1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Sowieso 28 april dus meer info. Misschien nog eerder als een ander blad ook beslist de world exclusive te hebben. :+

    Blijft weird om ME op de PS3 te zien...
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het zelf vreemder dat ME3 het laatste stukje is (van de trilogie, dus geen toekomstige spin-offs etc meegerekend).
    Nu kijken we allemaal uit naar nieuwe informatie en kunnen we niet wachten op de release en daarna is het gewoon voorbij. :'-(
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerlijk gezegd, ik kijk niet echt uit naar nieuwe info. Als ik wat tegenkom zal ik het hier met mijn ogen dicht posten, maar het enige waar ik naar uit kijk is de releasedate.

    Oeh, kan iemand btw even deze post checken en eventueel antwoord geven? :9
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb ik niet al zo vaak gemeld dat je die boeken moet kopen? Vooral Revelation is 100 procent die paar €'s waard, Ascension moet ik nog eens mee verder gaan. :+

    En qua info van ME3, geef me maar eens wat screens, klein beetje info en ik check eventueel de E3 trailer. Daarna major lock op dit topic en alles qua ME3 voor mij, deed ik ook in de tijd van ME2 en was goed om dat te doen. Alles weten voordat de game uit is zal ongelofelijk lame zijn bij games zoals Mass Effect.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dunno. Als je dat in de ME topics meldt is de kans 99% dat ik het niet gelezen heb. Die topics zijn off-limits voor mij. :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zet nog alles netjes in de startpost van ME2 ook, inclusief de comics die het ook waard zijn. Koop die shizzle Dulle! :cool:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, sorry. :+ Zoals ik zeg, ME topics zijn off limits. De reden dat ik hier wel kom is omdat... tsja er nog niks bekend is. :p Zal het zo eens checken. Ik hoop voor je dat je ook alles netjes op chronologische volgorde hebt gezet zodat ik niet naar Google hoef om uit te zoeken in welke volgorde alles gelezen moet worden. :cool:

    Zal ze iig zsm kopen. Hm... komende maand jarig. Misschien weet ik al iets voor op het verlanglijstje. :9
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga het absoluut allemaal lezen,want ik wil echt weten of de game meer RPG gaat worden, of de side missies dit keer wat leuker zijn en of dat achterlijke gedoe met je spaceship fuel bijvullen weg is. Opzich als ze iets anders voor dat planet scannen kunnen vinden vind ik dat ook prima.

    En ben benieuwd of we grafisch echte verbeteringen kunnen verwachten.
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Brenon Holmes en het hele team van Bioware zijn blijkbaar zwaar onder de indruk van de HUD of Heads Up Display van Dead Space 2, de recente shooter de elementen van horror met strakke actie combineert. Ze zijn zo zwaar onder de indruk dat ze van plan zijn om elementen ervan in Mass Effect 3 te steken.

    “We’re still really interested in trying to move information into the world That’s one of the things that I love aboutDead Space; the interface… it feels really immersive. I just want to touch the hell out of those buttons. So we are still investigating ways of putting some of our HUD elements into the environment… we’ll see what we end up with."

    Verschillende fans van Dead Space 2 zullen dit zeer zeker toejuichen maar zullen de fans van de Mass Effect-reeks deze verandering even goed kunnen smaken? Een paar fans vragen zich dan ook af of deze beslissing niet van hogerhand door de heren van Electronic Arts werd opgelegd.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Aub niet, dat zou kunnen betekenen dat ME 3 meer een shooter word dan een RPG en er was ons een RPG beloofd door Hudson zelf. Als dit waar is, fuck EA dan in het oneindige. :mad:
     
  11. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er zelf niets opzeggen want heb beide games niet gespeeld. Maar lijkt me idd niet zo tof voor echte ME-fans
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here!
    Precies! Ik weet nog hoe ontzettend VET ik het vond dat ik iemand moest recruiten, en het gewoon Garrus bleek te zijn!_O_
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom niet, in ME heb je toch al niet echt een HUD. Ik weet niet, maar mij boeit het niet hoeveel kogels ik nog heb tijdens gevechten (en sowieso zou ik het beter vinden als ze terug gaan naar het systeem uit deel 1 in plaats van ammo) en die gezichtjes van je teammates boeien me ook geen reet. Dan heb je alleen nog je radar die pas komt als je op je rechter stick klikt. Ophoepelen met al die gare HUD's.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat je je veel meer kunt inleven in de game als je haast geen HUD hebt, dat is juist wat ik echt fantastisch geregeld vind in Dead Space. Dus als we nu Sheppy's health bar op zijn armor zien en kogels ook, fine with me.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Inderdaad, ik heb het spel pas een paar maanden geleden uitgespeeld en wist er totaal niks van, blijft toch wel het leukst, vooral in dit spel :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Awesome _O_
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    And so it begins...
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Toch de Aarde dus, ben benieuwd.
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het was toch al lang bekend dat de Aarde een rol zou spelen in ME3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina