1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Multiplayer sluit weer op 6 maart :thumbs:

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gister de demo gespeeld (SP) en ik was toch positief verrast! Had het nooit met ME als game, maar vond het vrij leuk om te spelen.

Lijkt mij niet logisch om bij ME3 te beginnen, dus ben ik maar opzoek gegaan naar Mass Effect Deel 1.

Liep vanmiddag in de stad en ging toevallig de FRS in, alsof de universum het had uitgekozen, maar daar stond ie bij de Second hand games naar mij te lonken. Een zgan exemplaar van Mass Effect 1 voor maar € 4,99.

Gelijk gekocht dus :)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Vind de gameplay nogal stroef. Had dat in ME1 en 2 nooit. Rollen vind ik voor geen meter werken, wil ik coveren, rolt ie, lukt het niet, blabla. Weg met dat rollen of doe het dan gewoon goed zoals in Vanquish. En die harde mellee, met dat zwaardding, is die alleen voor Soldiers? Hoe Shephard schreewt is baas. :+ En beter komt die Assault Rifle in deel 2 terug (die je alleen voor Soldiers kon krijgen), die was namelijk awesome.

Vind het grafisch niet echt impressive (meer). Multiplayer is ronduit kut. Originaliteit spat er vanaf, met die waves. Not. Na 1 potje had ik het weer gezien. Ga hem evengoed halen voor de SP. Denk dat ik hem op Action ga zetten, want kan al die dialogen niet meer aan. :+

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb hem op Roleplay gezet, speel teveel shooters of arcade games, dus wil wat afwisseling....... Vind alleen het lopen k*t dat je met A ingedrukt moet rennen, waarom kan dat niet met de linker analoog inklikken?

Het lopen en rennen tesamen met de camerapositie vind ik echt niet tof.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.010
    Dat ook inderdaad. Het werkt (nog?) niet echt lekker allemaal imo. Roleplay zou ik dan idd gewoon doen als ik jouw was, kan je helemaal flink gaan genieten met deel 1 denk ik zo.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

1. Adept
    2. Vanguard
    3. Infiltrator
    4. Engineer
    5. Sentinel
    6. Soldier

Soldier is het tofste, maar neem zelf Adept.

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de multiplayer een beetje log aanvoelen maar wel vermakelijk verder :).

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.010
    Ew, nice!
    Ja ik mss Vanguard, die ziet er ook goed uit, maar vind vooral die attack dat je naar voren kan 'schieten' als het ware zeer nice. Maar denk dat ik gewoon mn Soldier importeer en daar verder mee ga.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dat was bij twee nutteloos. zeker tegen groepen. sta je oppeens in het midden.

Soldier was ik in een. redelijk saai door gebrek aan powers.

Zelf weer sentinel tijdens me insane run. Niet kapot te krijgen.

En waarschinlijk weer infiltrator als eerste run. Veel leuker met tactical cloak

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat dat altijd zo is gedaan met ME 1 & 2, dus waarom dat veranderen voor deel 3?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Speel dan de co-op mode maar even, de graphics van die twee levels zijn prachtig vind ik. Ik vind ze eigenlijk gewoon Killzone 3 kwaliteit hebben qua graphics.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    }:] Killzone kwaliteit op de 360 ?

Denk dat die multiplayer met een paar vrienden een leuke toevoeging is. Baal er eigenlijk alleen van dat het de laatste in de reeks is, tenminste voor zover dat nu bekend is ;)

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja je hebt een soort snow-base stage en een soort van futuristische stad, en beide vond ik echt van KZ3 niveau, schitterende graphics.

[yt]iwdHqwU82D0[/yt]

[yt]4m-bWBajeho[/yt]

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik zat een beetje te narren hè ;) Het ziet er ook gewoon mooi uit, eigenlijk ben ik wel klaar voor de nieuwe console(s).

Voor zover ik het in de demo kan zien, gaat het weinig uitmaken of je nou je eerdere save games gaat gebruiken of niet. Misschien het idee en leuk voor jezelf, maar om het optimale uit ME3 te halen is het misschien zelfs beter om gewoon je oude savegame niet te gebruiken. Het is meer de feeling van het verhaal, omdat je de eerdere delen hebt gespeeld, dan je savegame.

Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Zoiets had die Priestly het ook al over, maar dat je daarna dan wel een savegame gebruikt. Ik zou het zeker een keer doen.

Zolang er nog geen bonuslevels etc bekend worden voor het importeren in ME 3, speel ik de eerste keer gewoon een default verhaal. Ik kan daarna altijd nog een save importeren, om een twist aan het gevoel en de ervaring te geven.

16. Archer

Archer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die samen wil spelen? ben die nubs die niet reviven een beetje zat.

GT: Archerism

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Haha ok, dat had ik niet echt door dan :)

Maar tja nieuwe consoles, ik zie nog wel gebeuren dat we daar nog even op mogen wachten. Geen E3 onthulling, geen 2013 release, maar we gaan het zien.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Kan nog leuk worden in de full game. Overigens ga ik in potjes altijd als laatste dood. Mensen kunnen slecht dekking zoeken en willen alleen maar kills maken? Hoop niet dat die MP vervuild raakt met alleen maar jeugd. :mad:

19. Archer

Archer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik speel met een Krogan Soldier, dus ik neem niet veel dekking nee. Als je eenmaal de melee van de Krogan hebt gebruikt kan je niet zonder.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik doe dat in principe wel, maar dat is meer omdat ik vanuit dekking beter kan richten en mijn doel raken. In shooters ben ik ook best wel een camper. Ik zal dit online misschien ook wel blijven doen in deze game, maar daar zijn de maps iets te Gears of War voor denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina