1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat sommige gamers maken van hun Shepard is toch wel echt erg tof, en van sommigen lig je in een deuk op het forum van Bioware. Nog even over het verwerken van haar, nou denk ik gezien de rekenkrachten wel dat het best mogenlijk is maar je zit indeed met design probleempjes, omdat je je wapens op de rug hebt geplaatst zou je dan een lelijk effect kunnen krijgen. De makers wisten misschien al dat Miranda een grote favoriet zou worden, en het zou misschien teveel zijn als je haar meeneemt, plus jezelf als Shepard met bewegend lang haar dat je dan framedrops krijgt etc. Misschien kon het wel voor 1 karakter in beeld, maar 2 net teveel is maybe.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar. :)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelukkig geen MP en dus een goede keuze van BioWare. Hopelijk doen ze hetzelfde voor Dragon Age III. Dit zijn gewoon series die geen MP nodig hebben.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar met Dragon Age 2 heeft BioWare wel bewezen dat
    ze games ook kunnen ruïneren zonder multiplayer toe te voegen. :{

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, vermaak me anders nog kostelijk met DA II hoor. ;)
    Ziet er grafisch imho beter uit dan zijn voorganger.

Snap je punt echter wel, want de game zat vol fouten in bijvoorbeeld de quests. Over die van het personage Sebastian maar te zwijgen.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch maakt me niet zoveel uit, maar zelfs wat dat betreft vond ik Dragon Age: Origins leuker om naar te kijken ook al waren de graphics in deel 2 beter. (Ik vond de art style in deel 1 beter en vind dat belangrijker dan graphics over het algemeen)

Mijn grootste bezwaar is hoe ze de RPG-elementen hebben omgeruild voor saaie lineaire gameplay met minder-interessante personages. Zo'n beetje alles wat ik goed vond aan deel 1 ontbrak in deel 2 of vond ik slecht of minder. Deel 1 was vrijwel perfect voor mij, deel 2 verre van.

Maar goed, dat is mijn mening, smaken verschillen en dit is het Mass Effect 3 topic.:9

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dus Dragon age 2 was minder dan de eerste, deel 2 heb ik nog niet gespeeld maar de eerste vond ik beter dan de Star Wars KOTOR games, dat wil in mijn geval al heel wat zeggen. :p KOTOR 2 vond ik fantastisch in de dialogen, maar ging ten koste van de lokaties die ik juist tof vond in de eerste, en van Kreia kreeg je soms een beetje teveel en werd je te vaak op je vingers getikt.

In Mass effect deel 1 vond ik de dialogen best oke en soms zelfs briljant, maar het gebrek aan interessante personages - Kaiden, Wrex, Liara - was de keerzijde voor mij persoonlijk.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heeft de maker tijdens GT TV onlangs nog gezegd dat ze geen MP erin willen doen want ze denken dat het ten koste van de singleplayer zal gaan....

Report – Mass Effect 3 multiplayer reveal coming in Xbox World 360

An upcoming issue of Xbox World 360 Magazine will contain a feature on the multiplayer mode in Mass Effect 3, according to the cover which was posted on NeoGAF. The mode will also debut at gamescom, and will be playable at UK trade shows in September. Sounds like Eurogamer Expo to us. No word yet on what exactly the multiplayer entails, so hold on to your hats for just a bit more yet. Thanks, Gematsu.

http://www.vg247.com/2011/08/06/report-xbox-world-360-cover-notes-mass-effect-3-multiplayer-feature/

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat artikel is dus gebaseerd op geruchten en niet op feiten.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja ik zie het, op de Neogaf link inderdaad. Gaat dat stomme magazine multiplayer op de cover zetten, terwijl het gewoon geruchten zijn...zucht.

Laatst bewerkt: 6 aug 2011
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En EG had het ook al als zodanig gepost dat er een MP zou komen. Ik heb maar even een reactie geplaatst. Ken de eigenaar van EG als member daar goed en ik weet dat hij pissed zal zijn als die mijn berichtje leest en het controleert, dat het er dus geen MP komt. Niet dat hij het wil, maar meer omdat die altijd het nieuws verzorgd. :+

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er weer tof uit, maar de plaatjes doen 't hier niet :eek:

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Pff, schijt hotlink. Moet ik het weer uploaden... :+

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Tja, je moet er wat voor over hebben :p
    Toffe plaatjes ook. Beloofd weer veel goeds!

17. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    haha! Reaper Batarians FTW! \o/

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Nice!

Concept art van Tuchanka.

19. BigKabuto