1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ben er vrij zeker van dat er ook wel een einde is waarin de Reapes winnen. Ten slotte had je in ME2 een einde waarin je personage dood ging terwijl er zeker een 3de deel zat aan te komen 8).

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Two steps from hell ( Thomas Bergersen en Nick Phoenix ) is inderdaad goed. Archangel en Nero zijn hun nieuwste albums en ook het luisteren waard:), zelf heb ik alle albums op m'n ipod.

Trailer muziek vind ik zoiezo erg vette muziek. Dit nummer vind ik ook wel passen bij een nieuwe trailer van Mass Effect 3:

http://www.youtube.com/watch?v=HGQoIhvyDC4

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja inderdaad, daar zeg je wel wat. Dan zal het echt met je keuzes te maken hebben dan ook. Er moeten inderdaad meerdere eindes inzitten, je kunt gewoon niet met één echt einde komen voor zo'n game.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude. :eek:
    Misschien niet het GOW 3 topic, maar toch.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of Mario die zijn kut prinses niet red en dood gaat door Bowser. :cool:

Sowieso heeft Bioware aangegeven dat er een einde komt waar in alles mislukt. Maar goed, ze hebben ook aangegeven dat er geen multiplayer in zat... :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij Mario is de prinses in ieder geval soms nog in another castle :+

En Yellow, kom op... sommige dingen kun je amper een spoiler noemen toch. Noem eens 2 populaire commerciele games die geen happy ending hebben..

In het beste geval krijg je zoals Pegas zegt multiple endings

7. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarnaast is het toch 'de weg er naartoe' die het zo gaaf maakt? Hoe wordt het conflict tussen de Quarians en de Geth opgelost? Wat gebeurt er met de Genophage? Worden de Rachni weer evil of zullen de helpen in het gevecht tegen de Reapers? Wat zul je moeten opofferen om ze te verslaan? Kan niet wachten om het allemaal uit te vinden...!

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beide raak ik zeker niet aan.

9. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ik BF3 niet hoef te kopen voor items in ME3, vind ik het zo erg niet. Het blijft natuurlijk onzin, pre-order je ME3, krijg je niks, maar met BF3 krijg je early access.

Iemand al de CE gespot in Nederland trouwens, het wordt wel eens tijd.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niks nog, maar release is de 27ste als ik me niet vergis en meestal kun je pas 4 dagen van te voren, maandag dus, echt beginnen met spotten van Battlefield of welke game dan ook. ;)

11. Seh

Seh Guest

Harry Potter gaat ook niet dood en je personage in Skyrim ook niet!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :cool:

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

When Cerberus's experiments with Reaper technologies go wrong, a new threat emerges from the relay, ready to wreak destruction on an unsuspecting galaxy. The first stop on the path to utter destruction; Omega, which stands, as always, alone...

Eerste issue van de vier delige comic is uit. En het is fucking epic! Adjutants, een nieuwe soort Husk vanuit de Omega 4 Relay. _O_

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb deel 1 en 2 heb ik ook(zijn allebei boekjes waar de hele 4 delige serie inzit) leuk om te lezen deel 1 is redemption en deel 2 is evolution dit is deel 3 invasion

redemption serie

evolution serie

eerste deel van de invasion serie

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    AKA een TPB (=Trade PaperBack).:+

Ik heb ze ook, maar dan digitaal (er was een tijdje terug een actie dat je ze gratis kon downloaden van de site van uitgeverij Dark Horse).

Ze zijn zeker erg goed geschreven en leuk om te lezen, maar net als Dark Horse bij Buffy en Angel deed, mis ik dan wel de games zelf als strip; ik heb graag het zaakje compleet. Als ze de games nou ook in comicvorm uitbrengen koop ik ze als trade.

(kunnen ze na deel 3 ook verder gaan; ME als comic werkt goed!)

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Die cover met Tain!! _O_

Eerste is ook wel gaaf met Liara, tenminste neem aan dat zij dat is. De strip nog niet gevolgd, maar als ik dat al zo zie dan ga ik er toch eens achteraan. ;)

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat is Feron trouwens. Kom je tegen in Liar Of The Shadowbroker. Comics zijn erg tof, moet je zeker lezen!

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer DLC...

http://beefjack.com/news/mass-effect-3-multiplayer-dlc-confirmed/

Deze preview is trouwens niet erg positief over de multiplayer hands-on en bevestigd eigenlijk waar ik bang voor was:

http://www.xbox360achievements.org/...On-Preview-–-For-the-Good-of-the-Galaxy-.html

Erg jammer, multiplayer DLC is geweldig voor games waar het om de multiplayer draait, maar werkt gewoon niet goed op games waar de multiplayer een kleinere rol speelt (BioShock 2, Assassin's Creed: Brotherhood, Red Dead: Redemption, om er een paar te noemen)

Van bovengenoemde spellen heb ik wel veel plezier beleefd aan de MP, maar de DLC had echt niet gehoeven, de single player DLC heb ik dan toch echt vele malen liever. Zal bij Mass Effect 3 niet anders zijn denk ik.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Mass Effect 3 to Have Three Different Singleplayer Modes

Oops. It looks like someone over at Bioware goofed. Those who got into the Xbox 360 dashboard preview program found an option to download the “Mass Effect 3 Private Beta”. Well, that sure is a fun surpri- What? It’s not just the multiplayer Beta? It’s a huge chunk of the unfinished singleplayer campaign? Holy crap!

It looks like Mass Effect 3 will contain three different types of singleplayer campaigns. The three different options read as followed:

• "Action Mode: For those who want to emphasize action and combat and minimize story management. Action mode will set automatic replies in conversation and a normal difficulty.
    • Story Mode: For those who want to emphasize story immersion and minimize combat pressure. Story mode will set manually-selectable replies in conversation and a minimal combat difficulty.
    • RPG Mode: For those who want to explore both realms of story and combat. RPG mode will set manually-selectable replies in conversation and a normal combat difficulty.”

UPDATE: Bioware has commented on the different modes:

“One feature that was present in this early build is a set of game play modes that are in development. In the beta code they are referred to as “action mode”, “story mode” and “RPG mode”. We want to stress that these features are still in the early stages of development and will receive considerable iteration and refinement. These modes are designed to give players an even finer degree of control over their game experience than ever before. Whether it be someone who finds the combat difficult but wants to experience the amazing story, someone who wants to focus on the action and combat game play, or fans who want the rich, story-driven RPG Mass Effect experience they’ve come to love – Mass Effect 3 will support all of these options. We’ll have more info in the days ahead!”

Damn, ze zijn echt op elke manier bezig om het een casual kut game te maken voor de CoD idioten ofzo. :emo:

Foto's van het begin kan je hier vinden. Begin van de game, inclusief foto's van een personage die veel mensen wel terug willen zien! :cool: Je kan wel je helm op en af doen, zie hier!

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Naja mooi dat er een "rpg" mode in komt, hopelijk lijkt dat dan weer een beetje op ME1. Maar het is wel duidelijk dat games tegenwoordig zo makkelijk mogelijk gemaakt moeten worden zodat elke noob hem makkelijk uit kan spelen en niet afgeschrikt wordt door het woord rpg.

Hoe meer ik over ME2 lees, hoe minder ik me er op verheug. Multiplayer, multiplayer DLC, action mode 8) Hopelijk blijft er nog iets van de game over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina