1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Game is officieel gold gegaan, en er zit weer een Faunts (credits ME1) track in de game. :cool:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zit er nou ook co-op in?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Yes, dat is de multiplayer mode die erbij zit. Morgen kunnen we ook de co-op uittesten in de demo. De demo heeft mij in elk geval heel blij gemaakrt, en kan niet wachten om met de game te beginnen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
  5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Voor wie al stukjes wil luisteren - ik weet niet of het allemaal volledige nummers zijn (en uiteraad nog geen HQ).

6. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer in de demo is trouwens online, dus als je BF3 hebt, kun je de multiplayer checken. Ik heb één potje gespeeld, dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Het lijkt nu in ieder geval gewoon de Horde mode uit Gears in een Mass Effect jasje (zoals verwacht).

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ook even een potje gespeeld, niet zo bijzonder. Lijkt gewoon op horde inderdaad, wel leuk hoe je je personage kan customizen.
    Adept speelt wel lekker eigenlijk, twijfel nog of ik wel verder ga met mijn main Shep als vanguard. Eens kijken wat het verschil allemaal is in ME3 qua powers. Bij Adept en Vanguard heb je geen omni blade als finishing attack, die wil ik! :+

Laatst bewerkt: 13 feb 2012
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Opzich best leuk online, en behoorlijk pittig ook zeg, ik was net samen met een vriend en nog konden we het niet halen. We werden keihard geowned door die Cerberus soldaten, damn!!! Wel erg mooie levels kwamen voorbij moet ik zeggen, ben benieuwd of die uit de campaign komen, hoop eigenlijk van wel. Want één level (niet die met sneeuw,maar de andere) was behoorlijk ruim, en duidelijk groter dan de combat omgeving uit ME2.

9. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten! Nog 3 en een halve week!

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ga zo snel als mogelijk voor die Romance achievement. Volblaffen met butt die handel. :9

11. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net de SP demo uitgespeeld... DAMN wat vet!!

Echt een kippevel-moment toen
    dat jongetje dat voertuig instapte die 5 seconden daarna keihard neer werd geknald...!

Het ziet er ook echt goed uit, animaties weer een stuk soepeler dan in deel 2. En de gameplay gaat ook erg lekker, je hebt echt veel mogelijkheden om te spelen, qua classes en upgrades. Lijkt weer wat uitgebreider dan in 2.

Lift grenade is érg handig voor een groepje van die Cerberus dudes met schilden!

Ga de demo lekker vaak herspelen, classes uitproberen!

Wanneer krijgt trouwens iedereen toegang tot de MP demo? De 17e dacht ik?

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo even gespeeld. Direct Mass Effect 2 opgestart voor een nieuwe playtrough. Kan niet wachten!

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    BioWare is altijd machtig in trailers qua CGI (Star Wars The Old Republic), van ME3 komt er ook een grote aan. Hier alvast een paar seconden, shit is awesome.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hmm, ik denk niet dat ik de demo ga spelen, maar ben wel benieuwd naar hoe de game werkt, dat er weer wat diepgang in zit, maar ik heb geen zin in spoilers :+

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Download de demo en speel alleen de MP/Horde. Doe ik ook, kan ik toch de classes uitproberen en zien hoe de game nu speelt. Weet nu dat ik met mijn Shep overga naar Adept inplaats van Vanguard.

16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    De besturing van de Demo is erg fijn, het ziet er goed uit en voelt zeer vertrouwd aan.

De karakters zijn ook weer fijn om te zien, het enige wat ik jammer vind is dat Kinect niet zo fijn meewerkt als ik had gehoopt maar beter dan verwacht.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zo, zo... Ziet er strak uit. Ben benieuwd naar de volledige trailer :)

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6

Nog maar 3 weken... :9

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Daaamn, Zondag volledige versie. _O_

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Leuke demo, het speelt weer iets lekkerder in vergelijking met ME2.
    Die Ashley is in de loop der jaren wel opgeknapt zeg.
    Ik vind het alleen een beetje raar dat je heel deel 2 bezig bent met het zoeken naar een nieuwe bemanning. En nu in de demo zie je opeens Wrex, Liara, Garrus en Ashley. Ook wel uit deel 2 (Garrus en Mordin), maar voornamelijk deel 1. Ik heb mijn bemanning in deel 2 in leven gehouden, dus dan wil ik ze ook wel kunnen kiezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina