1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind die MP ook echt geen hol aan. 2 potjes gedaan. Mass effect is gewoon singleplayer klaar. Die MP bullshit had er niet in gehoeven. Had ik liever een paar extra sidequests gehad. Die vond ik namelijk behoorlijk karig dit x.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben nu met mijn 2de pt begonnen, en dit keer met de CE guide erbij....effe kijken wat ik qua missies en vooral opties enzo gemist heb.

Spoilertje mbt de docter die je kunt recruiten;
    Blijkt dus dat je Dr Chakwas op de Citadel kunt laten, en daar zelfs een War Asset van krijgt! Je kunt dan Dr Michel (je weet, uit ME1 Garrus recruit missie) aan boord meenemen.
    :9

Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niks, of je moet een keuze maken op het einde waardoor je twee/drie seconden niet ziet omdat je niet boven de 4000 bent. Overall maakt het geen fuck uit, en anders bekijk je het daarna op YT als je dat nog wilt.

Eurogamer heeft een leuk artikel waar ze filmpjes hebben met alle verschillende keuzes op Tuchanka en Rannoch. Oh, en het einde in rainbow colors! :+

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks for all the answers! Dan speel ik em gewoon uit...

Jij bent zeker de gezelligste thuis ... :F:

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hij heeft wel gelijk, wat maakt die 3 potjes nou uit 8)

Ik wou gewoon het perfecte einde hebben, boeie dat ik daar even wat MP voor moest doen.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het kan in elk geval wat vriendelijker.

Anyway, ik heb geen zin om MP te doen en daarnaast gooi ik em zo in de verkoop en dan is het zonde dat ik de online pass heb gebruikt voor 3 potjes. Daar heeft de koper dan wellicht meer aan ...

7. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Hanar Diplomat-bug voorkomen wordt in de komende patch.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat houdt die bug in ?

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag het bekende "Indoctrination" filmpje van ME3 gezien op Youtube.

Theorie over hoe de game in het echt eindigt en wat je te zien en horen krijgt. Dacht van tevoren echt, zal wel weer van die idiote fans zijn die idiote theorien bedenken, maar in dit geval niet. Allemaal goed onderbouwd en als je het ziet klopt het ook nog allemaal. Als de game dit ook zo uitgelegd had was het een geniaal einde geweest voor iedereen, en nu niet alleen voor de mensen die dit filmpje gezien hebben met de uitleg.

Alleen zien als je de games allemaal uitgespeeld hebt.

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet aantonen dat een Hanar diplomaat geindoctrineerd wordt door terminals te scannen, maar door een bug, kun je de tweede niet meer scannen.

Sluit dit fimpje aan bij alle 3 de keuzes die je krijgt?

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Filmpje gaat veel verder dan de eindes. Het laat de "echte" strijd zien, de strijd tegen de indoctrinatie door de reapers. En wat de keuzes nu echt betekenen. Absoluut zien als je het verhaal echt wil snappen.

Het hele einde vanaf dat je door de straal wordt geraakt op het einde is niet echt, maar vindt ik je mind plaats. De reapers die je proberen over te halen door je te tricken. In het filmpje wordt alles uitgelegd en laten ze zien door o.a de gesprekken en de filmpjes tijdens de games wat het einde echt is. En ook dat er maar 1 juiste keuze is, en dat de andere 2 betekent dat je geindoctrineerd bent door de reapers en je aan hun overgeleverd bent, net zoals Saren in deel 1 was en de Illusive man. Check het filmpje maar en als je het goed volgt is het einde duidelijk, en snap je dat de echte strijd voor Shepard, de strijd tegen de indoctrinatie was, om niet in de greep van de Reapers te vallen, zoals wel bij Saren, the Illusive Man en de Rachni gebeurde.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het dekt de lading voor alle 3 de eindes.

13. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Is de juiste keuze destruction?

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Jup.

15. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je alle N7-missies automatisch via je assistent?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop dus ook echt dat het nieuwe einde wat ze gaan maken, verder gaat waar deel 3 echt eindigde (die
    zucht
    op het einde dus) en dat ze van daaruit de rest uitleggen/een beter einde maken.

Want als je dat filmpje ziet, is het gewoon een mooi piece of work....alleen erg slecht (zeg maar gerust helemaal niet) uitgelegt in de game.
    Als ze dan goed uitleggen waarom de
    Normandy weg aan het vliegen
    was (tenzij dat ook een dream was) ben ik tevreden.

MAW: ik hoop niet dat ze alles weggooien van het einde, maar het beter/uitgebreider uitleggen/maken.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is ook in gedachten van Shep, waarin hij hoopt op vrede en samenwerken.

Dat is ook het enige wat BioWare kan gaan doen mochten ze echt aan een nieuwe einde werken. Gisteren ook het filmpje gezien en vond hem wel goed. In ieder geval zou ik het best tof vinden als het echt zo is, al is het wel echt een gigantische fuck you van BioWare als het echt is. Om gamers en fans een game te geven met een neppe einde om later nog eens met (gratis?) DLC aan te bieden.

Dan is het nog de vraag hoe ze te werk gaan gezien Shep alleen blijft leven bij 'destroy' met een EMS van boven de 4000. Mensen die dat niet hebben gedaan zijn gefuckt met een indoctrinated Shep :+? Plus dan moeten ze nog werken aan waar de Illusive Man is, plus wat er echt gaat gebeuren. En misschien kunnen praten met Harbinger! \o/ Het klinkt mooi en best echt, maar reëel gezien denk ik dat het niet gaat gebeuren.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had even een vraagje over dat armor en het wapen dat je krijgt in me3 als je kingdom of alamur reckoning demo speelt.

Het armor krijg je als je de demo opstart maar hoe zit het met het wapen? is dat nadat he buiten die toren bent geweest en je met die fateweaver heb gepsroken en die gasten uit elkaar heb getrokken? Dan zegt de game je mag 45 minuten rondrennen. Voor die melding zat nog een melding maar die had ik te snel geskipt. Is dat de unlock van het wapen of moet ik die 45 minuten vol maken.

Btw off topic. kingdom is ook coole game!

20. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Net heb ik deze missie gedaan: Attican Traverse: Krogan Team
    Ik dacht aan het einde serieus dat Grunt dood was, gelukkig heeft hij het overleefd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina