1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Haha, nee, denk het ook niet, maar het verhaal is zoiezo altijd verschillend, aangezien het dus mischien ook zo is dat allemaal keuzes die je hebt gemaakt in deel 1 ook invloed hebben op dingen in deel 2.

Ik kijk er in ieder geval meer naar dan welke game ook ooit. :9

Kan niet wachten. :D

@Dulle: mischien kan je het logo in de startpost ff aanpassen naar het origineel. ;)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn logo is mooier. :cool:

En het is trouwens zeker dat je keuzes van deel 1 invloed hebben in deel 2. ;)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gezellig, ik heb mijn savegame van 1 een lange tijd geleden verwijdert. :mad:

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    wtf. Waarom zou je OOIT een savegame verwijderen? :confused:
    Ik heb bv. zelfs nog saves van Madden NFL 07. Terwijl ik zeker weet dat ik het nooit meer ga spelen.
    Die dingen nemen meestal minder dan 1MB in beslag.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik vind dat geluid wanneer die titel in beeld komt zooo vet altijd.
    :+

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, wanneer de zon achter de planeet wegkomt. Echt zo'n Alien gevoel/geluid, heerlijk! Echt sfeervol, kunnen heel wat games nog wat van leren :cool:

Maat van me, precies hetzelfde, had vanmorgen zn hdd wat opgeruimd en per ongeluk zn mass effect savegames verwijdert... hij had em al 3x uitgespeeld, dus hij baalde wel. Kans dat hij nu nog een level 60 Spectre wordt is niet zo groot.

Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kwestie van een paar weekjes hard gamen en het probleem is opgelost. Ik heb door geknoei eens driemaal al mijn savegames verloren. Kijk ik ben er niet rauwig om omdat ik weet hoe het zit, maar aan de andere kant heb je bijvoorbeeld met online games als Bad Company en COD 4 dat je stats en dergelijke bewaard worden op Live en niet je HDD. Dus als je die games weer eens speelt en even een level doet, dan weer saved and quit, is het probleem alweer opgelost. Dit geld natuurlijk niet voor alle games, maar voor de rest is het gewoon een kwestie van opletten. ;):)

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Hij wou em dit jaar nog 1x uitspelen om level 60 te halen, maar dat gaat nu niet meer lukken in 1x, en hij heeft/koopt gewoon teveel spellen per jaar om de game nog es 3x uit te spelen... heeft nu precies 100 xbox 360 games thuis liggen origineel, echt associaal, maar wel handig, kan alles lenen wat ik maar wil :+ alleen heb ik niet zoveel vrije tijd :D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok: Of Henny Huisman is zijn beste vriend, of hij heeft geen leven. Anderzijds heb ik dat ook niet, ook heel veel gespeeld, maar zoveel games heb ik bij lange na niet meer in huis. ;)8)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet het, maar ben een idioot. :+

Achja, zo erg is het niet. Begin liever opnieuw, had de game toch maar een keer uitgespeeld. Dus was geen uber gast.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :+

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hij heeft zn xbox sinds dag 1 en hij speelt gewoon veel, en speelt alles ook wel snel ujit en dan wil ie weer wat nieuws, en hij verkoopt eigenlijk nooit wat.

Doe zelf ook weinig weg tenzij het echt bout games zijn.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, dat betekent dat relslet Williams nog leeft bij mij. ;):)

14. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    zoooo die trailer is wel vet zeg, ben benieuwd hoe het verhaal zal gaan lopen!!! maar heeft die Geth nou dat armor aan of staat ie bij het lichaam van Shepard??
    Anyway de kans is klein dat Shepard dood is aangezien ze bij Bioware gezegd hadden dat Shepard de held is van de gehele serie, een soort van Luke Skywalker

ga nu mij Mass Effect character ff tot lv.60 brengen en dan is het afwachtten begonnen!!!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat moet ik ook nog even doen met mijn Shepard. Btw: Hij had inderdaad de armor van Shepard aan, maar BioWare kennende en de industrie is dit een algemen truuk om ons aan het lijntje te houden. Halverwege het jaar verwacht ik de eerste gameplay wel, want dan kan ik me ook verlekkeren aan TW - The Temptation. Hopelijk dan geen waterschade met mijn LE. ;)8)

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Onze Shepard zal echt niet dood gaan,maar ik denk dat dat filmpje een soort list is of bijdraagt aan een vision net zoals die van de Beacon.Wie weet krijgt onze blauwe Liara een ingeving of droom dat Shepard sterft,wie zal het zeggen.

En anders krijgen we weer een nieuwe vervanger-ster,Commander Telliwanker ofzo.:D

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Is idd wel duidelijk.

Ze zouden ook echt niet een echte spoiler een jaar voor de release geven ;) Het is een teaser, een filmpje die mensen beetje wil opfocken. En was dacht ik al es gezegd dat je je character mee kon nemen naar deel 2 en dan zou dat ook niet kloppen O-)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    We zien het vanzelf wel. Ik hoop in elk geval dat de volgende dingen beter zijn:

Framerate (Laat Mirik of wie dan ook dat niet vergeten te melden in de review tegen die tijd)
    Emoties personages
    Iets langer verhaal
    Meer side quests en meer variatie daarin
    Ik wil op de aarde kunnen landen en in een grote stad rondlopen New York 2187 WTF!!!
    Mannelijke asari's, vrouwelijke Krogan, mannelijke quarian, vrouwelijke Volus. Je ziet mijn punt wel.

Zo zijn er nog wel een paar dingen, maar dat komt later wel. ;):9

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zou best wel vreemd zijn voor een ras dat alleen uit "vrouwen" bestaat :+ ;).

Anyway, hoop inderdaad dat ze de framerate wat verbeteren want die is op sommige momenten echt rampzalig.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind mannelijker asari's juist geen probleem aangezien Liara het er uitgebreid over heeft in gesprekken met Shepard. Kijk, de andere rassen hebben ook niemand van de overgestelde sexe in het spel zitten en dat begon me de laatste tijd wel iets te storen. ;)*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina