Maak je niet druk. Ik heb hier de meeste uren van ons allemaal in de serie zitten en wacht rustig af. Ik doe eerst wel even mijn calibrations om de tijd de doden.
Hopelijk volgende maand bij VGA's een teaser trailer. En graag meteen alleen voor next-gen, huidige gen niet.
Wanneer komt Citadel nou s in de aanbieding. Durf m nu niet te kopen, zul je net zien dat ie over 2 weken DotW is...!
Van mij mag ME4 ook snel komen. Hopelijk idd een teaser tijdens de VGA awards. Spoiler En graag eentje van Fallout 4 Binnenkort weer eens een 2e volledige playthrough doen van heel de serie. Blijven gewoon echt topgames
Nou, het klinkt alsof je niet veel over hebt voor die DLC. Ik heb hem ook voor de volle pond gekocht en kan je zeggen dat die zelfs wel wat meer waard is. Nog nooit heb je zo'n goede sfeer gehad in bepaalde stukken van een DLC, maar dan moet je wel het nodige van je originele teams uit Mass Effect I & II over hebben. Dit is echt het Xbox 360 generatie moment als je het mij vraagt. In elk geval de beste DLC van heel de Mass Effect trilogie. :b:
Niet lachen naar de camera, doorwerken verdomme! Hopelijk eerste helft van 2014 release, maar dat zal wel niet. En ja, natuurlijk alleen next gen. Beide is gewoon kut omdat ze dan moeten inhouden om het op current ook te kunnen laten draaien. Tegen de tijd dat de game uitkomt, hebben mensen genoeg tijd gehad om te sparen.
Hoop ik ook.....maar ze kunnen onmogelijk een vervolg maken zonder 1 einde van ME3 als canon te nemen. Maar natuurlijk weet iedereen dat Spoiler destroy de juiste keus was.
Vergeet het maar een vervolg. BioWare heeft al gezegd dat er niets na de Shepard lijn komt, er voor kan wel. Maar persoonlijk denk ik dat ze nog wel eens bij zouden kunnen draaien. Ik wil zelf namelijk ook weten hoe goed ze het verhaal na de trilogie zouden kunnen vertellen. Of er resten zijn van en dergelijke, want dan kun je je fantasie de vrije loop laten als schrijver, zolang je maar binnen het ME universum blijft.
Link? Ze zeiden volgens mij dat ze niks meer met de Shepard story doen, maar niet dat ze een vervolg of een prequel zouden doen.
Precies, verhaal van Shepard is afgelopen, voor de rest kan het alle kanten op. Ik zou een prequel wel beetje lame vinden...niet alleen omdat je dan al weet wat erna komt, maar het geeft mij ook het gevoel dat ze het einde van de eerste trilogy niet goed uitgedacht hebben. Ik zou het wel interessant vinden alse verder zouden gaan met het dark energy subplot uit ME2...dat heeft genoeg potentie voor een nieuwe trilogy. Saren prequel zullen ze niet doen; is al een novel van en die schrijver zit niet meer bij Bioware (helaas)...