1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dat wist ik ook nog maar zeer bedankt voor de moeite. Tech armor was super belangrijk en je moest gaan voor warp ammo (was effectief tegen iets waar je geen power voor had (shield, armor of dat derde (tijd niet gespeeld) waardoor je effectief tegen alles was.

Daarnaast wist ik nog dat je voor die super sterke assaultrifle moest gaan!

Ach eerst ME 1 maar eens gaan spelen als ik klaar ben met Skyrim!

2. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks weer rond 9 uur de mp spelen, is er al een team op deze forum?
    Ik heb nu ook een lvl 20 adept (max lvl) en wil ook weten of anderen van andere klasse dit lvl hebben weten te halen zodat ik deze demo ook een keertje met jullie op gold zou willen proberen :b:
    zijn er vrijwilligers?

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    is 20 de max lvl van de demo of ook in de full game?

ik heb nu 2 classes op lvl 13 (female infiltrator en aquarion engineer) en een female adapt op lvl 8 ofzo, kan niet wachten op de full!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  5. Seh

Seh Guest

Iemand die wat multiplayer wil proberen? Heb hem net binnen gehengeld!

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Godver, er is nog 30 seconden over op de klok, gebruik die dan ook. :mad:
    Voor de rest: :thumbs:

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, dinsdag komt de extended cut van de trailer.

Trouwens, deze week gaat het Cerberus Network weer online volgens de mededeling in Mass Effect 2 waar staat dat het twee weken voor de launch van Mass Effect 3 terug zou komen :D.

8. M@rtinus

M@rtinus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat ook erg interessante filmpjes zijn, zijn de filmpjes van ThatAverageGatsby. Hij geeft een soort guideline voor Insanity en heeft ook een aantal filmpjes speciaal gericht op Adept, Engineer en Soldier.
    Kanaal is: http://www.youtube.com/user/ThatAverageGatsby

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit is ook nog niet eens de volledige? Teeeering. 8)

Beter, hopelijk nog langer. Die CGI trailers van SWTOR waren ook gigantisch lang en episch dus ME mag dat ook wel. Pluspunt is dat ME zelf ook tof is en SWTOR alleen de trailers.

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier ook mensen die de novels en comics lezen? Ik heb Revelation uit en ben nu bezig met Ascension. Ook heb ik de comic Redemption gelezen. Interessant hoor:thumbs:

11. Seh

Seh Guest

Ik wil(de) er ook aan gaan beginnen, alleen weet ik van mezelf dat ik alleen boeken lees als ik op vakantie ben. :emo:

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alle comics gelezen, Mass Effect Evolution en Redemption waren tof maar Invasion viel wat tegen. Qua boeken alleen Revelation gelezen puur om het verhaal rond Saren en Sovereign. Erg sterk boek, en geeft veel informatie. Andere boeken interesseren me niet zo. ME Revelation is in ieder geval een must als je ME1 qua verhaal goed vond en er meer over wilt weten.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de eerste 2 comic-mini's gelezen; leuk leesvoer!
    Hopelijk komt er een echt eigen serie, die ga ik zeker volgen!
    Nu zijn ze steeds in lijn met de games; ook leuk, maar ik lees graag een geheel, geen hoofdstukje...heb het idee dat ik dan iets mis (ook al ken ik de games uit mijn hoofd)....raar om uit te leggen maar ik weet wat ik bedoel.:+

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    MP uitgeprobeerd en die bevalt me wel, vooral het level systeem en de mogelijkheden om je char te verbeteren. Zat een een chille lobby waardoor er goed niveau was maar met randoms is het wel lastig spelen. Het opstarten van een game gaat wel rete traag en verloor nog geregeld verbinding met host? En dat kicken in de lobby is waardeloos.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Even wat vraagjes.

Beetje weinig tijd gehad maar wat houdt de multiplayer precies in. Kan je ook levellen? en saved die demo die ook?

En kab je je al partys maken? of zit je met random mensen?

16. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    MP is een horde achtige mode, je hebt 11 waves, met daarbij in sommige rondes objectives in waar je credits mee verdient. Deze kan je gebruiken om packs te kopen waar medpacks, wapens, customize shit voor wapens, class races en armor onderdelen inzitten. Verder krijg je ook xp voor alles waarmee je class en race specifieke powers mee kan uitbreden zoals ook in de sp. Demo saved ook maar volgens mij kan je de progressie niet meenemen naar het echte spel(weet het niet zeker). Je kan ook al partys maken btw.

Las dat je ook nognaar die samenvatting van jouw in ME2 zocht. Weet eigenlijk wel zeker dat Yellow deze een paar keer in het ME2 topic gepost heeft. Ben er zelf alleen te lui voor om het op te zoeken.:+

Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat ben ik ook. Waarom komen mensen daar dan net niet een week eerder mee. :+

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    "Insanity Guide Xboxworld" opzoeken geeft alleen veel posts van Yellow aan. Maar nergens echt de guide te zien, ging altijd via PM lijkt wel.

19. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
  20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Okee... Netjes, is er ook zoiets te vinden voor de soldier ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina