1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik lees hier ook dat sommige spelers de single player al uitgespeeld hebben.
    Over hoeveel uren spreken we dan?
    met side missions inbegrepen.

Ik probeer zoveel mogelijk side missions te spelen omdat het spel zo cool is en wil er ook niet snel doorheen gaan..
    vraag me ook af of iedereen echt alle zijmissies gedaan heeft, ..
    ik loop echt in de citadel voorbij iedereen om alles op te pikken :)

this game is epic!!
    eind dit jaar op een saaie periode is heel de trilogie spelen achter elkaar denk ik :p

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol wtf vraag over quest op rannoch.
    hoe krijg je die klere reaper neer?rennen werkt niet, laser aimen duurt te lang..

3. Seh

Seh Guest

Laser blijven aimen en lopen. :)

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Rennen werkt wel. 2 keer proberen te ontwijken en dan de laser gebruiken.

Spoiler niet openen als je de quest op rannoch nog niet af hebt

[spoiler1] Had eerst gekozen voor Legion om de reaper data te uploaden maar omdat Tali smeekte om het niet te doen had ik gekozen om de upload toch te cancelen waarna Legion Shepard bij zijn keel pakte en naar de grond smeet. Tali stak hem neer en ik shoot ff 3 kogels in Legion :) Dont fuck with me!![/spoiler1]

5. Seh

Seh Guest

Haha, nice!
    Bij mij zijn ze alle twee dood maar wel de Geth als allie nu, Quarians zijn helemaal gone nu.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Rannoch:

Heb vrede gemaakt tussen de Geth en Quarians, de Quarians worden er nu zelfs beter van :cool:

7. Seh

Seh Guest

Heus! How? :'-(

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Geth laat toe dat de Quarians weer op hun thuisplaneet mogen wonen en bouwen zelfs huizen voor hun en ze doen onderzoeken zodat hun weerstand omhoog gaat zodat ze misschien over een paar jaar zelfs zonder pakken kunnen leven, goede keuze gemaakt dus :cool:

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Neeee wtf man :'-(. Sinds wanneer is dit mission impossible.. shep stopt gewoon soms met rennen :mad:

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Lock blijft staan als je wegdodged.

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    dus je hebt ze allebij nog levend en ze vechten allebij mee in de oorlog? want las overal dat er 1 vd 2 doodging?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Huh? Wat moet je dan doen om een blauwe en of rode keuze te krijgen zoals jij denk ik had? Ik kon helemaal niks kiezen ofzo? Misschien meer doorlevelen??? :eek:

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje,

Wat vinden jullie de beste extra perk voor een Vanguard?

Ik twijfel tussen slam of armor piercing. Of is een armor piercing niet nodig als je je cryo maxed?

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb even een filmpje bekeken om te begrijpen wat je bedoelt, maar tnx :thumbs: Ik ren de heletijd van links naar rechts en dat terwijl je gewoon kan dodgen.
    Ikzelf vind energy drain een erg handige perk. Daarvoor gebruikte ik telkens slam. Het ligt er ook wel aan wat je vaste squad is.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik merk dat er minder echte conversaties in de game zitten en Shep inderdaad meer voor zichzelf praat. Gelukkig maken je teammates een hoop goed, echt geniaal hoe sommige met elkaar communiceren. Veel leuker om nu rond te lopen in de Normandy want iedereen is wel met elkaar in gesprek. Humor is ook gewoon echt geniaal.
    Garrus die lekker met Liara aan het chillen is in de ruimte waar Kasumi vroeger zat, Mordin die een lied heeft gemaakt voor de Krogan Queen en Wrex die Garrus graag wil voeren aan een tresher maw. _O_

16. Seh

Seh Guest

Even een vraagje over Ceberus missie's, iemand die er geweest is weet het wel. Geen grote spoiler maar wil het even weten.

Die eckte missie met TIM, is dat zeg maar een trigger net als in ME2 was?

17. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm normaal vind ik anime echt kut, maar misschien dat ik hiervoor een uitzondering kan maken :p klinkt wel erg interessant. Alleen jammer dat ze Vega als main char nemen. Die gozer boeit me niet, opgepompt stuk stront die een beetje met mijn lesbische femshep loopt te flirten.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk dat je max Paragon of Renegade moet zijn, net als toen met
    Wrex op Virmire
    ^^ spoiler van ME1 :+

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Barrier. Vooral als je op Insanity speeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina