[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dope! Goed dat ik voor de andere keuze ben gegaan. Hij komt je achterna omdat
    Shep niks verteld aan de andere, Wrex denkt dat de genophage is genezen, maar dat is niet zo. Plus ze hebben de Krogan Queen dan opgeofferd, is helemaal geen hoop meer.
    Trouwens, kom je er achter waar ze de Crucible maken? Als er gewoon een Reaper langs komt en het opblaast is er niks aan de hand, u mad? 8)

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Daalt je galactic readiness eigenlijk ook door de game heen?

3. Seh

Seh Guest

Ze komen er
    niet achter. :+

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, hij daalt geleidelijk aan.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha, kreeg dit wapen ook nog erbij omdat ik pre-orderde bij MyCom, wist ik niet eens :+:

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die heb ik ook en ik heb hem niet eens ge pre ordered. Stelt geen ruk voor die bonus die je krijgt als je een game pre ordert. GM o.a. heeft altijd wel een kaartje achter de hand waar zo'n DLC als deze bij zit. :+

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wow eh...damn right dat Jokertje blij is :D

Ik blijf het hele sidequest gebeuren kut vinden, waarom kon het niet gewoon zoals ME2, dat het gewoon aangegeven word? De missie dat je bijvoorbeeld die zoon moet vinden van die ambassadeur op Citadel. Dan moet je naar een bepaalde planeet, leuk..nergens te vinden, dus ik check de Wikia eens. Blijk ik deze pas later te krijgen...handig!!!!:mad:

8. Seh

Seh Guest

Ja, stel je voor dat je zelf een beetje moet zoeken. Echt zwaar kut man!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is nogal irritant ja, want je moet al die fucking planeetjes af, ook al die kut planeetjes die je niet eens kunt scannen, en de hele tijd dat gevaar van die reapers die er rondvliegen. Plus het feit dat dit gewoon in ME1 en ME2 zat, ik vind dat ik hierover mag klagen, het is gewoon lui dat ze dit niet hebben gedaan voor 3, klaar.

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me zo erg verheugt op de verdere romance met Tali in deel 3, maar voordat ik het wist had ik opeens een relatie met Liara. Later kwam Tali aankakken en nu heb ik haar dus 'per ongeluk' gedumpt. Weet iemand zonder iets te spoilen of dit nog kan veranderen? Want in deel 2 kon je meerdere love interests hebben. Ook nadat je een relatie had.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Voor het moment heb ik nog zowel Liara als Miranda aan het lijntje gehouden :)
    weet niet of ik Miranda nog ga tegenkomen maar heb alleszins nog voor niemand gekozen :) en ook niet gedumpt

12. Seh

Seh Guest

Het is juist een toevoeging. Een kleine minigame. Beter dan de mako en scannen. Dit is sneller en blijft 'leuk' omdat het steeds anders is. In tegenstelling tot de dingen die dus in ME1 en 2 zaten kan ik dit tot het einde van de game wel blijven doen. Niks 'klaar'.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2012
  13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah mako was keihard. Alleen de missies mochten wel wat anders. Ik vind er weinig aan om een raket af te vuren en dan Ohja we hebben hem hoor. Rondscheuren met die mako en in deel 2 met die hovercraft ding waren juist super gaaf.

14. Seh

Seh Guest

Ja, op echte planeten. Niet op die knip en plak planeten. :emo:

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mako 4 life man! _O_

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou begrijp ik er effe niks meer van, het zelf zoeken naar die planeetjes voor sidequests(die gewoon aangegeven moeten worden) is een minigame? Zo zie ik het echt niet, ik heb het niet over scannen of wat dan ook he? Puur het rondvliegen langs al die planeetjes en dan eindelijk de planeet vinden waar ik moet zijn voor een object of een echte sidemissie. Begrijp niet wat je bedoelt met dat het steeds anders is.

Mako was juist geweldig, doodzonde dat ie echt weg is.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo snel gedaan die planeten scannen, elke keer na een missie ren ik de hele Normandy door voor nieuwe gesprekken plus check ik de galaxy map voor nieuw stelsels. En dan gewoon meteen keihard scannen, schijt aan de Reapers die doen toch niks bijzonder. Zodra je eenmaal een stelsel op 100% hebt ben je klaar. Beter dan in ME2 imo, Mako was wel tof in ME1 met sommige planeten ja (sommige dan, meeste was gewoon hetzelfde + andere kleur). Ik mis het in ieder geval niet nu.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is het em juist, tot nu toe bijna elke planeet die ik tegenkom kan ik niks doen, niet scannen,niks, alleen maar verhaaltje lezen. Ik ga straks wel eens echt al die planeten af anders.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee klopt dat is er ook niet meer. Vind het wel jammer, want de mako kon er prima inzitten voor sommige sidequests. Neem nou dat je naar die Hanar wereld moet. Flikker op met die probe en laat mij er zelf heen gaan. Ten eerste krijg je dan dat je op de Hanar wereld terecht komt wat al gruwelijk vet is (lijkt mij). Daarnaast krijg je ook veel meer interactie. Na een missie loop je rond, vang je side quests op, scannen hier en daar en that's it.

20. Seh

Seh Guest

Gebruik je wel LT? :+ Ik deed het zo:
    Eerst de citadel aflopen voor nieuwe quests, daar alles doen wat kan om vervolgens te scannen wat je kunt en weer terug naar de citadel. Na een hoofdmissie het zelfde liedje opnieuw. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina