1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat de engine wordt aangepast en de graphics worden strakker. DICE hebt trouwens mee aan de kwaliteit van de wapens.

    Verder lijkt het me vet om op elke planeet te landen waar je maar wilt landen + dat elke planeet 1 of 2 ruimte stations heeft waar je heen kunt gaan.

    Was wel vet van ME1 dat je op de maan kon landen en dat je er robot's moest uitschakelen. Kon je ook nog mooi vanaf de maan de aarde bewonderen.

    Ik heb vertrouwen in Bioware!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, is wel raar eigenlijk. Gevonden op een planeet, meegenomen door slavers, komt terecht op Illium, bijna overgenomen door de Collector's en dan twee jaar bij Cerberus. Maar goed, lekker boeiend de Reapers moeten eraan. :cool:

    Net even het laatste stuk overnieuw gedaan in ME1 en Udina gekozen voor de council + council laten leven. Hier dan nog een run mee doen in ME2 voordat deel 3 komt. Uiteindelijk dan 3 Shepards klaar voor ME3:

    - 'Echte' playthrough met originele Shepard, Vanguard: Rachni laten leven, Wrex laten leven, Kaidan dood, Council is dood en Anderson in council. Ashley gedumpt voor love interest met Miranda, iedereen leeft nog, base verwoest. Inclusief alle DLC gespeeld.

    - 'Anders om' playthrough met lelijke Henkie Shepard, Sentinel: Rachni dood, Wrex laten leven, Ashley dood, Council leeft en Anderson in council. Forever Alone met foto van Liara + later weer liefde met Liara in DLC, Tali, Kasumi en Jack doodgegaan, base niet verwoest. Arrival nog uit moeten spelen.

    En dan nu nog een als Soldier, denk dat ik dezelfde keuzes neem als mijn echte playthrough alleen dan laat ik de base heel + Udina in council.

    [​IMG]

    Screen uit Arrival als je de missie niet behaald voordat de Reapers komen. Fat Reaper aan de rechterkant! :cool:
    Kan niks bijzonder zijn maar je ziet ze hier in de Omega 4 Relay :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Yes, gewoon Januari 2011. _O_
    Aan de ene kant kan ik niet wachten op ME3, maar had al voor 99% in mijn achterhoofd dat het zou gebeuren. Beter, werk er rustig aan en kom met een prachtige afsluiter. In de tussentijd vermaak ik me wel met Skyrim.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, neem lekker de tijd. Vanaf september is de release kalender weer overvol dus er is wat mij betreft geen haast bij
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is absoluut geen ramp. Ik was wel van plan ME3 en Skyrim gewoon te spelen tegelijk,maar ik denk dat daar weinig van terecht was gekomen, zo gaat dat gewoonweg niet met RPGs naar mijn ervaring.

    Zolang Skyrim maar gewoon 11-11-11 uitkomt vind ik het best. Er komt nog genoeg, en voor de mensen met ook een PS3 heb je tegen die tijd ook Uncharted 3, dus nah...geen ramp. Januari 2012 zal het idd wel gaan worden..net zoals ME2.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Skyrim moet inderdaad niet uitgesteld worden, dat zou ik wel minder vinden. De rest kan wachten :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee echt...dan zou ik echt verschrikkelijk balen. Die Tod Howard van Bethesda loopt ook de laatste tijd steeds te zeggen 11-11-11, in die GT TV aflevernig en gewoon videos over de game, dus dan moet het ook gebeuren jongens. Maar ja....we zullen het nooit zeker weten.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Toch jammer dat ie niet dit jaar uit komt. Maar ach, januari is ook geen ramp.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar januari is niet zeker he, er staat in de eerste 3 maanden van 2012 :), dus zelfs maart kan ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gok dat het Januari word, aan het einde van de maand. Zou ongeveer of precies twee jaar na de release van Mass Effect 2 zijn. Het kan voor BioWare of de fans een betekenis hebben.

    Denk dat BioWare en EA zo'n gelegenheid anders wel zouden gebruiken om Mass Effect 2 nog eens flink op te stuwen qua verkopen.
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    FUCK BIOWARE!!!:mad:
    Bron.

    BioWare had beloofd dat ze naar de fans zouden luisteren en Mass Effect 3 meer RPG zouden maken. Mass Effect 2 was zeker niet slecht, maar het miste zeker een aantal RPG elementen die in deel 1 wel aanwezig waren IMO.
    Maak er maar weer een CoD meets Dragon Age 2 van. :mad::mad:

    Maar dat ze dit dan opnieuw gaan flikken (waarschijnlijk), na de abomination dat Dragon Age 2 was. BioWare is niet langer mijn favoriete game developer bedrijf. Ik heb het nu echt met hen gehad, waren ze maar bij Microsoft gebleven. :mad:
    Geen pre-order voor mij. Ik wacht nu maar rustig af. Hopelijk is dit niet de echte reden, maar willen ze niet toegeven dat het aan Skyrim ligt ofzo. Als het echt gaat worden wat ik vrees, dan koop ik het wel tweedehands, ik steun deze actie echt niet.

    BOOS.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dude , ME was sowieso al een shooter RPG, ook in ME1 knalde je heel wat af tov van de RPG elementen. ME2 had te weinig RPG elementen en ze hebben allang gezegd dat die terug zijn in ME3. Ik begrijp de delay wel, en het zal vast ook met Skyrim te maken hebben,maar ik snap dan ook wel dat ze dat niet openlijk gaan toegeven.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat Mass Effect naast RPG ook een shooter is, maar ik ben echt bang dat ze dat veel te ver gaan doorvoeren.
    Vooral na Dragon Age 2 tov Dragon Age: Origins ben ik wantrouwig geworden, maar ik had in ieder geval nog hoop dat dit niet door te trekken was naar ME3. Maar dit nieuws wijst daar wel op, oftewel, ik ben compleet teleurgesteld en wat BioWare dan allemaal beweert neem ik vanaf nu dan ook maar met een korreltje zout, aangezien dit niet de eerste keer is.

    ME3 is van een instant Ultimate Collector's Edition pre-order naar een 'ik-wacht-wel-tot-die-20-euro-of-minder-is gedaald voor mij. Misschien reageer ik overdreven op dit nieuwsbericht, maar na DA2 zie ik het echt wel gebeuren dat ME3 bagger wordt, ondanks dat de serie waarschijnlijk mijn favoriete game-reeks ooit is.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Al hebben ze alle gameplay eruit gehaald, maar alleen de conversaties erin gehouden dan nog zou ik ME3 op de eerste dag kopen. \o/
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Pijnlijk berichtje voor de fans die zo lang hebben zitten te wachten. Jammer dat Mass Effect een cashcow is geworden voor de uitgever.
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, maar ik denk dat hier eerder het tegenovergestelde het geval is. Conversaties zo minimaal mogelijk houden, veel actie/gameplay. Zucht. Als deze franchise nou niet in de handen van EA gekomen was...:'-(
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    fucking aansteller zeg..

    een cashcow na 2 titels.. grappenmaker. en zo lang wachten we niet.. feb vorig jaar.. beter dat ze het ff uitstellen na die overduidelijk gerushte dragon age 2
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wut? Cash cow is een marketing term en niet gelijk aan melkkoe weet je.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    cashcows van EA zijn fifa, tigerwoods, titels die elk jaar verschijnen.. daarbij was deel 1 niet eens van EA.. dus check je facts
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina