1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Punt.
    'Nuff said.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Leven waarin je dol gelukkig bent, alleen de dood is een beetje zozo. Het leven is eigenlijk ook maar nutteloos en kut met peren dus. *ifyouknowwhatImean*

Iedereen zit maar door te gaan over hoe slecht het einde wel niet was - het enige wat ik er slecht aan vond was dat het afgelopen was. :'-(

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben benieuwd...

4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat het gratis is, maar pas in de zomer! WTF8)! Zolang kan ik dus niet wachten. En waarom moet het zolang duren als het slechts enkele cinematics en epilogen.

Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Dan hadden ze heel ME3 gewoon van de zomer uit moeten brengen. Tegen die tijd boeit het me toch niet meer. Het boeit me eigenlijk nu al niet meer. :+ Geweldige games, jammer dat het einde suckt. Maja, einde suckt sowieso omdat het het..einde is.

6. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ben het totaal met je eens, had voor mij ook niet gehoeven die DLC.
    Vond het zelf ook meer jammer dat het afgelopen was, dan dat ik het einde kut vond.
    Als je realistisch bent, wist je van te voren wel dat het zo'n soort einde zou worden.
    Vond het zelf uiteindelijk wel een mooi einde, alleen jammer dat er geen plaatje bij zat van je LI. Kreeg zelf Liara, terwijl ik met Miranda en Ashley liep te kloten. Had dan wel soort emotioneler geweest

Maar goed nieuwe DLC is gratis en gevul met epilogen.
    Hoop niet dat het al te geforceerd is, downloaden zal ik het toch wel.

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Is natuurlijk vooral voor de fanbase gedaan, die zuur en ontevreden zijn en meer willen.
    Voor mensen die 8 verschillende savefiles klaar hebben staan, het einde niet zoveel anders is, zal het best zuur zijn.
    Uiteindelijk is het ook meer 'de reis' naar het einde, dan het einde zelf.

Juist omdat bioware zo'n mooi universum gecreëerd heeft , iedereen om de characters is gaan geven, maakt het moeilijk om er afscheid van te nemen.
    Vind het zelf wel best hoe het nu was. Ben wel benieuwd wat voor epilogen ze gaan creëren.
    Denk niet dat ze opnieuw voiceactors terug gaan halen voor gratis dlc, kijkend naar eerdere DLC waar dat ook nauwelijks inzat.
    Vrees ervoor dat het uiteindelijk redelijk cheesy gaat worden, maar ben benieuwd.

8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mogen ze wel winter 2012 doen! Ze moeten het wel goed doen dan hea, en in de zomerdagen speel ik geen games.. Alleen als het hetzelfde weer is als vorig jaar.:+

9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    De fans zijn niet boos omdat dit het einde is van Mass Effect, maar omdat er zoveel plotholes inzitten en er dingen in voorkomen die gewoon niet kloppen.

10. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het aan mij of is Insanity een tikje makkelijker dan in ME2? Ik heb met mijn Infiltrator nu een aantal uur gespeeld (de laatste missie was die op een bepaalde maan waar je een bepaald persoon moet oppikken) en ben nog geen enkele keer doodgegaan en nog geen echt uitdagende situaties meegemaakt. Jammer, ik vond Insanity in ME2 juist een goede uitdaging zonder echt frustrerend te worden. Het zal hopelijk nog wat lastiger worden.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Er werd tegen mij al eens gezegd hier dat die veel en veel makkelijker is. Scroll maar eens een aantal pagina's terug en ik denk dat je de discussie wel tegenkomt. ;)

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik nader zo langzamerhand het einde van mijn insanity run, en ik moet zeggen dat het een stuk makkelijker is dan ME2.
    Niet zo makkelijk als de eerste ME, maar veel scheelt het niet.....
    Had van mij ook wel iets pittiger gemogen...

13. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ME3 voor de PS3...beter dat de extended dlc gratis is..!

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    :)

Edit: trouwens wel leuk om te lezen dat de 'fans' nog steeds lopen te klagen. :emo:

Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ach, het is nooit goed volgens de fans :)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Klinkt goed, krijgen dus gewoon wat meer informatie na het einde. Beter, hopelijk zie ik nu Garrus in een bar zitten. :cool:

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Wel in de 'Aardse' bar en niet in de hemel :'-(

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Stiekem zit Shepard gewoon in de bar van de Normandy. Daar was Garrus te vaak te vinden. _O_

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Doing some calibrations? :+

20. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ze het nu omschrijven klinkt het zeker goed, maar ik snap niet helemaal waarom het dan nog zo lang moet duren... :mad: Of zouden alles nog helemaal moeten gaan schrijven etc?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina