1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    BioWare en de uitgever hebben zelf al bevestigd dat er een herziende druk zal komen. En de echte fans zullen dit toch wel willen lezen.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat wa stoen; dat zeggen ze om de boze reacties te sussen.

Er is totaal geen reden voor de uitgever om dat boek opnieuw uit te brengen met correcties; veel te duur en weegt niet op tegen de kosten.

Ik begrijp dat dit niet een leuk antwoord is, ik zou het ook graag zien gebeuren aangezien ik de ME novels ook graag lees en goed vind, maar this ain't gonna happen.

3. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is alleen maar een speculatie van jou, BioWare lost dit wel op. Na het slechte einde van ME3 was de hype ook al grotendeels verdwenen en kwamen ze toch met de EC. En dit lees ik op het BioWare forum in het topic waar officieel werd aangekondigd dat het boek aangepast zou worden (http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9150901/70) :

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is inderdaad speculaas van mijn kant, maar ik ben niet de enige die er zo over denkt (zie zelfde forum:+).

Jouw quote geeft me wel een beetje hoop dat het toch nog gaat gebeuren....al blijf ik skeptisch.;)

5. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik maar eens de comics bestellen, vraag me af of die net zo vermakelijk zijn als de boeken zelf.

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zekers!:thumbs:
    Heb alle 3 de TPBtjes hier liggen (4de komt later dit jaar uit) en ze zijn erg goed, volgen goed het verhaal (tussen) de games!

7. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je ze besteld als ik vragen mag? Ik ben van plan om ze bij Bol te bestellen, omdat ik het wel zo fijn vind om ze ergens in Nederland te bestellen.

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bol heeft ze nu mooi geprijst, zou ze mooi daar kopen.:thumbs:

Ik had ze toendertijd bij Bookdepository.com gekocht, samen met de novels. (ik wilde per se de amerikaans-engelse novels, en die waren daar maar 4 euro p/s)

9. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    28 augustus komt Leviathan uit. :) Ondanks dat het einde kut was, vond ik de rest van ME3 erg vet, die DLC is dan ook een instant buy! \0/

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Einde kut? Heb jij de extended cut wel gespeeld? Ik vond het einde eerst ook erg kut, maar met de EC erbij echt _O_.

Leviathan ga ik ook zeker kopen, daar heb ik al een nieuwe save voor gestart, alleen nog niet helemaal vrij om te gaan waar ik wil, en 1700 MP voor aan de kant gezet.

Skyrim DLC ga ik denk ik niet weer aanschaffen als we weer zoiets als Dawnguard krijgen. Was imo een beetje zonde van mijn geld.

11. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is goed en ik ben er tot een bepaald niveau tevreden mee. Maar er zijn nog steeds plotholes die niet uitgelegd worden in de EC en ook te verklaren zijn via de IT.

Je hoeft trouwens geen nieuwe save te starten voor Leviathan, want na het uitspelen van de game kun je de save opnieuw laden en dan kom je voor het moment dat je de aanval doet op
    Cerberus.

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het einde nog steeds niks, ook ná de EC.
    Het grootste probleem dat ik had met het originele einde was dat klote kind, dat echt met de haren erbij gesleept is in de laatste paar minuten. Past naar mijn mening helemáál niet bij de rest van de game.
    Het einde is na de EC beter geworden, maar nee, ik ben er nog steeds niet blij mee omdat ze mijn grootste punt (begrijpelijk) niet aangepakt hebben. Maar dat is een andere discussie waar ik eigenlijk inmiddels wel klaar mee ben.

De rest van de game vond ik echter supervet, vandaar dat ik ook uitkijk naar Leviathan. _O_

13. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde van ME3 niet echt een geweldige afsluiter. Je keuzes door alle ME spellen hebben geen effect op het einde (wat begrijpelijk is aangezien ze anders 100+ eindes hadden moeten maken). Toch vond ik het einde ook niet slecht; ik kon er mee leven. Je krijgt een ultimatum voor je neus geslingerd. Helaas kan je het net zo goed "rode, groene of blauwe explosie" noemen.

Maar deze theorie maakte het einde echt heeeeeeel erg vet:

[yt]ythY_GkEBck[/yt]

Helaas zei Bioware dat het geen indoctrination was, maar wel echt.

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met de keuzes is simpel. Ook al heb je alle games gespeeld als full paragon/renegade of alleen deeltje 3. Iedereen krijgt dezelfde keuzes en enkele variaties gebasseerd op iets simpels als EMS. Met de EC hebben ze duidelijk gedeeltelijk "closure" gegeven, maar nog steeds blijft het licht teleurstellend. Het beste moment van het einde is
    het laatste gesprek met Anderson.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Over dat stukje van het einde wat jij bedoeld CheesieOnion:
    Dat is inderdaad het beste stuk van het einde. Ik had toen echt zoiets van: Als dat mijn vader was geweest. :eek:

Uiteraard niets tegen mijn eigen hebbende. Die zegt ook vaak dat soort dingetjes, helemaal los van de scene uit de game uiteraard. Dat laatste complimentje van Anderson naar Shepard heb ik het dan over.

Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  18. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
  19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Fuck, niet meer aan gedacht!

Heb net de 360 uitgezet (Amalur nog aan het spelen...man wat is die game GROOT! 8))....maar meestal is het hier tussen 12.00 en 13.00 wel te downloaden...

Eerst werken nu, straks effe checken!

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Lol :+

Na lange tijd (half jaar) weer verder met de game. Blijft een topper :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina