1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

1. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook. Qua lopen, schuilen en schieten is het behoorlijk wennen als je 2 en 3 gewend bent. Voelt een beetje als een concept versie van 2 die grafisch en qua gameplay nog wat aanpassingen nodig heeft. :D

2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik met ME1 begon (ongeveer 5 jaar geleden) had ik het spel na ongeveer 7 uur spelen ergens in de kast laten liggen. Ik snapte helemaal niks van het verhaal en ik vond het lastig om dan een grip te krijgen op het verhaal. Na een half jaar had ik het spel weer opgepakt en ging ik me erin verdiepen (in de personages, species, plaatsen etc.) en sindsdien kon ik het spel niet meer loslaten.

Gelijk ME2 gehaald bij de release en dat was ook erg vet hoor! Nu net deel 3 uitgespeeld, maar ik ga deze campaign opnieuw doen, omdat het einde niet echt zoals ik gehoopt had. aangezien mijn EMS niet hoog genoeg was, terwijl ik alleen de Geth niet als war asset had en de multiplayer niet had gespeeld.)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je hebt nu gelukkig wat Sci Fi ervaring, maar voor Mass Effect geld wel dat je een klein beetje Sci Fi ervaring vooraf moet hebben. Veel van die series hebben dezelfde soort thema's als Star Wars en Star Trek en als je vooral met Star Trek begint, een van de nieuwere series, dan leer je bepaalde termen en motivaties wel kennen. We weten immers toch wel t.o.v. vroeger dat men doorbouwd op het succes van voorgangers.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat een onzin. Ik heb absoluut NIKS met Star Wars en Star Trek. Nooit gehad.
    En Mass Effect is mijn favorite game-serie (geworden).
    Ik heb altijd van een goed verhaal gehouden, goed uitgewerkte personages met diepte en inhoud, in een wereld die ook diep en interessant is. Als je daarvan houd zit je met ME perfect goed.

Als de nieuwe Xbox geen 360 games afspeelt, houd ik de 360 puur zodat ik ME kan blijven spelen. Zo goed vind ik deze serie. :thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is jouw mening, vertel slechts mijn idee erover. En idd zou ik ook de 360 houden als de 720 niet compatible is, maar hou hem sowieso wel omdat ik voorlopig teveel games nog heb en er nog teveel goeds uit komt dit jaar.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Je vertelt alsof het de waarheid is :+

Heb de trilogie toch op de PC (en 360 :+), ben wel fan van deze serie ja :+

Oh wacht, deel 3 niet op 360.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Star Wars lijkt totaal niet op Mass Effect. Blijf wel iedereen aanraden om Star Trek de film uit 2009 te kijken indien je dat niet hebt gedaan. Die film heeft dan juist weer heel veel overgenomen vanuit Mass Effect (JJ ABRAMS MET ZIJN BLAUWE LICHTJES YEEEE). Over een paar maanden komt er een vervolg en dat is praktisch Mass Effect 3. :cool:

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Idd, die scene met wat lijkt de Enterprise uit het water. _O_
    Zoiets zat echter ook al in de 1e ST film van Abrams.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind dat persoonlijk een van de slechste Star Trek films die is gemaakt. Vereedelde komedie.

Week of 2 geleden ME III maar eens aangeschaft via marktplaats.
    Met de vorige delen heb ik me enorm vermaakt. Meteen mijn personage van 2 geimporteerd en begonnen.
    Is even wennen na 2 jaar geen ME gespeeld te hebben maar ik zit weer helemaal in het verhaal. Vol op de renegade, hoe zwaar sommige beslissingen me ook vallen.
    Mordin neergeschoten en vervolgens zien hoe die langzaam dood gaat, vreselijk!

Sowieso dat ik dit spel nog eens ga spelen geheel paragon stijl.

Ben nog niet ver,
    Cerberus aanval op Citadel en dood van Udina en Thane,
    maar ik geniet er weer met volle teugen van.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn Shep is goed bezig deze week. Eerst was hij nog met Liara aan het kloten (Vanuit ME1 en ME2 en dus ook in het begin van ME3 ) Vervolgens pakt gister binnen een uur ofzo Allers en Ashley 8)

Denk niet dat Liara nog terugkomt ^^'

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik moet met mijn Eric Shepard nog even alles bij langs, side missions enzo, want dan kom ik ruim boven de 4.000 EMS uit.

Hoe kan dit?

DLC downloaden en en je hebt nooit weer de MP nodig. _O_

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.092
    MP is gewoon vet :cool:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ieders zijn dingen goed? ;)

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.092
    Nooit.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Want Jorrie speelt MP en bijna iedereen SP en dat vind hij niet lief, OOOOOOOOOOOOOOOH NEE!!!

16. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    8)

Yellow 13, zijn die dlc aanraders in deel 3? ik ben erover aan het nadenken om dit te halen. Binnenkort ook ff de shadow broker van deel 2 oppikken, schijnt ook wel goed te zijn

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.092
    Stiekem niet ninja editten he, ik zag je originele bericht wel :cool:

Nee, was even gekheid, SP is natuurlijk veel leuker maar MP vind ik zeker niet tegenvallen, had in eerste instantie gewoon niet verplicht moeten worden voor goed einde, zoals het nu is, is het gewoon goed maar om dat nou steeds te melden... :+

Shadow Broker is goed inderdaad, erg leuk. Vergeet Arrival niet, die vond ik ook erg leuk en geeft even een verhaal tussen deel 2 en deel 3.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Arrival vind ik ook een goede DLC, zwaar onderschat door mensen op fora.
    Het is alleen zo jammer van dat einde, want je bent wel een redder. :'-(

Het irritantste van SB is dat stuk rennen en schieten in de buitenlucht op dat schip. Gruwelijke hekel aan dat stuk, waarvan wat er na komt niet echt beloont voor dat kutstukje. Alleen de informatie en wat je mee kunt nemen in Mass Effect 3 dan weer wel, maar dat zie ik los van elkaar omdat het over 2 games gaat.

@ xboxz: Alle SP DLC zijn aanraders, maar Omega is verreweg de minste en voegt ook het minste toe. Ik zou ze wel allemaal een keertje spelen voor de War Assets die je EMS aardig verhogen.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2013
  19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.092
    Arrival einde:
    Shepard die genocide pleegt, is weer eens wat anders dan het standaard verhaaltje, dus vet :cool:

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Is het grote gevecht tegen de Reapers eigenlijk wel te doen zonder het spelen van DLC en MP?

Doe namelijk niet aan al die onzin maar speel gewoon de SP, krijg ik mijn war assets wel hoog genoeg?

Deel Deze Pagina