Ja, is wel raar eigenlijk. Gevonden op een planeet, meegenomen door slavers, komt terecht op Illium, bijna overgenomen door de Collector's en dan twee jaar bij Cerberus. Maar goed, lekker boeiend de Reapers moeten eraan.
Net even het laatste stuk overnieuw gedaan in ME1 en Udina gekozen voor de council + council laten leven. Hier dan nog een run mee doen in ME2 voordat deel 3 komt. Uiteindelijk dan 3 Shepards klaar voor ME3:
- 'Echte' playthrough met originele Shepard, Vanguard: Rachni laten leven, Wrex laten leven, Kaidan dood, Council is dood en Anderson in council. Ashley gedumpt voor love interest met Miranda, iedereen leeft nog, base verwoest. Inclusief alle DLC gespeeld.
- 'Anders om' playthrough met lelijke Henkie Shepard, Sentinel: Rachni dood, Wrex laten leven, Ashley dood, Council leeft en Anderson in council. Forever Alone met foto van Liara + later weer liefde met Liara in DLC, Tali, Kasumi en Jack doodgegaan, base niet verwoest. Arrival nog uit moeten spelen.
En dan nu nog een als Soldier, denk dat ik dezelfde keuzes neem als mijn echte playthrough alleen dan laat ik de base heel + Udina in council.
Screen uit Arrival als je de missie niet behaald voordat de Reapers komen. Fat Reaper aan de rechterkant!
Kan niks bijzonder zijn maar je ziet ze hier in de Omega 4 Relay
Laatst bewerkt: 4 mei 2011