1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Komt Shepard dan ook voor in het boek? En eventuele andere personages uit het spel?

Maar goed, zitten er dan ook nog dingen tussen? De volgorde is dan zo:

Revelation
    The game
    Ascension

Maar zit daar dan ook nog wat tussen ergens? Alvast bedankt voor degene die het weet. :p

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb me de boeken ook vandaag besteld na wat reviews te hebben gelezen en ik kan je al zeggen dat eigenlijk geen enkel personage van de game in Ascension voorkomt (misschien een paar met een cameo). Zover ik weet zijn die 2 boeken de enigste dingen, dus geen strip ofzo.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn broertje heeft ook net een van die boeken uitgelezen. Ik wil ze opzich ook wel, maar mijn Engels lezen is beroerd. Geef met boeken de voorkeur aan de Nederlandse taal.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zonde want in het engels kan je gevoelens en meningen etc. gewoon veel beter onder woorden brengen. Hierdoor lees ik zelf alleen maar engelse boeken. Simpelweg omdat het een veel mooiere/betere taal is imo.

Ik heb ook maar weer de LE van ME1 gekocht via de bazar. Moet hem toch weer eens spelen en wilde de LE sowieso al een tijdje en daarnaast zat ik ook middenin mijn 2de playthrough toen ik hem verkocht :) Alleen jammer dat de setting van deel 2 heel anders is.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee beter juist, want zo word de game voor veel mensen aantrekkelijker en bovendien epischer van formaat. ;):)

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het kan ook zijn dat ik het verkeerd heb opgevat destijds. Er werd namelijk gesproken over het feit dat het spel "donkerder" wordt. Is dit enkel qua verhaal (wat wel erg tof klinkt al) of qua uitstraling van de game. Dus bijvoorbeeld Halo 3 wat de GOW kant op gaat of gewoon hetzelfde zoals Mass Effect 1?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Denk vooral qua verhaald en qua emoties. Maar qua uitstraling zal het volgens mij ook wat donkerder worden want aan de teaser te zien zou ik zeggen dat de Geth machtiger zijn geworden.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Niet eerder gehoord dat de game meer die richting op zou gaan, maar het lijkt me logisch dat wanneer ze enkel het verhaal donkerder wouden maken dit niet tot zijn recht zou komen als de wereld eromheen niet dit weergeeft. Beiden zullen dus hoogstwaarschijnlijk een nieuwe richting opgaan, de trailer had trouwens ook al een ondertoon die deze keus weerspiegelt.

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat de game donkerder word lijkt me dan ook een logische keus,iedereen is natuurlijk bang voor de Geth en die Reapers om door hen uitgeroeid te worden.Dat het spel donkerder word als je spreekt over de deprimerende GOW setting hoop ik nu net niet dat het die kant opgaat,al zie ik dat wel gebeuren bij de laatste game in de trilogie.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Klinkt inderdaad logisch allemaal, alleen hoop ik toch dat het niet heel donker wordt maar dat ze het enigzins binnen de perken houden maar toch de juiste setting weten te creƫren en het echte werk voor ME3 bewaren, zoals hierboven ook al wordt gezegd.

Dat was de quote van destijds die ik bedoelde. We zullen het nog wel zien maar het is absoluut een spel wat ik ga volgen en ook direct in de pre-order gooi zodra het kan :)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Nieuwe artwork pic :cool:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is Chora's Den zo te zien of een andere nieuwe nachtclub. Wanneer gan nu eindelijk eens die stringen los bij die Asari in Chora's Den waar je voor kunt zitten? Is dat toevallig mogelijk op de PC versie? ;):D

Over die versie gesproken: Is de PC versie anders dan de versie op de Xbox 360? ;):eek:

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik weet niet bijster bijzonder anders,behalve dan dat het er mooier uitziet en smoot speelt.:cool: (Met een grote bak)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de art in een hogere resolutie. muahaha }:]:+

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Klinkt allemaal weer mooi,maar zoals gezegd ik heb hoge verwachtingen niet alleen met het verhaal maar ook de techniek.En ik wil absoluut geen framedrops meer zien,die laadtijden in de liften kan ik wel mee leven,als de gameplay verder maar lekker smooth word afgewerkt.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, echt te ziek was dat. Bij Oblivion hadden ze het na een paar updates zo verholpen en bij Mass Effect heb ik nog nooit een update gezien. ;):mad:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alleen framerate moet beter, voor de rest mag het meer van hetzelfde voor mij. Wat meer planeten waar je gewoon vrij kan rond lopen zonder vijanden enzo.

Zolang EA maar niet elk uur met nieuwe content komt.

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De texture pop up moet natuurlijk ook wat aan gedaan worden,plus het aanvals menu zoals ik het maar even noem.Dat werkt veel te onhandig,dat kan ook beter gewoon kleine details die het al kunnen doen.

Maar meer van hetzelfde moet het van mij nu net niet,maar er mag juist wat meer inleving inzitten met name in de uitdrukkingen en bewegingen zoals we al tevoren over spraken in het ME topic.De missies mogen echt veel meer diepgang gaan kennen,zoals Virmire in het eerste deel dat was echt top nivo.;)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Van mij mag dat in deze game wel, als inderdaad de framerate maar goed is. Ik zal de redactie tegen de tijd dat de reviews er aankomen er wel aan herinneren. Ik vond dat de content bij deel I heel matig was en er veels te weinig van kwam, in tegenstelling tot Oblivion of straks ook Fallout 3. Zelfs Two Worlds had meer content en dat was voor velen het lachertje van het jaar destijds. ;):lol:

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat vinden jullie eigenlijk hiervan?
    Maar zou het niet tof zijn als er bijvoorbeeld in een komend Mass Effect deel opeens een Prothean zou aankomen,of misschien zo'n klein schalig overgebleven overlevings groep.Of zou het juist beter zijn om dat achterwegen te laten,waarom ik dat vraag is omdat ik het gevoel heb dat ze daar nog iets aan gaan doen ofzo.Maar kan aan mij liggen,haha.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina