1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook nooit last van gehad. Maar jij hebt de games al zo vaak gespeeld dat het logischer is dat jij tegen meer bugs en glitches aanloopt dan de rest.

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    dat is dan ook weer waar! Krijg jij betaald om te gamen? elke game zo'n beetje speel jij wel!

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Dan ben je de enige. ;)
    Wellicht je cashe van je 360 eens legen?

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of misschien speel je op een oud model 360?

Maar misschien is de tip van Reckuuza ook wel een goeie voor je als je er echt zoveel last van hebt.....

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Na, sla mezelf voor de kop hier nu ik de reacties lees. |:-

Alleen de tig vastlopers en disc unreadables, oefff. Ik had dit ook alleen maar met Mass Effect I en Forza II en een paar keer Mass Effect II. Voor de rest nooit met een game gehad en ik had al voor het uitkomen van Mass Effect I een nieuwe Xbox 360 gehad van Microsoft na reparatie. Misschien was die wel nog van de 1e generatie, maar dat zou ik dan knap genaaid vinden, alleen is daar niets meer aan te doen. Heb sinds april 2006 een 360 in huis en Mass Effect I is van november 2007.

6. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    En weeral nieuwe multiplayer DLC:

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen de MP nog spelen.

Ik blijf het knap vinden dat de MP zo gesteunt blijft worden en nog free ook.

Maar ik heb liever SP DLC.

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    De multiplayer is nu eenmaal erg vermakelijk, het zijn korte maar intensieve matches en natuurlijk heb je de multiplayer nodig voor de War Readiness.
    Verder is het inderdaad erg bijzonder dat Bioware zoveel gratis DLC stuurt voor de multiplayer en alleen de Single Player content betaald is, content die natuurlijk veel meer arbeidsintensief is.

Wat ik mij trouwens afvraag, aangezien de Collector's nu als vijand zijn toegevoegd, zou het dan niet zo zijn dat de kans bestaat dat ze terug komen in de Omega DLC?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Afhankelijk van je keuzes denk ik, maar sowieso lijkt het me onmogelijk gezien beide keuzes in Mass Effect 2 een bepaalde afloop hebben. ;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Kak, verkeerde topic.

11. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het kan zijn dat natuurlijk niet alle Collector's vernietigd. Ze waren vast wel op meer werelden aanwezig naast hun thuiswereld.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik weet het niet, maar gezien het einde van Mass Effect II en de keuze die je daar moet maken, zou ik dat tamelijk achterlijk vinden. Beide gevolgen maken niets uit, want we weten wat er gebeurt.

Ik zou het anders een beetje te toevallig vinden allemaal.

13. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan in de nieuwe multiplayer-update blijkbaar met een Volus spelen:lol:

Ik zou het best eens willen spelen, maar volgens mij heb je Gold nodig zelfs als je het in je eentje wilt spelen toch?

14. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag over deeltje 1 (sorry ik zit hier eigelijk verkeerd maar anders moet ik zo diep graven).

Ik ben sinds kort weer begonnen aan de trilogy.
    En ik dacht ik ga alles andersom doen van wat ik daarvoor heb gedaan.
    Liet dit keer Ashley leven, Wrex laten neerknallen en koos voor het goeie pad. Maar de vorige keer dat ik hem uitspeelde had ik gekozen om met de eind beslissing de mensen bij citadel te redden, en dacht nu dus ik ga de council redden. Maar toen ik een keuze moest maken zei garrus ineens Shepard red de mensen van de citadel! Dus heb ik dat weer gedaan (Ga Garrus niet teleurstellen natuurlijk). Maar toen ik met die game verder ging in deel 2 begonnen ze gelijk te praten over dat de council dood was bla bla blaa. Nu is mijn vraag wat veranderd er eigelijk als je de council red? Want zover ik weet van de vorige keer komt dat onderwerp wel vaak terug in deel 2.

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het worden zijn en blijven ongelooflijke klootzakken, vooral wantrouwig, tot diep in Mass Effect 3.
    ;)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nice. Zal wel niets extra's bij zitten, anders is die van mij. :9

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk voor diegene die ze nog niet hebben (ik denk altijd maar dat dat er niet veel kunnen zijn, iedereen die de serie leuk lijkt heeft allang een deel gekocht toch?) maar ik heb ze alledrie al hier staan.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik ook, maar als er nu een hoop dingen zijn verbeterd en er nog wat leuke extra's bij zitten, maar dat zal wel niet.

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Verbeterd? Nee natuurlijk niet. Zou een naaistreek zijn tegenover de gamers die alle 3 de games (voor meer) al gekocht hebben.

Zullen wel de basisgames zijn, en dan inclusief de DLCtjes....of ex DLC, en dan voor een nóg lagere prijs in de winkels....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina