1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    ME 1 had die shield bonus nog en immunity, als Soldier zijnde.

Ik zweer het haast dat ik gelezen heb dat ME 3 juist pittiger zou zijn. Dat het nu makkelijker is, maakt het voor mij ook wel leuker. :+

Ja, met een level 60 soldier was het in ME I helemaal makkelijker. Niet een keer dood gaan bijvoorbeeld, zelfs in de krappe ruimtes op Feros niet als je de Thorean doet.

Ik krijg al bijna zin een nieuwe PT op te starten met ME 3. Er zijn alleen een paar stukken waar het me echt moeilijk lijkt op Insanity. O.a. op het einde waar je Hordes vijanden en uiterst vervelende Banshees krijgt. 8)

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zo makkelijk als deel 1 zal het niet zijn. maar als je ME2 op insanity uitgespeeld hebt mag deze absoluut geen probleem zijn.

Laatste stukje met die banshees is beetje vervelend, maar als je eenmaal door hebt dat je ze niet dood hoeft te maken, maar je gewoon een bepaalde tijd moet overleven dan is het al makkelijker. Liep meteen naar boven rechts op de map, zodat de laser je niet kan raken en blijf daar een tijdje alles schieten tot de tijd voorbij is.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben nu bij Grissom Academy (als je naar de shuttle moet gaan om te ontsnappen samen met
    Jack en haar studenten
    ), en ben daar voor de eerste keer 2 keer dood gegaan.....maar dat komt omdat mijn squadmates niet snel genoeg doorliepen, en achter de deur vastzaten en ik dus in mijn uppie de hele bende moest zien te verslaan.:mad:

4. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook, je moet wachten achter de deur en je squad mates eerst vooruit sturen.

5. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk, die 1 april grap van Blizzard:

http://eu.blizzard.com/en-gb/games/supplydepot/

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Haha, nice :+

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.013
    Jeezus wat is Kai Leng een zieke BAAAS. :D Dat einde ook!

DAT GEVECHT IN DE KAMER VAN DE ILLUSIVE MAN! Ziekelijk vet. Wel keihard geowned op Insanity, keihard Vanguard op hem inbeuken en Shock Wave doen.

Dit is echt het beste spel ooit. _O_

9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dan niet snap, dat niemand hem op hoort staan en richting Shepard hoort lopen, terwijl hij dit toch luidruchtig en met veel gekreugg en gesteun doet.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.013
    Ja true, beetje lame idd.
    Maar ik denk echt dat dit gewoon de beste spellen ooit zijn. Echt damn, moet het einde zo erg tegenvallen?! Kan toch haast niet..ik ben zoo benieuwd.

11. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Als het speelt is het awesome en epic, als je dan meningen van mensen leest die uitleggen waarom het slecht is, dan ga je ook twijfelen. En stel de Indoctrination Theory is waar, dan is dit serieus het beste en meest geniale einde van een game OOIT!!!

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.122
    Maar dan moeten ze wel de opkomende DLC gratis maken, anders is het gewoon jammer.

Ik zal hem sowieso wel halen, betaald of niet :+

Oja en de Retake Omega DLC uiteraard.

13. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde geldt voor mij, alleen zou het wel gewoon kut zijn van EA, als ze ons zelfs laten betalen voor het "echte" einde. Is dat Retake Omega DLC een gerucht ofzo?

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.122
    Retake Omega DLC zit er dik in, dat was het eerste wat in me opkwam toen ik met Aria sprak en ik zie het ook terug op verschillende fora.

15. Seh

Seh Guest

Retake Omega DLC ga ik pas spelen als het einde verduidelijkt is.Voor het einde vraag ik niet veel:
    een simpele serie van dia's waar je teammates zijn en van de verschillende rassen hoe het daar mee afgelopen is (na 5 jaar bijvoorbeeld) zou al genoeg zijn.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.122
    Dit inderdaad, maar de zijn het eigenlijk ook wel verplicht, zoveel fans hebben zich verzet tegen het einde dat ze er wel iets mee moeten doen.

17. Seh

Seh Guest

Waarom? Al die nitwits die nu na 1 of 2 filmpjes in een keer 100% geloven in een indoctrinatie theorie einde zal ik eens een paar linkjes sturen over conspiracy theorieën, maar dan zijn ze niet gelijk om want dat gaat tegen hun wereldbeeld in. De wens is de vader van de gedachte he. ;)

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.122
    Ja, maar ik doelde meer op closure, dat je de gevolgen weet van je actie :+

19. Seh

Seh Guest

Daar ben ik het zeker mee eens, zou graag nog een uurtje of wat doorspelen (ala Shiverling Islands, al zit dat er niet in denk ik) met mijn Shepard na het hele gebeuren. Maar iets simpels vind ik ook al prima.

Wel jammer dat de hoge mensen bij BioWare min of meer de deur al dicht hebben gegooid voor een (serie) nieuwe games na de periode van Shepard. In interviews en blog posts.

20. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een theorie ja, maar er klopt zoveel niet aan het einde wat hiermee verklaard kan worden en ik geloof nooit dat Bioware het zo hard heeft lopen verpesten, want dat kan gewoon niet, dat je 2,9 games maakt met een awesome verhaal en dat de laatste 15 minuten slecht zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina