1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:

[​IMG]

8)

Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    Nog maar anderhalve week wachten :D. Het spel komt dichter en dichterbij. Nu maar hopen dat ze de hype die ze gecreëerd hebben waar kunnen maken.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    Dat als ie schiet en je ziet de Normandy in de achtergrond aanvliegen ziet er zo lame uit. 8)

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    ik ben er denk ik wel van overtuigd dat ze de verwachtingen gaan waarmaken :)
    ik hoop alleen maar dat het einde goed is... :)

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    Als ik zo de trailer zie en andere filmpjes van dit spel krijg ik steeds meer zin om aan dit spel te gaan beginnen als hij uitkomt in maart. Alleen heb ik deel 1 en 2 nog nooit gespeeld.

Mijn vraag is dan eigenlijk, is het raadzaam deel 1 en 2 eerst te spelen voordat ik aan dit deel begin of kan je zonder enige research van voorgaande delen aan deel 3 beginnen?

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    Ik zou het wel doen, er zal vast wel wat introductie zijn maar nooit zo compleet als je de spellen speelt. Ook neem je de keuzes die je hebt gemaakt in de voorgaande delen ook mee, wat weer iets extra's geeft.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Zonder twijfel mogelijk gewoon beginnen met ME1. Je mist imo teveel (ook al lees je een samenvatting) als je dat niet doet. Plus je speelt twee legendarische games en ME3 is een stuk cheaper zodra je klaar bent met ME1 en ME2.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    Je kon in deel 2 ook al je helm afzetten hoor.:+

En bij de Classic editie van ME1 zit een hoop toffe extra shit!
    Soundtrack, DLC(!), thema, gamerpics, etc etc!

Dat is echt een topdeal voor een topprijsje!

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Dit kan ik alleen maar beamen,

me1 opgepikt voor 5 euro, opgestart en ik zit helemaal in het verhaal. Hield nooit van zulke games, maar was gewoon benieuwd waarom zoveel mensen lyrisch zijn over ME.

Heb dus nu Liara Tsoni bevrijd en moet alweer verder ! _O_

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Ja, maar dan had je niet de bonus van die helm. Bijvoorbeeld extra health en die wilde ik wel. :+

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    Die gast die de Illusive inspreekt heeft echt de perfecte stem daarvoor. Zeer goed gecast. :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    Martin Sheen heet die man. :cool:
    Je weet wel, vader van Illusive Man Junior. :+

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Mass Effect 3 gets first review

Added in scores for various aspects of the game (via). The review was apparently based on the PlayStation 3 version.

Graphics: -/10 (waiting to try PC version)
    Sound: 10/10
    Balance: 9/10
    Atmosphere: 9/10
    Controls: -/10 (waiting to try PC version)
    Complexity: 9/10
    Quests/Story: 10/10
    Character system: 10/10
    Battle system: 8/10
    Items: 9/10

The first Mass Effect 3 review has emerged from the latest issue of German magazine GameStar. Although the the publication did not provide an overall score, GameStar feels that the game is “the most compelling experience in the franchise yet.”

BioWare forum member “hagren” transcribed quite a few points from the review, which you can find below. We’ll add in any additional details and scans we come across to this post.

-15-20 hour-long main quest
    -Around 40 hours playtime in total- side missions are vital to amass enough opposition to the Reaper threat
    -90 minutes of cutscenes
    -No loose ends or cliffhangers, the game is truly an appropriate end to the trilogy with a very intense and touching finale
    -More than 100 scenes, conversations and/or events change depending on our choices after importing a save-game from ME2- from something small like someone thanking us for completing a mission to bigger repercussions which would be to spoilerous to write down- you are definitely going to feel the consequences, and not always like them
    -SPOILER: In order to rally allies, we search for a cure for the Genophage, build a Prothean weapon, disarm a Cerberus bomb before it destroys half of a moon, and are even inserted virtually in a computer program
    -If and how many of these quests we complete influences how the game ends, and who- individually and globally- survives
    -While the game can be enjoyable for newcomers as well, because the game is strong on its own mechanically and story-wise, it is recommended to play the first two entries to make more sense out of the wealth of information that the game builds on
    -There’s an interesting sequence after the end credits
    -The „Role-Play“ mode of the game (In contrast to „Action“ and „Story“) feels very much like ME1
    -The game gives you more opportunity to customize your Shepard. Each class has 8 talents with 6 levels each, and up from Level 4 there are two branches to choose from to level up each individual talent differently. Weapon customization is also a factor and noticeable, but the effects (which have both pros and cons) are only marginal
    -Balancing isn’t optimal
    -The game is noticeably more difficult up from „Medium“, which makes using the correct weapon mods and talents integral to survive. Shepard also shoots more accurately in cover.
    -The AI, on the other hand, is still not very advanced
    -SPOILER: You are going to visit Krogan ruins, a Geth ship and the Turian moon Palaven, among others
    -There are multiple turret sections which aren’t very well directed
    -Despite the shortcomings in level design, which are similar to ME2, the game is constantly thrilling, spectacular and dramatic- largely thanks to the well-presented story and dialogue- and there are lot of small and large choices again to ponder on
    -Scanning isn’t nearly as repetitive as before, because it works a lot quicker now and incorporates a new mini-game where you have to navigate your ship away from Reaper threat
    -The new melee option is fun, but a little overpowered
    -Graphically, the low polycount, lack of detail and low texture resolution disappoints- the characters are well animated and modeled however, and the overall look, despite its age, is quite moody
    -Great dynamic soundtrack and sound-effects
    -Our progress in the war effort is constantly trackable on a terminal on the Normandy
    In summary, the game builds on the strenghts of ME2 and takes some notes from ME1 to create the most compelling experience in the franchise yet.

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    [yt]h9JPcd0UXyI[/yt]

15. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    Screens van de casual outfits:

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    Wat is die 4e ontzettend fout :lol:

17. Seh

Seh Guest

Wat heb ik zin in deze game. _O_

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    Ik ben nu bezig met ME2 op insanity. Kijken of ik alle achievements nog kan halen voor de release van deel 3. Dan ga ik gewoon aan 1 stuk door. Ik zit er nu net weer lekker in. :9

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    Wat ik wel mooi vind is dat de informatie op de vorige pagina zegt dat het kiezen van RPG in de options echt als ME 1 aanvoelt. Kom maar op. Instant 10 voor mij denk ik. :9

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    Ik ben ook weer begonnen aan Insanity. Kom je dan ook speciale dingen tegen die je bij andere difficulties niet tegenkomt? En heb je er nog wat aan met deel 3?

Zou wel grappig zijn :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina