1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen even de Mass Effect 3 beta gespeeld maar helaas hebben ze het down gehaald :mad:

2. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk precies hetzelfde gevoel. BioWare gaat gewoon snel een heel andere kant op met hun games en erg blij word ik daar niet van.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nu ik dit zo lees ga ik toch wel echt twijfelen, de aanpak met een aparte action, story, en RPG mode dat vind ik maar niks. Ook van sommige stukjes die ik heb gezien vind ik niet boeiend genoeg, waar ik bij deel 1 en zowel deel 2 echt benieuwd was naar de games, maar deze keer absoluut niet!

5. Seh

Seh Guest

The fuck is dat dan?8) Als de RPG mode maar wel gewoon alle content bevat, anders haal ik hem wel uit de budgetbak t.z.t. Ik wil wel een hele game spelen.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Blijkbaar is het script (dialogen, missies, het einde... :eek: etc) gelekt. Bioware baalt, fans die zijn gespoiled nu dus ook. Gelukkig ben ik nog 'clean', al is er wel een deel van me wat bepaalde dingen wil weten...

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Van de gehele game inclusief einde? Damn dat is vervelend, nu ga ik dus helemaal niks meer van ME3 bekijken.

Ja dus, zie je edit. :+

8. Snake Eyes

Snake Eyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de collectors edition al te preorderen in nederland?

9. Snake Eyes

Snake Eyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net die pics van de link bekeken en dat level up screen ziet er weer net zo mooi uit als in ME1:)

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat wordt dus alle topics over ME3 mijden tot aan de release. Ik heb weinig zin om het einde gespoiled the krijgen.

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hopelijk slopen ze dat gedrocht van een idee eruit met die modes. :mad:

Sowieso standaard RPG-mode kiezen dan maar, dan is het hetzelfde als in de vorige Mass Effects.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, zoals met de ME 2 trailers zo wat. :mad:

13. Snake Eyes

Snake Eyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb elke keer als ik een ME3 filmpje zie het idee dat de stem van Mordin niet het zelfde is als in ME2, iemand enig idee of dit klopt?

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    jullie zeuren teveel over die modes.. is toch goed dat ze voor iedereen wat erin gooien, echt jonge, gamers... =(

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt erop dat RPG mode het beste is gewoon, de volledige story, combat en RPG elementen. En je doet de conversaties gewoon zoals het hoort. Begrijp ik het zo goed? Maar vind het allemaal maar raar, is dit uberhaupt nodig? Alsof ME2 al niet casual genoeg was...hopelijk word er niks verneukt hierdoor.

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Story mode lijkt me ook wel chill eigenlijk. Beetje een interactief boek zeg maar :+.

17. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar moet je als developer niet achter je product staan in plaats van zoveel mogelijk opties in je game proppen zodat iedereen de game maar gaat spelen? Als je geen RPG wil spelen, waarom koop je dan überhaupt een game als Mass Effect? Je gaat toch ook geen modus in Tetris proppen met alleen maar die blokken van 4 bij 1?

Dat ze meer gamers willen aantrekken, prima, doen ze bij Turn 10 ook bijvoorbeeld door allerlei opties toe te voegen zodat zelfs ik een rondje kan winnen. Maar Forza 4 blijft een racegame, ook al heb ik alle hulp ingeschakeld. Wat blijft er over als je in ME3 de dialoogopties uitschakelt? Een middelmatige thirdperson shooter.

BioWare slaat naar mijn mening gewoon té ver door in hun quest om de mainstream markt aan te spreken. De stap van ME1 naar ME2 vond ik al groot genoeg eigenlijk.

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat BioWare hierin doorslaat, maar het idee van die drie modes lijkt mij helemaal zo gek nog niet. De meeste zullen Mass Effect spelen vanwege de dialoog/verhaal/characters/exploration/etc., niet vanwege de shooter-elementen. Deze groep krijgt dat ook met RPG mode, of eventueel Story mode.

De mensen die dit maar saai vinden maar toch de game kopen (ja echt, die mensen zijn er :9), kunnen nu gewoon Action mode doen. Dit is juist perfect, want dat betekent dat BioWare geen compromis hoeft te maken. Nu hoeven ze niet te minderen op dialoog/verhaal omdat dit voor sommige mensen te veel/te saai is. Deze groep kiest dan namelijk voor Action mode.

Oftewel, iedereen kan gewoon spelen hoe hij/zij dat wilt, ik beschouw mijzelf toch wel een erg grote fan van Mass Effect en ook ik maak me erg zorgen over deze game en de casualisering van BioWare, maar dit idee met die drie modes lijkt mij dat het alleen maar voordelen heeft. 'Wij' verliezen niks mits we de juiste modus kiezen, als ze het niet hadden opgesplitst hadden we waarschijnlijk allemaal dezelfde campaign gespeeld, maar dan was het een compromis geweest van deze drie speelstijlen, met waarschijnlijk meer focus op actie en minder op verhaal/dialoog/RPG. Nu is iedereen blij, lijkt mij dan. :)

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als het Casual zou worden, dan betekent dat imo ook dat ME 3 makkelijker word.

Casey Hudson heeft al gezegd dat ME 3 moeilijker zou worden dan ME 2.

Casual houd imo ook een groot deel de moeilijkheidsgraad in, dus de game kan nog genoeg Hardcore worden of beter; Insanity. 8):+

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    mensen zijn in de veronderstelling dat door een extra multiplayer of extra modes de "echte" fan wordt achtergesteld omdat er meer man had kunnen werken aan de normale campaign blablabla. zie mn discussie al eerder in dit topic over de extra mp.. de laatste tijd vind ik gamers echt veels te veel zeiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina