook wel, wil deze game zowieso meteen hebben, enige game waar ik niet een week op wil wachten :cool:
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    @ hier boven: http://meforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=712184&forum=144
    Dus ik ga maar niks bestellen bij Gamemania.
    Op half bakken digitale CE versie zit ik niet op te wachten.
    We zullen zien wat voor versie er hier komt, ik hoop voor jullie dezelfde versie als in de US.
    Mass 1 CE kon je destijds gewoon bij Bartsmit kopen.
    Een jaar later zag ik de CE nog liggen bij Intertoys.:emo:
    Mooi plaatje van de CE:http://tweakers.net/ext/f/MGx4XJa7F8ovn7YCQcsE0a8O/full.jpg

    Nieuwe Trailers:

    Mass Effect 2 Cinematic Trailer Debut
    http://xbox360.ign.com/dor/objects/14235013/mass-effect-2/videos/masseffect2_trl_121209.html

    The Sentinel Class
    http://xbox360.ign.com/dor/objects/...2/videos/masseffect2_trl_sentinel_121109.html

    Hier nog een mooie wallpaper: http://tweakers.net/ext/f/JIdb7aU5gKhAihi9cNBViwQY/full.jpg
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie trailer ... maakt het wachten nog moeilijker
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier op youtube voor mensen die problemen hebben met ign.


     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er maar van houden. Trailer voor trailer. Maar Hand in Hand combat ziet er wel vet uit.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hand in hand? :+

    Dat zal wel niet in de game zitten, of misschien gewoon onder één knop indien een vijand je vast grijpt ofzo.
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Hand to Hand combat xD. Maar ik denk dat je gelijk hebt je zal niet allemaal combo's kunnen uitvoeren. Maar de animatie ziet er wel goed uit.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die trailer ziet er té vet uit. Eens kijken waar ik ME2 evt. kan gaan halen voor een mooi prijsje}:]
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    moet die game spelen ...moet die game hebbuh ..nu spele 8)

    Damn
     
  14. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    me2 :):

    Ga denk ik Fallout 3 is door heen, nog niet afgemaakt.
    Ben nu met The Last Remnant bezig, maar wat een draak van een game. :x
    Hoop dat Final Fantasy beter wordt, ga is proberen die Demo van Dante's Inferno is binnen te halen op de US PS3 store.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    SE van Mass Effet, maar wat gaan we hier in NL krijgen? De tincase en de game en de rest op dvd zodat je het zelf kan printen? 8)
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijs bekent? :eek: Ziet er zeer vet uit allemaal.
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Budgetgaming.nl is je vriend. Google ook. School ook.
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja sites worden geblokkeert alles zo'n beetje wat met gaming te maken heeft. Heb nog geluk dat xbw het doet.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb best zin in deze game, hoop wel dat ze het combat systeem en Mako (? dat voertuig geval) systeem beter hebben gemaakt. Dat zoog namelijk keihard in ME1.
    Ben er nu nog mee bezig though. Vind de karakters, rassen en het verhaal (/sfeer) van ME zo geweldig. \o/
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Combat Systeem gedeeltelijk mee eens. Over de Mako helemaal niet. De Mako rulez man, daar moet je gewoon aan wennen. Ik kom echt elke berg en helling wel over. :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina