[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, gewoon alle paragon opties nemen vanaf het begin = Illusive Man laat Anderson met rust en knalt zich zelf neer. _O_

Muziek al gevonden, komt uit Overlord. _O_

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niet veel verschil dus. raar dat ik die laatste paragon actie niet kun nemen. Vond em al met al vooral wat betreft het verhaal wel mooi. Interactieve SF film :)
    Combat was ook wel ok.

Citdael vond ik erg beperkt en ook het aantal echte sidemissions. Ik zou graag een openworld sf rpg zien ... wie weet :)

Ben er in elk geval wel klaar mee, geen zin in MP of een tweede PT. NEt level 57 geworden btw....

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je zou de nieuwe star wars online kunnen proberen? ;)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, wil niet meer gamen op de PC en ook geen MMO. En verder is die ook van Bioware en persoonlijk vind ik dat ze niet meer zo goed zijn als in de glory days...

Maar genoeg leuke games dus niet getreurd :b:

5. Seh

Seh Guest

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nou vond ik MA 1 en 2 pure crap en niets voor mij
    maar nu raak ik na het lezen van wat reviews toch geinteresserd in MA 3
    lijkt het in het systeem veel op deel 1 en 2 (dus zou het dan niks voor mij zijn)
    of zijn er veel verbeterpunten?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je ME 1 en 2 niks vind moet je niet aan ME3 beginnen.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Overigens..

''Would have liked to run some tests on the seashells..''

''Had to be me.. Someone else might have gotten it wrong..''

''I am the very model of..''

''a scientist Salarian.. :'-(''

Ik heb de ME's niet op launch gespeeld. Nu ik zie hoe ik echt compleet verslaafd ben, vind ik het jammer dat ik het niet eerder ontdekt heb. Echt mijn type game eigenlijk, en het is lang geleden dat ik me zo betrokken voelde bij een game.

Ik vind ME3 tot nu toe echt fantastisch, veel ijzersterke momenten. Ik weet niet wat de eindes zijn, ik heb niet al te beste dingen gehoord maar ik blijf optimistisch!

9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk kut dat er niet in elk system een fuel depot te vinden is.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bijna in elk systeem vind je met scannen meer dan genoeg fuel ...

EDIt:
    Wel een mooie post over hoe het einde nu echt bedoeld is... (alleen lezen als je ME3 uit hebt gespeeld)
    Wel sick als dat allemaal echt is zoals Bioware het bedoeld heeft. PErsoonlijk denk ik aan fuck-ups en inconsistensies ...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    In principe verteld hij hetzelfde als dat filmpje....ik vind het filmpje het net wat duidelijker maken, ook doordat je het 'bewijs' meteen ziet.

Zoals...?

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zal het filmpje dan nog eens gaan kijken. Alsa Bioware het NIEt zo bedoeld en bedacht heeft, dan zijn het allemaal foutjes in het verhaal. Maar zoals het artikel ook zegt, dat lijkt onwaarschijnlijk ...

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ending spoilers!
    Oh het is laat.. maar vooruit!

Ik heb de game zo'n 2 uur geleden uitgespeeld, maar ben sinds toen alleen nog maar bezig geweest met zoeken naar informatie over de verschillende eindes.

Die pointers (dat je al indoctrinated bent) die hij aangeeft in het artikel vielen me inderdaad ook al op, maar dat zou denk ik te ver gaan voor de meesten. Desondanks een erg leuk artikel om te lezen, ben benieuwd wat Bioware nu gaat doen.

Ik ben niet teleurgesteld in de eindes opzich, maar ik vind het jammer dat er een gebrek aan informatie is. Mijn laatste squad na het gesprek met iedereen was Liara en Garrus, nu op basis van mijn 'Destroy' ending kan ik ervan uit gaan dat Garrus dood is gegaan door Harbinger? Op het einde komen namelijk Joker (standaard), Liara (romance) en Javik (zat wel vaak in mijn squad, ook voor het eerste gedeelte van Earth) naar buiten.

Wel jammer dat ik mijn 'Galactic Readiness' niet kan verhogen, heb dus uiteindelijk zo'n 6700 aan assets waarvan maar 50% gebruikt word. Zal ook wel de reden zijn geweest waarom ik de perfect ending niet kreeg en Shepard niet zag ademen.

Vindt het overigens ook goed hoe hij die kleuren aankaart, Anderson/Destroy is rood wat altijd kenmerkend is geweest voor Renegade zijnde. Illusive Man/Control is blauw, wat altijd kenmerkend was voor Paragon. Synthesis is een tussenweg als het ware, dus groen.

Morgen mijn assessment (wat ik nu niet heel rooskleurig inschat) en dan zal ik even uitgebreid meepraten over de eindes.

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Cortez en James hebben in de Shuttle Bay een discussie over de Mako. Cortez zegt dat de Mako beweegt als een 'drunk rhino'.

15. Archer

Archer Member

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist unwavering achievement gehaald en dus ME3 100% :D

16. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar potjes multiplayer gedaan, de eerste indruk is goed.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Sinds maandag begonnen met ME3, en het is echt fan-tas-tisch. Nu 14u eropzitten en echt geweldig. _O_ Her eerste level is kut (zelfde als de demo), maar daarna barst het los. Grafisch echt prachtig, sommige levels/planeten zien er echt gruwlijk mooi uit. Voor het eerst tevens begonnen met Vanguard ipv Soldier, en wat is Vanquard gruwlijk zeg. _O_ Die combo met dat je naar voren schiet en Shockwave doet is echt geniaal, cutscenes zijn heerlijk, levels zijn tot nu toe heerlijk, ben erg benieuwd hoe het afloopt allemaal. Tot nu toe beter dan ME2, maar dat komt mss omdat ik nu de Vanguard klasse heb ipv Soldier.
    Het enige wat ik niet begrijp is die War Terminal in Normandy, kan iemand dat uitleggen? Verder zijn de wapens ook echt bizar tof weer, met de M-76 Revenant die ook weer terug is. _O_ Alleen jammer dat het geluid ervan anders klinkt, in deel 2 klonk ie echt te bruut. Ook die heavy weapons zijn gewoon gruwlijk, toen ik voor het eerst zo'n Geth Spitfire (minigun) in mn handen had had ik echt van wtff is dit. En is er verder nog een mogelijkheid om een Skill te leren van een andere klasse, zoals dat ook in deel 2 kon als het goed is? Toen had ik ook een Geth Shield bij mn Soldierklasse. Enige wat ik bij Vanguard wel mis is die Adrenaline Rush en de Conscussive Shot, maja, dat zijn de verschillende klassen nou eenmaal.

De Revenant in deel 2:

Echt prachtig tot nu toe allemaal. :D

Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  18. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dit via single- of multiplayer behaald? Welke missie's bedoelen ze dan bij de single-player? Alleen de priority of elke quest die je maar kan halen?

EDIT: Heb het al gevonden:
    All Priority missions (story related and unmissable). 13/27.
    - Earth
    - Mars
    - Menae
    - Sur'Kesh
    - Tuchanka
    - Citadel (Cerberus)
    - Geth Dreadnought
    - Rannoch
    - Thessia
    - Sanctuary
    - Cerberus Headquarters
    - Earth Return
    - Citadel Finale

All other planetary missions. For safety, do these BEFORE doing the Priority mission. 17/27.
    - Tuchanka: Crashed Turian Ship
    - Tuchanka: Bomb
    - Rannoch: Rescue Admiral Koris
    - Rannoch: Geth Fighter Squadrons

All N7 Missions (6 of them). 23/27.
    - N7: Cerberus Lab
    - N7: Cerberus Attack
    - N7: Cerberus Abductions
    - N7: Cerberus Fighter Base
    - N7: Fuel Reactors
    - N7: Communication Hub

Miscallaneous. 27/27.
    - Grissom Academy: Emergency Evacuation
    - Attican Traverse: The Rachni
    - Kallini: Ardat-Yakshi Monastery
    - Arrae: Ex-Cerberus Scientists

Eden Prime (from the From Ashes DLC) is not required for this achievement.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Tot nu toe altijd als een Adept gespeeld, vind het gewoon bruut om enemies in de lucht te liften en ze daarna praktisch het level uit te knallen (vooral leuk met double pull + throw). Ook vet dat in ME3 warp enemies gewoon doet desintegreren.

Tijd voor een 2e playthrough, misschien een keer Soldier proberen?

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ik denk dat ik ook maar, als ik me eerste walktrough af heb, een tweede ga beginnen. Echt wtf die keuzes. Over die gethmissie:

Kiezen tussen de Geths of de Quarians? Ik vond Tali altijd wel ownen, was vaak mn teammate, maar Legion vond ik echt een baas. Laat ik de Geth dus overleven, gaat Legion dood en alle Quarians, Tali zelfmoord. Wtf?! En als je de Geths niet wil laten overleven probeert Legion je te killen, ook wel baas. Heb nu 2 saves waar beide dingen zijn gebeurd, maar weet niet tussen welke ik moet kiezen. Kan je ze niet allemaal redden? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina