1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we heus niet de enige zijn die dit willen :thumbs:

    Ik heb ook teveel gezien waardoor alle "verrassingen" geen verrassing meer waren dat was wel zonde
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Trailer ziet er wel erg nice uit:eek: Helaas de kans nog niet gekregen om deel 2 te spelen. Toch maar eens aanschaffen dan:)
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    MASS EFFECT 333333!!!!!!!!!!!!

    [​IMG]
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb echt al die verschillende trailers over characters over geslagen, puur alleen de gameplay demonstraties gekeken en de game zelf ook nog even gespeeld bij Gamescom vorig jaar,maar dat was het. Je hebt het zelf in de hand, zo heel extreem boeiend waren die 'new character' trailers ook niet. Gewoon negeren :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @ Dulle NL en andere spoiler mietjes :+: Ik ga gewoon alles bekijken wat er te bekijken valt. Moet alles weten, alles zien. 8)

    Kan me geen ruk schelen, zelfde geld voor TES V - Skyrim.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat een vette trailers allemaal!
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Prima, als jij al de helft van de game wilt kennen voordat je uberhaupt begint met spelen... 8)
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorpret is ook deels van de fun van het spel imo...
    Verder zie je in de TES trailer toch niks.

    Maar anyways, OT:

    Hele vette trailer, kippenvel... _O_
    Ik hoop alleen wel dat maar een klein stukje van het spel zich op aarde afspeelt. Zeg maar the final battle. Ben wel blij dat ze een keer geen New York hebben genomen hoor.

    Verder, 2mil dead on the first day, another 7 in the first week is best weinig eigenlijk. :'-(

    Edit: Ook echt HEEL vet dat het niet één en al Sci-Fi stad is. Maar ook gewoon the Big Ben en alles _O_ London Eye, Palace etc.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten trouwens de gameplay en alles precies hetzelfde houden zoals Mass Effect 2, met de epischheid van Mass Effect 1 verhaal. Dat is het enige punt naar mijn mening waar deel 1 veel beter in was.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    *verdwijnt voorlopig uit dit topic*

    Moet eerst nog Mass Effect 2 compleet uitspelen.. maar de aankondiging is goed en de trailer (stukje gezien) ziet er goed uit!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja inderdaad, goed voorbereid te werk gaan als jij te bang bent een beslissing te nemen. Kan ik je misschien eindelijk eens vertellen dat ik sneller vader word met Tali dan jij ofzo. Hiermee is nog niks gezegd, maar toch. :+
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vette trailer. Jammer genoeg heb ik wel het gevoel dat ME3 nog meer naar een shooter zal neigen dan ME2.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Heb ik ook wel zo, maar schijnt toch niet te zijn.
    Gelukkig geen New York als stad..
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Al vaker gezegd, maar Hudson heeft al uitgesproken dat ME 3 weer een echte RPG zou worden. Paar pagina's namelijk ook aan een ander verteld. ;)
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De trailer was nu al fantastisch met de Reapers en ik ben nu al heel erg benieuwd naar wat ze gaan brengen. Dat het meer RPG wordt vind ik absoluut niet erg, ik juich het juist toe, nu vond ik de stijl van Mass Effect 2 niet zo heel erg maar het was inderdaad meer schieten dan dat je echt bezig was met een verhaal leek het haast wel. Ook hoop ik op iets meer afwisseling en dat het spel een ander level systeem zal hebben.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Zéér goed nieuws, want hoe tof ME2 ook was, ik mistte wel de RPG elementen uit ME. Het kwam er inderdaad vaak op neer dat je naar een planeet afrees, je praatte soms met wat NPC's maar echt veel verschillende keuzes kreeg je niet. Dan vooral veel vijanden neerpoppen, en dat gold ook voor de sidequests vaak. Goed om te horen dat ze terug gaan naar deel 1 qua dat. Ik was juist bang na het success van ME2 dat het nog minder RPG ging worden, zodat zo'n beetje iedere gamer ervan kon genieten. Gelukkig niet zeg.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hudson lijkt mij namelijk wel een man van zijn woord. Als het nu geen RPG meer word zoals deel I, met de vette shit uit deel II, dan moet je EA maar de schuld geven.

    @ Joris Springer: Ik hoop ook zeker op een ander levelsysteem. Verder hoop ik ook dat we lekker veel levels kunnen levelen en lekker rijk kunnen worden. Ik wil wel weer visjes verzorgen en hamster nemen, maar ook graag dikke gear kopen en niet moeilijk moeten doen over de centen. ;)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Holiday bedoelen ze in de VS ook de kerstvakantie!
     
  19. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 was episch maar als ze deel 3 de diepging meegeven van een echte RPG (met vele wapens en upgrades en varianten) dan wordt deel 3 Goddelijk

    Oja een ander verbeter punt zijn de steden. Hoewel ze echt gigantisch mooi zijn kunnen ze wel een stuk levendiger en veel uitgebreider. Vooral winkels kunnen veel meer diepgang hebben.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Lol ik precies hetzelfde!
    En heb deel 2 al klaar liggen :D.


    Leuk idee met die banners Dulle, ik zag dat op Tweakers en wilde eigenlijk precies hetzelfde eens proberen.. Ziet er strak uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina