1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben momenteel bezig op aarde (1ste playthrough) maar tot nu toe wat een ongelofelijke coole game weer zeg!!!

Heerlijk al die oude bekenden ontmoeten,

Jammer van Thane!!! maar fuck you kai leng hier is me fucking omniblade in je zij!

Alle rassen en beslissingen terug zien uit je vorige games en zeker wat grote beslissingen maken over de rassen

Beetje jammer van de Rachni queen. Had haar gespaard maar heb het gevoel dat je precies dezelfde situatie had gehad anders met een andere queen

En wat een heerlijke locaties zeg en wat een speel momenten

Thessia einde vond ik gewelidig met die oproepen die je hoort en dan de ontzettende onmacht! Heerlijk gebracht, moest me een beetje denken aan die terminator film (drie geloof ik) op het einde als ze in die bunker van de president zitten en dat je dan al die radio's aan hoort gaan

Al met al een top game maar ben benieuwd naar het einde aangzien ik niet zo veel positiefs hoorde. Hoop gewoon dat die stink reapers lekker afgemaakt worden met flink wat knallen en dat de galaxy gesaved wordt. Hoop niet dat het teveel wordt geluld over dat forces of chaos en orde en dat er nog een grotere dreiging is. Met KOTOR 2 verneukte ze ook de hele serie met zoiets. Maak gewoon die stink reapers af en klaar!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je zult het wel zien. ;)

3. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geen feiten die niet kloppen, gewoon hele stukken in het einde.

Het stuk met Anderson was echt geweldig, na dat hadden de credits van mij best over het scherm moggen rollen.

En dat er nog een game klopt lijkt me wel logisch met de populariteit van de serie, maar het zal geen Shepard bevatten. Dat zou een trilogie zijn volgens BioWare toen ze deel 1 aankondigde.

Hoezo niet alles geloven, wat er allemaal te vinden is over het einde wordt grotendeels onderbouwd met goede argumenten, die je zal kunnen bevestigen als je de hele game gespeeld hebt.

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Na de credits

Tell me another story about Shepard.
    "It's getting late, but ok"​

Misschien neem ik het te letterlijk, maar ja. Zo klinkt het alsof er nog een game met Shepard zal komen. :+
    Maar deze Reaper trilogie is wel tot zijn einde.

5. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit in de toekomst is waar mensen nog steeds praten over Shepard die de aarde redt van de Reapers. Maar BioWare heeft dit zo vaak benadrukt dat er geen games meer komen met Shepard in de hoofdrol.

Dit is een geweldige documentaire over IT die maar liefst 1,5 uur duurt. Deze behandelt alle bewijsstukken inclusief de argumenten. En bestempeld ze als True, False or Plausible.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet je wat Bioware ook beweerde? Dat er geen MP in deze game zou komen. Weet je wat ze ook bleven volhouden? Dat Dragon Age II een goede game was.
    Nu zeg ik niet dat ik gelijk heb, maar ik wil alleen maar zeggen dat je niet alles moet geloven wat Bioware zegt. Het zijn een stelletje leugenaars daar. :p

7. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat willen ze dan doen, bij een heleboel mensen leeft hun Shepard niet meer omdat ze gekozen hebben voor een andere optie dan destroy. En om nou een nieuw alienras te gaan verzinnen die alles wil vernietigen is nogal cliché en totaal niet Bioware-stijl. En voor de belevenissen van Mass Effect is er niet veel interessants te beleven voor Shepard.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is Bioware. Ze verzinnen wel wat. :+ Al moeten ze deze trilogie 'verpesten'. (sorry, ik <3 deze serie, maar Bioware is flink in mijn achting gezakt na Dragon Age II en hoe ze op de kritiek reageerden. + de leugen over de MP in ME3 )

Zoals ik zei; ik ga hier niet zitten te beweren dat ik met 100% zekerheid weet dat ze verder gaan met Sheppie (pre- of sequel), maar dat ik gewoon de woordkeuze opvallend vond in dat stukje na de credits.
    Zou niet de eerste keer dat er hints naar een 'vervolg' na de credits zijn. (Halo 3 Legendary einde bv)

Het leukste zou gewoon zijn als er iets helemaal nieuws komt (wel nog een RPG natuurlijk, met de 'feel' van nu). Misschien een 'persoonlijk' verhaal over de Protheans vs de Reapers. Dat we het einde weten maakt niks uit, dat wisten we bv ook bij Halo Reach.

Ik kan hoe dan ook niet wachten op wat er nog meer gaat komen.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik hoop eerder op een verhaal na de trilogie, lijkt me een stuk interessanter!

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt, maar waarover dan?
    Ik ben bang dat Bioware dan te geforceerd een nieuwe vijand gaat verzinnen, weer een wat het hele Galaxy lijkt te vernietigen. Dat ze eigenlijk niks gepland hadden voor na de trilogie.
    Bij een prequel weet je meestal wel dat de info er al was en dat ze op basis daarvan met nieuwe games zouden kunnen komen. Misschien iets stoms van me, maar ik vind dat je dat altijd wel merkt. Je hebt dan meer het gevoel dat het echt 'past' in de wereld van Mass Effect. Nu maakt dat voor veel games niet echt wat uit, maar gezien deze zo zwaar op het verhaal leunt.

'Je dacht dat de Reapers erg waren? Nou, uhh, vóór de Reapers bestonden de Piepers! En ze zijn terug gekomen om water uit alle bewoonbare planeten te zuigen! Stop ze voordat iedereen door het gebrek aan water in een Husk, ehm, een Hork verandert! Je speelt als Scheppert en je main wapen is een föhn. Je hub wordt bestuurd door Batman en heet Normandy SR98.

Wacht, sorry. Dit gaat nergens meer over. :+ Dit is iig wederom meer een kwestie van geen vertrouwen hebben in Bioware dan dat ik echt liever een prequel wil.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat is inderdaad ook zo, maar de geschiedenis lijkt me minder boeiend, maar dat zou vast ook wel vet worden, als BioWare de boel maar niet verneukt vind ik het best.

12. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    First Contact War spelen met Anderson (of een onbekende soldaat) zou misschien nog een optie kunnen zijn?

Ik verwacht wel dat er nog een nieuw deel zal komen, maar denk niet dat het zich na de huidige trilogie zal afspelen. Wat betreft het einde wacht ik lekker de DLC af:)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    First Contact War lijkt me wel wat. Een andere optie zou ook zijn om eens met iemand anders dan een menspersoon te spelen. Even geen idee in welke context en wat voor verhaal, maar het zou wel een leuke afwisseling zijn.

Misschien als een Hanar.

:+

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het ook gaaf om de ondergang van de Protheans mee te maken, in de hoofdrol Javik :D.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Biotic God Volus.\o/

16. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Blasto!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, en Joker helemaal gek maken. Die is verzot op Blasto. :+

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie de poepie, weer MP DLC. Speelt iemand dit nog? :eek:

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee. :emo:

Ik wacht op die SP dlc en die is ook gratis, althans beloofd.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Egh ja, ik. Overigens moet ik wel zeggen dat het tot mijn verbazing nog regelmatig speel. Inmiddels meer uur in de MP dan in de SP.

Maar ja,....... ik behoor helaas tot de groep waarbij het einde van ME3 de drang om de SP te her spelen heeft weg gehaald.

Maar goed, de MP vind ik ondanks dat alles nog steeds leuk. Had ik van te voren zeker niet verwacht. De events om de twee weken in het weekend helpen daar ook wel bij. Hoewel de vorige community challenge (kill 3 miljoen Banshees) natuurlijk complete onzin was. Dus leuk deze dlc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina