1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tenzij je daardoor later 'einde' dlc kan aanbieden voor een paar honderd punten. En ik denk dat dat aan de hand is.

2. Seh

Seh Guest

Cirkel redenatie.

3. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Leg uit.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Graag die linkjes. Ben wel nieuwsgierig naar andere beredeneringen van het einde.

5. Seh

Seh Guest

Die linkjes die ik bedoel gaan niet over het einde van Mass Effect uiteraard. 8)

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    \o/

7. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  9. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem op de Bioware forums, ik vond dat ook de leukste ertussenuit.

Maar ik zag het volgende als reactie op de Indoctrination Theory-video op YouTube:
    nah... confirmed fake
    google HMM_ARM_HARBINGER_GRD_MDL click the first link to the BSN forums and take a look at the last page. Trolls at their best!

Doe maar eens, leuke uitkomst.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Jammer dat de sig te groot is. :+

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
  12. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet hoor, het zijn "fouten" in het einde die verklaard worden. Er is genoeg bewijs. Als iets vergezocht is, dan zijn de kleinste details uitvergroot. Dat is hier niet het geval.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Ja maar met die mysterious gun, with infinite ammo. Komop, dat is gewoon even om het zo mooi in die scene te doen lijken. En waarom Shephard er allemaal maar zo mild over doet? Over die keuzes? Misschien omdat ie bijna dood aan het gaan is, en het hem geen fuck meer kan schelen?

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Over die gun heb je gelijk. Maar dat tweede niet, waarom zou Shepard zo mild doen als hij zolang al probeert om de Reapers te stoppen?

15. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt Bioware nou eens met die patch :mad: Ik wil met mijn Angelina Shepard verder spelen en niet nog eens van 4000 naar 0 kills gaan...

16. Seh

Seh Guest

Jij zou die gozer, die je al heel de tijd hebt gezien door heel ME3 heen, helemaal verrot schelden en zeggen dat hij de tering kan krijgen? Terwijl dat ding/die persoon de enige is die weet waar je bent?
    Je wil té graag geloven in een bepaalde theorie, dus hap je alles wat er gezegd wordt als zoete koek. Bekend fenomeen, horen wat je wil horen. ;)

17. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Het is duidelijk niet horen wat ik wil horen, kijk zelf de theorie, het heeft goede bewijsstukken. En ik geloof maar graag in een theorie dan het kuteinde van BioWare zelf. En nee ik zou hem niet verrot schelden, maar vragen waarom ik niet meer opties heb.

18. Seh

Seh Guest

Wat voor opties had je dan gewild bij die Space Kid? Joy riden op elke reaper 1 voor 1 terug naar dark space?

19. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    De Reapers destroyen zonder dat de Mass Relay's er aan gaan, zonder de vernietiging van de Geth. Waarom zou BioWare komen met zo'n simpel einde dat 95% is, als ze hebben laten zien dat ze een fantastische 2,9 games hebben kunnen maken?

20. Seh

Seh Guest

Natuurlijk, lekker 3 compleet verschillende eindes eisen. :emo: De aarde kapot met de mass relays heel, de aarde heel met de mass relays kapot en de aarde heel en de mass relays heel. Nou poehoe, dat is wel een groot verschil met het einde van nu zeg. 8)

BioWare heeft bewust gekozen om alle Reaper tech te vernietigen na ME3, toch logisch?

/Mod spoilertags gebruiken aub. - gerjan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina