1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd? Volgens mij is dit al heel erg lang zo. :9

Maar na Dragon Age 2 zet ik ook mijn vraagtekens bij Mass Effect 3 hoor... Was Dragon Age 2 er nooit geweest dan had ik waarschijnlijk gezegd: ach, BioWare weet er vast wel iets van te maken. Maar na Dragon Age 2 durf ik dit niet meer te zeggen, het leek wel of alles miste wat ik persoonlijk goed vond aan Origins. Als BioWare dat niet in zag, hoe kan ik dan weten dat ze met Mass Effect 3 niet weer de verkeerde kant opgaan, althans verkeerd voor mij?

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha dat heb ik persoonlijk ook.. ik zei ook eerst van Bioware weet wel wat ze doen.. toen speelde ik DA2... leuke game, maar wat een gerushte levels en design van alles.. maar schijnbaar ben ik de enige die ME niet als een RPG/Action game ziet maar als een Action/RPG game en daardoor vond ik ME2 echt geweldig
    maar het lijkt er nu op dat bij alles wat er naar buitenkomt over ME3, mensen automatisch zeiken

3. Snake Eyes

Snake Eyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van ME1 vond ik de rpg elementen een stuk beter dan in ME2 maar in ME2 was de gameplay weer beter, als ze het nu met die 3 verschillende modes scheiden en in 1 v/d 3 combineren ben ik happy.
    Als ik een shooter wil spelen speel ik ME3, als ik een RPG wil spelen speel ik ME3 (of Skyrim) en als ik er iets tussenin wil speel ik ook ME3.
    Beter kan niet.
    Tot ze een pure shooter uitbrengen in het ME universum.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het probleem is dat ME geen pure RPG is. Is het nooit geweest en zal het ook nooit worden. Bioware heeft ook laten weten dat ze een aantal RPG-aspecten niet vinden passen binnen het ME-universum en dus geprobeerd hebben om dit te versimpelen. Volgens sommige zijn ze hierin te ver doorgeslagen. Hoe dan ook blijft ME altijd een combinatie van actie/shooter en rpg (waarin de nadruk op het verhaal/keuzes/dialoog ligt).

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar Casey Hudson of een van de andere topmensen heeft ook al tijden geleden eens gezegd dat ME 3 wel weer een echt rpg of een echte rpg zou worden. Stukje gevoel ook wat ze zouden willen maken. Ik weet dit 100% zeker en weet ook zeker dat dit terug te vinden is in de newsfeed van BioWare.

Inderdaad met Mass Effect 3 wel eerst zien dan geloven, zeker na DA II, ook al vond ik die helemaal niet slecht.

6. Snake Eyes

Snake Eyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Collectors edition is te preorderen bij bol.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat doe ik wel als de release nadert, misschien. :thumbs:

8. Snake Eyes

Snake Eyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste 2 CE dus moet ook de 3e hebben8), als ik hem dichter bij de release goedkoper tegenkom kan ik altijd nog over stappen:D.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks, wel duur vergeleken met de vorige CE's die je voor €5 meer had. Zal wel goedkoper te vinden zijn, maar tot nu dan maar even via Bol bestellen met acceptgiro. Van ME1 en ME2 beide de CE en zijn beide toch wel limited, dus deze wil ik ook zeker.

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, meteen besteld! :thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit wel vette shit bij, maar ook dag 1 DLC en ik heb zo'n hekel aan die klote kaartjes. :mad:

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Prijs van CE bij Bol is verlaagd naar €62,99. Maandag dus besteld via acceptgiro voor toen nog €90 maar mijn bestelling is ook omgezet naar €62,99. Nice! :cool:

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kijk, dat is een betere prijs!
    De gewone editie boxart is echt zo fugly!=(

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk maar besteld.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe inderdaad, net zoals die van deel twee. Mass Effect 1 echt wel echt een prachtige boxart, heerlijk mysterieus. Een van de mooiste boxarts die ik ken imo. _O_

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Deel 2 was inderdaad ook niet zo geweldig, maar het kon nog....deze is echt gewoon lelijk.

Nu ben ik zowieso geen fan van de male Shep, maareh.....zou de vrouwelijke Shep niet op de CE komen??
    (alhoewel...als het eenzelfde boxart is als de gewone maar dan met een vrouwelijke Shep, dan liever dit).

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als het goed is wel, staat dan aan de achterkant waar je Shep ziet. Net zoals waar je bij ME2 aan de ene kant Shep had en aan de ander een Collector.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zullen ze ook wel moeten als er zo'n actie is en jij je product nog niet hebt. ;)

Zelf net met de Guide van Skyrim gehad. Konden de LE niet leveren, kreeg wel binnen een paar uur na reageren 2,99 terug en de volgende dag de gewone guide aangeleverd. Allemaal omdat ik de guide nog niet had. :thumbs:

Wel nice voor jouw trouwens Fiasco, 27,01 euro terug is Halo 10 year via Budgetgaming misschien? ;)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina