1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze de multiplayer gewoon achterwege laten, daar zit toch niemand op te wachten? Ze gaan daarmee echt niet de gehele CoD crowd overhalen om Mass Effect te spelen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat gaan ze sowieso niet. Zou het echt ruk vinden. Heb gezegd dat ik Hudson dan een schop zou verkopen. :cool:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    IGN heeft een lijstje met top 10 games van 2011. ME3 staat op 1, maar ze hebben een stuk waar ik het zwaar mee eens ben:

    "Succeeds if your decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 actually matter and drastically change the way the game plays.
    Fails if the Reapers only threaten humanity and you're stuck on Earth for the majority of the game."

    Ben ik het echt mee eens, belangrijkste wat ik vind is dat de keuzes echt belangrijk gaan zijn in deel 3. Al die shit die je hebt kunnen doen zodat je tegen het einde aan alles goed doet of alles slecht gaat. Het helpen van de Rachni, virus van de Geth verhelpen of niet in de sidemissie van Legion, helpen met de genophage. Puur als ik nu zou nadenken met wat ik allemaal heb gedaan en als Bioware daar echt werk van maakt dan zal als het kan de Rachni meehelpen, de Geth en shitload aan perfect Krogans zoals Grunt.

    Dat de Reapers alleen mensen aanvallen zit ik niet zo over, was in deel twee ook overduidelijk. Shepard is tenslotte een mens en hij is diegene die achter het falen van Sovereign zit. Zolang alles maar niet op aarde afspeelt, eindbattle mag wel maar that's it wat mij betreft.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol wat doet iedereen zenuwachtig.. Dat berichtje is zo inhoudsloos als wat. Daar staat echt niet dat er opeens een kans bestaat dat er een MP inzit hoor.. :emo:
     
  5. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Spannend krijg er nu al zin in!
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    @ Fii, waar is die hele pic van je ava?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Gaaaast... :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Uit mijn bericht is ook niet af te leiden dat die er wel komt of niet? Ik zeg alleen maar ''als dat waar is'', niet dat het waar is. :cool: Ik ontken ook niks, maar zou het wel kut vinden. Tijd kunnen ze beter aan de SP of DLC ervan besteden.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Thx! Fucking geile Adriana Lima awesomeheid.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Duurt het altijd zo lang tot ze trailers plaatsen op Xbox Live? Ik wil die ME3 trailer downloaden in HD op mijn 360! :mad:

    Voor diegene die dit topic aanklikken met hoop op informatie/screens, sorry!
    [​IMG]
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien gooien ze het wel online als er straks weer een nieuwe trailer komt. Het kan alleen nog wel weken, in potentie maanden, duren. ;)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vroegah niet. Tegenwoordig worden ze er soms helemaal niet op gezet. :mad:

    Ik weet nog dat ik normaal altijd wachtte met kijken totdat het op de 360 was te downloaden. Dat is tegenwoordig niet meer te doen.
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen Jack Wall meer dus, of dit bericht moet nep zijn.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mansell, wat een hele goede keuze zeg! OST van deel 2 was trouwens goed, maar nu kan het wel eens episch worden :D
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik hoop nog wel samen met Jack Wall, epische muziek gemaakt voor beide delen. Ik zou nu al zeggen dat ik Mass Effect een stuk minder vinden zonder die prachtige muziek. _O_
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mansell is een geweldige componist hoor, dus ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Mass Effect 3: Fan art or leak?
    [​IMG]

    Supposed Mass Effect 3 artwork has appeared online, via the blog of concept designer Robert Simons.

    Putting on our rumour-busting top hats for a second, it's not clear whether the art here has been supplied for the game or rather it's the artists' own fan work, but it certainly looks quality enough to be legitimate. Simons' previous concept work is listed as various Xbox Live Arcade games, Cartoon Network and art for Universal Pictures game studio Blind Wink.

    Mass Effect 3 is well overdue a reveal, so it's not entirely out of the question that these images are planned for an upcoming magazine feature. However, it's also just as likely they're his own fan creations (his blog also includes Infinity Blade art listed as "inspiration").

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Waarschijnlijk fanart, maar dan heeft dit topic tenminste ook een kick. In het topic van deel 2 waren we al weer aan het fantaseren over deel 3, kan hier ook. :+
     
  18. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er toch weer aardig vet uit. kan niet wachten\o/
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter laten ze een keer Hans Zimmer doen met zijn Da Vinci Soundtrack, ook al past die muziek niet letterlijk. Die man word op YouTube door iedereen verafgood en ik ben zelf ook een groot fan van zijn werk.

    King Arthur soundtrack vind ik nog altijd een van zijn beste. Ook The Rock theme van die Cage film is van hem en erg goed.

    Mocht er ooit nog een Mass Effect game komen na deel III, neem dan deze man maar BioWare.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over je squad:

    [​IMG]

    Over de HUD:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Ja, niet echt concrete info, maar ik vond het wel leuk om te lezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina