1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een tijdje dat ik ME3 heb gespeeld maar wat ik me ervan herinner is dat het einde op welk manier dan ook naar hetzelfde toeleid. Als de nieuwe game zeg maar 200 jaar later afspeelt, heeft het weinig te maken met de kleine keuzes als welke personen/planeten leven nog. Daarnaast meen ik dat Bioware heeft gezegd dat je je savegame niet moet verwijderen en dat ze wat ermee zouden doen in de volgende game (wat dus impliceerd dat het een sequel wordt). Denk dat dat de keuzes dan minimaal in de nieuwe game zal terugkomen a la Normandy crash site.

EDIT
    link

Hangt er dan wel af hoe je het interpreteerd denk ik...

Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Stel je hebt Synthesis gekozen. Dan moet je dat zien.
    Zelfde over control en destroy, al is daar wel mee te werken.
    Maar vooral synthesis (IEDEREEN was er mee in aanraking gekomen, ALLE levende wezens) zal toch lastig worden. Ook 200 jaar later.

3. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier die hele Trilogy liggen, heb hem 2 keer aangeraakt! vind hem niks aan!

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Had ook niks anders van je verwacht :+

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Helemaal eens met deze post en dat is niet omdat je een mede Fries bent. :+:cool:

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Jij vind COD zeker beter? :)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als die dat zegt draai ik hem zijn nek om. :mad:

8. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Draai me nek dan maar om, nee vind het wel een goede game alleen hou niet zo van science fiction shizzel, en et duurde me allemaal te lang!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je kunt trouwens die tapatalk uitzetten in je profiel, aub doe dat, is tamelijk irritant om te lezen waar vandaan iemand post.

Ik hou niet van games die je in 4 uur kunt uitspelen zoals Call of Duty. Als het om multiplayer draait, dan heb je een MMO nodig, want COD en BF games zijn ook maar 1 jaar mogelijk voor ze weer gaan kopiëren en plakken.

Mijn grootste kritiekpunt van shooters vandaag de dag. Mass Effect draait om het verhaal en als je niet van SF in Mass Effect kan houden, behoud je dan van elke SF, want beter krijg je niet op gamegebied, naast misschien een aantal star wars games, waarvan 2 van BioWare zelf zijn.

Het moet niet altijd alleen maar snel snel gaan, ben blij dat de industrie daar nog niet helemaal om draait. Je mag je mening hebben, maar mijn mening is is dat je games van twee kanten moet bekijken. De lover en de haters dus.

10. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg je eerlijk ik vond het een mooi spel en speelde best lekker weg, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kijk, dat vind ik persoonlijk al een beter antwoord. Het is gewoon je ding niet, dat kan. Sommige mensen willen snelle games, anderen minder snelle. Ik hou zelf wel van tragere games, gewoon omdat ik dan meer de tijd heb om me te verdiepen in bijvoorbeeld de Lore van een grote MMO of game als Mass Effect.

Ik denk dat je de Assassins Creed serie dan ook maar beter kunt laten liggen, mocht je die ooit hebben willen spelen. Die games duren, naarmat je meer delen speelt, ook langer en er is veel meer te doen. Het actiegehalte is wel vrij hoog, maar bij de latere delen moet je er ook nog veel randzaken bij doen wil je een beetje bij blijven. De Gears of War serie zou voor jouw denk ik ideaal zijn. Veel actie en tempo in de game en weinig trage bullshit.

12. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Assassins creed heb ik wel gespeeld man, dat is toch weer wat anders en vond ik toch wat leuker.

Maar goed dat is me eigen mening

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Thanks voor de tip. Heb de app pas net, maar irriteerde me er nu al aan dat die shit achter mijn post werd geplakt. Even uitgezet dus. :+

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.003
    Niet fokken met Yellow en z'n Mass Effect serie.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    :lol:

En nog minder met Oblivion. :mad:

16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Die multiplayer is nog best vermakelijk. Had 3 potjes gedaan met van die waves en moet zeggen dat ik het nog echt leuk vond*)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Multiplayer is prima inderdaad, leuke toevoeging. Vele uurtjes in gestoken :)

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo. Begonnen aan playthrough nummer zoveel. Ik zat me opeens te bedenken dat ik altijd als adept heb gespeeld.. Wellicht eens beginnen met een andere class. Zag in een paar filmpjes dat vanguard ook een paar toffe moves heeft.., nog meer tips om een iets andere ervaring te maken?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga altijd als Sentinel....heeerlijke klasse.
    Best of both worlds.:b:

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ME3 nu uitgespeeld als een Infiltrator, Engineer, Vanguard en Adept; en ik moet zeggen dat ik Engineer uiteindelijk het leukste vond. Tech-bursts blijven altijd leuk en Engineer is geen faceroll-class zoals de Adept bijvoorbeeld is.

Deel Deze Pagina