1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk zo kan het ook he!!!!! Gewoon een demo spelen en dan dingen unlocken voor ME3, dat vind ik echt geweldig.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, nu de online passes nog afschaffen en mijn arme mede XBWérs wat geld besparen. :cool:

3. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het eigenlijk al bekend wanneer de ME3 demo uitkomt?

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het plan was om de demo ergens in januari op de Marketplace te gooien. Ik gok tussen 17 januari en uiterlijk 7 februari.

Extra content voor spelen demo wel erg leuk. :)

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    De demo van Kingdom was ik zowieso al van plan te checken, dus das nice...
    Die van ME eigenliujk niet, maar als ik Kingdom uiteindelijk ga halen, dan is de demo nog zo gechecked....maar niet voor ik de full game gespeelt heb.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoiets was ik ook van plan, maar misschien check ik ook beide demo's wel. Ik had al met een scheef oog naar KOA zitten kijken. Misschien is het wel wat.

7. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    GameMania heeft trouwens de N7 Warfare Gear pre-order bonus (de GameStop exclusive). Ik heb mijn pre-order van de CE al elders staan, dus eigenlijk vind ik dat best kut.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor het prijsverschil kan me dat soort onzin (IMO) gestolen worden.:cool:
    Zolang het geen characters en/of levels/sidequests ofzo zijn vind ik het prima.
    Wapens, pakjes, ect interesseert mij niet.

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Krijg net een mail van 12game.com. Zij geven de M55 Argus Assault Rifle bij de pre-order.

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Zit als het goed is bij iedere pre-order.

11. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou echt zo dat die multiplayer nog enige invloed heeft op de singleplayer? dat zou ik wel een beetje jammer vinden van Bioware

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer begin die exclusieve beta/demo die je kreeg bij BF3 limited edition?

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zo, de CE besteld (PC versie) voor €52,-. Laat maar komen :cool:

Moet eerst nog wel even deel 1 en 2 weer 10x gaan uitspelen voor de verschillende keuzes :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nah, gewoon de hoofdkeuzes is vaak al meer dan genoeg.

Zelfs die quest van Nahrali Batia heeft een klein beetje invloed op Mass Effect II merk ik nu.

Heb btw al 3 delen HD over de intro van Mass Effect III gezien. Dit word echt niet een normaal vette game, denk ik. Ik hou rekening mee met een Mass Effect II kloon en daar zit ik niet echt op te wachten.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hoofdkeuzes?

Wat dacht je van (spoilers over deel I en II incoming):

Hoe je de suicide missie doet en wie er overblijft, keuze uit Rachni en de -naam even kwijt, die robots-, ga je de Collector's base vernietigen? Keuze uit een man of een vrouw, relatie aangaan met wie? Etc. etc.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ach ja, die dingen. Doelde meer op wat er van I naar II gaat, niet echt van II naar III of van I, naar II, naar III.

Rachni is wel een hoofdkeuze, ivm het verhaal uit Mass Effect I. CE base is ook een hoofdkeuze, maar dat komt allemaal automatisch op je pad als je de game speelt.

Side quest keuzes niet. ;)

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Vind de keuzes die je kan maken bij de ME reeks best cool en zeker het feit dat je kan verder gaan met die keuzes in ME 2 en wrs ook bij ME3.

Enige keuze waarvan ik mss wel spijt heb is dat ik Urdnot Wrex heb vermoord in ME1 :p was wel een cool personage..
    heb hem dus ook in ME2 gemist en wrs ook in ME3.

Had ook geen zin om dit opnieuw te spelen want keuzes moet je nl maken in het leven he :)

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds van plan om ME 1 & 2 opnieuw te gaan spelen maar ik weet wel dat ik ieder geval mijn ME3 playthrough verder gaat op mijn huidige personage en de keuzes die erbij kwamen.

1ste keer dat je door zon game heen gaat met keuzes is toch wel je puurste playthrough, ditzelfde had ik ook met Tactics Ogre bijvoorbeeld.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik hoop gewoon dat je in ME3 de mogelijkheid krijgt om voor dat je start met een nieuw playthrough ervoor te kiezen om alle keuzes die je tegenkomt in ME3 die te maken heeft met ME1 en ME2 opnieuw kan kiezen. Ik heb mijn serieuze playthrough uit ME1 en 2, een playthrough met andere keuzes en ben nog steeds bezig met een femshep in ME2. Maar heb daar totaal geen zin meer in, dus zou graag die optie willen zien in ME2.

Dan speel ik eerst ME3 uit met mijn serieuze en dan mogelijk een nieuwe femshep maar wel met de keuzes uit ME1 en 2 zonder dat ik die opnieuw moet spelen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat je dat wel kunt vergeten. Wat is er dan nog aan het feit dat keuzes gevolgen hebben? Het doel was ook dat je echt zelf die keuze hebt gemaakt tijdens het spelen. Het moest juist impact hebben en niet doordat vooraf in te stellen. Dit is naar ik aan neem ook het doel geweest van die save import optie.

Aan de andere kant niet echt een verkeerde optie, maar je maakt het save importeren een beetje nutteloos dan naar mijn idee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina