1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    =Alles wat ik wilde, en het enige wat me dwars zat over het einde.:thumbs:

|:-
    Schrijven, maken, in laten spreken, testen........shit takes time!
    (en ondanks dat het niet te merken is buiten, zitten we al aardig in de buurt van summer)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Ook dat ja. Maar toch, het is toch al verneukt nu imo. Beetje late DLC nu uitbrengen om het einde nader te verklaren. Yeah right. Het einde met
    dat kind, en al die BS daarna en ervoor, blijft toch.

3. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus echt onzin, er zitten gewoon te veel plotholes in en dingen die niet kloppen, dat willen de fans opgelost zien worden.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nah, de meeste mensen willen een happy end met Shepard en zijn/haar LI.

5. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die geloven in de IT niet, deze willen opheldering over het vage einde en de plotholes zoals ik al zei.

6. Seh

Seh Guest

Elk verhaal heeft 'plotholes', zelfs je geschiedenis boeken. Je gebruikt het woord plotholes als je iets niet weet, misschien moet je zelf een beetje je fantasie gebruiken? En over welke praat je, misschien kan ik ze weerleggen. :+

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Uhm, het zijn de mensen die niet in de IT geloven die opheldering willen. De Indoctrination Theory geeft namelijk opheldering over het einde etc. Daar draait namelijk de theorie op; een eigen visie op hoe het zit.
    De mensen die hier niet in geloven (en dat zijn de meeste) willen opheldering. Maar nogmaals, de meeste mensen op de BW forum willen gewoon een happy end met hun LI en al die 'foutjes' interesseert ze geen bal.

Het probleem ligt hem in het feit dat veel mensen geen fantasie hebben en dat Bioware hun handje moet vasthouden. ;)

8. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt geen game om je fantasie te gebruiken, een schrijver schrijft toch ook geen half boek en zicht dan fantaseer de rest zelf maar.

9. Seh

Seh Guest

De indoctrinatie theorie ís fantasie slimmerd.

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar ik wil weten hoe een verhaal eindigt, een bevestiging van de schrijvers. En bij ME3 wil ik duidelijkheid over alle dingen die door veel mensen slecht schrijfwerk worden genoemd.

Dit laat goed zien waar ik opheldering over wil:
    [yt]6M0Cf864P7E[/yt]

11. Seh

Seh Guest

Weer vorm je dus niet je eigen mening maar kijk je zo'n filmpje en denk je: ''Goh, hey dit denk ik ook.'' Denk eens voor jezelf.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Mass Effect 3 is toch ook geen half spel? Je hebt een begin, midden en einde en daarna komt de discussie. Ideeën over wat, hoe en waarom. Als er geen 'plotholes' inzaten was er nu totaal geen discussie - want wat valt er nou nog te discussiëren als alles duidelijk is?
    Misschien was er wel een reden waarom de Normandy op die planeet crashed - en wat is er nu leuker dat er je eigen perfecte draai aan te geven. Maar nee hoor, alles fans gaan gelijk weer uit van het allerslechste: "alle crewmembers gaan dood want er is geen eten en daarom plegen ze kannibalisme of schieten zichzelf door de kop". De fans weten er ook altijd wel iets leuks van te maken...

Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  13. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de fans denken gewoon logisch na.

14. Seh

Seh Guest

Goed antwoord man. :emo:

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    De fans denken gewoon niet na. Ze pakken het einde, plakken er een horror scenario aan vast en vermenigvuldigen dat met 100.
    Bioware gaat al meer uitleg geven over het einde, maar dat is niet wat men wil - men wil compleet andere eindes (en het liefst happy rainbow shit).
    En dat filmpje is ook gewoon lekker fantaseren waarom het allemaal kut is.

Maarja, ik hou er over op. Dat hele geklaag over het einde heb ik nu wel genoeg van. _0/

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Battlemaster. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 multiplayer experience.

Toe maar!

17. Seh

Seh Guest

Ach, toch geinig? Heb daar niet zoveel problemen mee, multiplayer is (jammer genoeg?) een goede mogelijkheid voor een nieuwe Mass Effect game. Dus snap wel dat ze daar ook wat dingen mee doen, om data te vergaren en te kijken hoe de community er op reageert. En natuurlijk wat geldjes verdienen. :+

Als ik klaar ben met ME2 ga ik ook even multiplayeren, moet die achievement nog halen van 100% en vind het toch wel geinig.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    MP was best tof, alleen was ik er snel klaar mee omdat je andere rassen gewoon random moet unlocken. Ik heb tot en met level 20 met een mens moeten spelen omdat ik steeds maar geen ander ras unlockte in de packs (ook in veteran en spectre packs). Kwestie van geluk, maar ik was er wel klaar mee toen ik eindelijk eens een Turian unlockte. Ik wil gewoon een fucking Krogan, dat ziet er geniaal uit in de MP. Gewoon random rond rennen en iedereen een headbutt geven. _O_

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn echt een genoeg schrijvers waarbij je niet alles voorgekauwd wordt en zelf bepaalde dingen op je eigen manier kunt interpreteren hoor.:b:

20. Seh

Seh Guest

Jip en Janneke heeft altijd een gesloten eind!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina