1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, nu heb je me tenminste een doel gegeven; minstens de eerste wave door komen. :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet je wel een goede group hebben. 8)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik bén de goede groep. :cool:

:+

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Met randoms is het idd niet echt te doen. (uitzondering daargelaten). Maar met een goed team is Gold zeker wel te doen. Cerberus is in mijn ervaring wel de makkelijkste. Maar ook reapers zijn met een goed team te doen. Ook Banshee's. In ieder geval heb ik gold al een paar keer gehaald, ook tegen geth en reapers.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat je als Vanguard niet veel kunt uithalen tegen Banshees en eigenlijk alles wat een schild heeft. Shockwave richt niet veel schade aan en de rest is voor close range bedoelt.

Gelijk even een ander vraagje; bij een upgrade voor shockwave staat dat ie damage/force 65% omhoog gaat. Maar het force balkje is al helemaal gevuld. Betekend dat dat die upgrade een verspilling is en ik beter voor bv de radius kan gaan (waarvan het balkje nog niet vol is), of gaat het toch omhoog maar laten ze het niet zien in het balkje.

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Haha ga je het solo proberen? You'll die....a lot _0/

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Human vanguard is niet ideaal op gold vind ik, hoewel ik wel spelers heb gezien die er best mee weg komen. Zelf speel ik vaak met een asari vanguard op gold en met die kan ik aardig huis houden. Alleen heb ik voor die een respec token gebruikt en heb ik geen 1 punt in biotic charge.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kan dat dan solo?
    Maar, nee, natuurlijk ga ik dat niet eens proberen. :+

Ik ben wel goed in assists geven! :p
    Wat is het verschil tussen Human en Asari Vanguard? :eek: Ik dacht dat er buiten de skin geen verschil zou zijn.

Biotic Charge gebruik ik toch maar zelden trouwens. Is echt een laatste redmiddel.
    Hm, net als Nova eigenlijk. Shockwave ftw. ;)

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh nee, niet alleen skin er zijn altijd verschillen. Alleen human male en female zijn exact hetzelfde. Beide hebben wel biotic rush, maar de asari heeft geen nova of shockwave maar stasis en granaten (lift dacht ik uit mijn hoofd). Ik stasis vijanden en gooi b.v. een granaat erin. Carnifex met scope erbij en het meeste gaat er wel aan. een Phantom b.v. is heel makkelijk neer te krijgen met stasis.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He, wel leuk dat er verschillen zijn tussen de rassen.

Die verschillende rassen kun je toch unlocken door in de store die packs te kopen? Misschien dan toch maar eens sparen voor een duurdere. Gisteren de hele tijd die van 5k credits en een enkele keer die van 20k gekocht. (tig upgrades gekregen voor de sniper die ik niet gebruik, maar geen enkele voor de assualt rifle :mad:)

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Yep die krijg je door packs te kopen. Maar sommige skins zijn rare/gold andere niet. Op bioware.social kun je zien wat je al unlocked heb en wat niet. En dus ook of het rare of niet is. En het is zoals je al gemerkt heb random wat je krijgt.
    Maar speel gewoon een keer met ons mee. Er zijn een paar engelsen waar ik regelmatig mee speel. En dan grinden we nogal eens gold/cerberus/firebase white. En dat gaat echt zonder al te veel moeite. En ook speel ik vaak met vrienden van mij, nederlanders. Ook een paar goede gasten daar tussen alleen iets minder dodelijk als met die engelsen ;)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    EC uitgespeeld en andere eindes via YT net gezien, prachtig. Alles hebben ze beantwoord in principe en is het allemaal een stuk duidelijker, tevreden. Vertelde al dat dit de enige game is waarbij emoties zo hoog oplopen met kippenvel. Dit keer zijn er echt tranen gevallen, wtf. Nieuwe einde is ook echt awesome, heerlijk dat BioWare dat heeft toegevoegd. “The man who gave up his life to become the one… who could save the many.” _O_

Als je dit nu zo ziet vraag je toch af hoe BioWare ooit de eerde eindes goed heeft gevonden. Misschien destijds echt te weinig tijd? Had hem dan gewoon uitgesteld. Anyway, zure nasmaak is weg en blijkt maar weer dat dit een van de beste franchises is en sowieso beste IP deze generatie. _O_

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe vind ik het laatste gesprek met Anderson nog steeds het hoogte punt van de hele ME-serie. Emotioneel gewoon zo goed. Ik moet zeggen dat het einde dat eerder uitgelekt was met Dark Energy ook erg interessant.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eens, maar wat je zegt, voor de eindes hadden ze de game beter kunnen uitstellen. Ik vermoed echter dat EA ook nog wel wat kan zeggen over die kwestie.

15. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow! Even over 2 eindes:

Destroy en Synthesis
    Ik had gister Destroy gekeken en vond die al heel mooi, maar Synthesis was echt veel mooier! Gaaf, wist niet dat het zo verschillend van elkaar zou zijn. Nu zeker ook de andere 2 eindes even checken!

Zo schattig trouwens, Eve, Mordin en Wrex (met die rare groene ogen haha)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar Mordin wel een cure voor vind. :+

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Exact hetzelfde hier!

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Enige rare is
    Dat de Normandy opeens verschijnt en rustig je teammates meeneemt. Harbinger lekker aan het chillen ofzo? :+ Als je dan control doet is Shep een soort van god en kan hij assuming control over Harbinger, haha geniaal. Maar goed, /care. Was even bang dat Garrus dood ging, bromance leeft gelukkig nog. :cool:

Was ik de enige die meteen toch op dat joch schoot toen je kon bewegen, krijg ik meteen de refusal ending. Wist ik op dat moment nog niet. _O_

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Yes yes, ook hetzelfde gedacht en gedaan, kwam als een totale verrassing :D

20. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vond ik ook wel suf ja! Dat je gewoon even chill de Normandy kunt oproepen en een beetje dramatische gesprekjes kunt voeren haalt wel de hele vaart en spanning uit die sequence. Maargoed, het klopt zo wel meer. Zal dat nog s doen met mijn LI, kijken of het dan nog anders is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina