1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh snap in ME3 komt er geen reclass en reskill als ik de eerste pagina al lees.

    Ik was in deel 2 Infiltrator geworden na Adapt te zijn in deel 1.

    Nu hoop ik dus echt dat Infiltrator een intressante class blijft en niet drastisch verwaterd wordt als Adapt in deel 2. Want Adapt was in deel 1 een toffe class en als dit in deel 3 weer zo wordt had ik echt liever een class reset gehad.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
  3. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    leuk om te lezen al die scans
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Wat zouden jullie tof vinden om te zien als blijkt dat aan het einde van het verhaal er met geen mogelijkheid te winnen valt van de Reapers? Ik persoonlijk zou een manier willen vinden om de volgende generatie(s) beter te waarschuwen tegen de reapers en er voor te zorgen dat ze geen van alle de mass relays gaan gebruiken. Dat is namelijk precies wat de Reapers helpt en wat ze willen.
     
  5. Forty

    Forty Guest

    Terwijl je wacht to Mass Effect 3 uitkomt luister je hier toch naar..?


     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Laat aub die ME I soundtrack weer terugkomen ofzo. =(
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    • The reason Cerberus is put against us is explained at the beginning of the adventure.
    • Cerberus troops include: Mechas, Assault units, Shock troops – ninja-style.
    • Reapers: They have different sizes, ranging from 500-600 meters of the smaller ships to the 2km large Herald.
    • New skills for Shepard: Rolling, jumping small holes in the ground. Greater variety of melee attacks. The article specifically mentions “a new class: Heavy Melee”.
    • New skills: Engineer can build turrets.
    • Customizable weapons: Guns, sight – five variants in each section.
    • More items to “loot.”
    • Space Battles? Perhaps, but unconfirmed.
    • Scenarios: Larger. We will see people walking, ships fighting, architecture in greater detail. Searching for the photorealism of sites using new lighting techniques on the stage.
    • Enemies: They now take dynamic damage. The Cerberus mechas, for example, requires that we shoot a weak point, the glass cockpit, in order to overcome them. In other enemies we can cut off the arms, break the head or break various pieces of their armor.
    • Fighting more dynamic, forcing us to move more frequently. The game’s speed is improved by 10 to 15 percent.
    • Exploration: We won’t drive vehicles seen in previous games. The main gameplay is designed without them. This does not mean that there are no vehicles, but they can’t reveal more now. There is a new scanning system.
    • Locations to visit: New York, London, a moon of ¿Koriana? (maybe they mean Quarian or Krogan) world, a salarian world and Mars, among others. The development of each environment takes about six months.

    Fucking NY altijd. En heb liever geen space battles waar in ik iets bestuur, epische space battles cut scenes moet natuurlijk wel!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kom net deze tegen. Al gepost? Ik kom hier met mijn gen dicht dit topic binnen. :+
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Seh

    Seh Guest

  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Say wuuuuuuuuuut, wat zijn dat nou weer voor monster gfx? Waarom ben ik ook een console gamer geworden. :mad:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat je dan niet iedere 2 maanden je PC hoeft te upgraden. :+

    ME2 ziet er ook op consoles nog steeds verdomd nice uit, dus ik denk echt niet dat ik tijdens ME3 al te rouwig om zal zijn dat ik geen PC gamer ben. :9
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Garrus heeft zijn kans al gehad. :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nice, maar het ziet er best wel uit als een standaardpak? Ik hoop dat ze die vette level 52+ armor uit Mass Effect I er ook weer instoppen. Ben even kwijt hoe die heette. Was zwart met vrij vel rood erin.
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    De armor die jij bedoelt heet Colossus Armor. Dit is de vetste armor in ME 1.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Afschuwelijk lelijk was dat zeg, gebruikte het alleen omdat het zo goed was. Fucking glimmende latex pakje was het. 8)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het ''latex'' pakje werkte anders prima als je er insanity mee deed. Je had er bijna geen boosts meer voor nodig. :+

    @ BrAsKe: Bedankt, was het even vergeten.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iedere 2 maanden nog mooiere gfx? Count me in bro! :cool:

    Tis dat ik een complete noob ben met het keyboard+muis, anders wist ik het wel. De xbox heeft natuurlijk ook het beste forum, dat bepaalt ook mijn voorkeur. :+

    Is het een must om eerst ME2 te spelen en dan pas ME3? Lijkt me wel toch? ME2 heb ik helaas gemist maar zal de game maar eens oppikken wanneer ik er tijd voor heb. Ik vond Mass Effect een geniale RPG, alleen niet zo tof in korte speelsessies, je moet er eigenlijk minimaal 3 a 4 uur voor vrijmaken wil je er inkomen en een toffe ervaring hebben.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina