1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Oke, maar ik ben meer van de actie, minder van het lullen..zit ik dan nog steeds goed?
    Het eindgevecht? In deel 3? Welk eindgevecht...dat vreselijke level in
    Londen?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het is maar wat je vreselijk vond, maar ik hou in dit soort games totaal niet van boss fights. In Deus Ex was dat soms ook storend, vooral als je net zo lekker aan het rondkijken en snuffelen was. Vette actie, maar die boss fights zijn imo achterhaald, tenzij je een game maakt die daar speciaal voor bedoeld is.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik vond het wel tof dat er voor
    control gekozen kon worden, dat is wat TIM natuurlijk altijd wilde. Daar waar Saren koos voor het samenwerken met en Shepard zelf wilde altijd voor destroy gaan. Precies de 3 kezues, vind ik tof gedaan.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Spel uitgespeeld, toch wat korter dan ik dacht.

    De renegade route was soms moeilijk vol te houden maar toch doorstaan.

    Einde viel beetje tegen vooral omdat je dus meerdere keuzes kan maken maar ik geen idee had welke kant ik op moest lopen voor welke keus.
    Nu naar rechts gelopen en iets kapot geschoten met m"n pistool waardoor ik de reapers heb vernietigd terwijl ik eigenlijk controle over ze wilden. In het vervolg filmpje weinig overzicht over wat er vervolgens gebeurt. Zie alleen joker met de Normandy en wat bemanning op een eiland belanden.En overlijdt Shepard nu?

    Daarnaast waren mijn war assets boven de 6.000 maar bleef de readiness altijd op 50%. Komt dit doordat ik geen MP heb gespeeld?

    Andere tegenvaller is dat je hele spel bezig bent met het versterken van je legers maar in de uiteindelijke battle eigenlijk niks daarvan terugziet.
     
  6. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet MP doen om je readiness te verhogen ja.

    En het verhaal is veel uitgebreider als je de extended cut gedownload hebt. Zo te horen had jij nog het 'oude' einde waar zoveel over geklaagd werd :D
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja nogal jammer dat je MP MOET spelen om readiness omhoog te krijgen.

    En die extended cut is gratis neem ik aan?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja die is gratis, maar 'veel uitgebreider' is zwaar, zwaar overdreven.
    je krijgt een paar extra filmpjes, that's it. Niet meer maken dan het is.:+

    En het wordt duidelijk genoeg uitgelegt welke kant welk einde geeft, dus dan heb je zelf niet goed opgelet....;)
     
  9. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het veel uitgebreider als het normale einde. Veel meer wat de gevolgen waren van je keuze(s)..
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Hoho, je kunt ook nog:
    Dat klotejong uitgebreid verhoren en hem dan neerschieten en de cycle gaat door. Dat is de hint ook die je van Liara krijgt in de vorm van dat testament zeg maar wat je op je vertrekken inspreekt.
    EC is inderdaad niet mega uitgebreid, maar het legt wel heel veel missende punten uit in korte en krachtige momenten.

    Zou trouwens wel de DLC's Omega en Citadel uitspelen hiervoor, die leveren nog wat War Assetts op. Leviathan weet ik niets van, maar dat zou best wel eens kunnen.
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn ben sinds gister ineens aan het twijfelen. Wil toch weer opnieuw beginnen nu ik echt alle DLC's heb. En de 2e reden is omdat ik echt met iemand alle delen wil doorlopen. Heb nu Liara als mijn romance, maar daar kan je alleen in deel 1 en 3 volledig mee spelen. In deel 2 is ze eigenlijk alleen maar speelbaar in haar DLC.

    Ik wil eigenlijk voor Tali gaan, omdat je met haar in deel 1 en 2 eigenlijk heel de game kan spelen. Maar weet eerlijk gezegd niet of ze ook in deel 3 speelbaar is. Of hebben ze dat expres zo gedaan? Dat je met niemand elk deel helemaal kan doorlopen.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Garrus :cool:

    Alleen kan je die niet romancen in deel 1.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tali kun je in deel 1, 2 en 3 meenemen zodra je haar hebt recruit.

    Deel 1 kun je haar echter niet romancen; vanaf deel 2 wel (ben zelf ook opnieuw begonnen, en voor het eerst als een male omdat ik ook een keertje Tali als romance wil hebben).
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Pffff waarom doen ze dat toch. Vind dat best jammer.:'-( Het is juist leuk als je echt een band kan vormen met iemand, en je met diegene alle delen kan spelen en romancen.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maakt toch niet uit? Die band heb je toch wel.

    Juist met Tali is het eigenlijk wel logisch....als je haar romanced in deel 2 wordt dat ook wel duidelijk. ;)
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Is ook wel zo idd.

    Eerst even kijken wanneer ik weer zin heb om alles te gaan doen:+:p

    Heb namelijk ook nog een paar andere games die nog steeds op me wachten.8)

    Dishonored en Tomb Raider bijvoorbeeld8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het mooie aan Tali is:
    Ze kan ook in eens gaan romancen met Garrus. Zo'n scene dat Shepard ze betrapt heb ik eens gezien. Garrus zegt dan dat die even wat Callibrations moet nakijken en Tali zegt iets over haat masker/zuurstof ofzo. Machtige scene.
    :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, zeer cool was dat. Dat kan dus gebeuren als je Tali zelf niet romanced.
    Des te zoveel jammer ik het vond dat in de Citatel DLC
    hij aan een ander gekoppeld wordt....door Shep!:mad: Ik had echt zoiets van wtf!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Nee man, juist tof. Die veelzijdigheid aan mogelijkheden en consequenties vind je in bijna geen enkele andere game of serie.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind ik niet tof; vond het wel een leuk koppel.:b:
     

Deel Deze Pagina