1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waar besteld? :eek:

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dit is wel de Mass Effect met de meeste bugs 8) Nu weer in een missie waar je op het einde naar iemand toe moet, pijltje staat recht voor je met de naam van de persoon, maar die persoon staat er dus gewoon niet en kan je niet verder in het level en je missie niet afmaken 8) Argh, heeft bioware dit wel getest? Is al de zoveelste kritische bug waardoor je niet verder kan. Wederom een oude save game terug pakken. Begint nu wel beetje op Fallout New Vegas praktijken te lijken :mad:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol. BioWare heeft bij mijn weten zelfs nog nooit een Mass Effect game fatsoenlijk gepatched. Maak je borst maar nat dan.

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nou dan krijgen jullie allemaal nog serieuze problemen ;) Vanmiddag de eerste serieuze bug gehad, xbox crashte 6x achter elkaar op hetzelfde moment, algemene bug die in alle versies voorkomt van de game, in de from ashes dlc. Nu deze missie, wederom heel veel mensen die hier melding van maken, dat er ineens geen vijanden in een level zitten en je missie niet verder wil omdat je contactpersonen niet tevoorschijn komen daardoor 8) Dit is echt niet normaal, vooral ook omdat er heel heel veel mensen precies dezelfde problemen hebben, en dit zijn geen kleine bugjes ofzo die je makkelijk mist. Nog nooit zoiets meegemaakt in de vorige 2 Mass Effect games.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sterker nog: Ik heb nog nooit een patch gedownload voor de serie. Nog erger: Ik heb ook nog nooit iemand hier daarover horen spreken en ik lees altijd in de ME topics.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Misschien omdat het nooit nodig was. Maar nu wel! Game breaking bugs en crashes MOETEN gepatched worden.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Even nog een vraagje over ME2...als ik iedereen kan redden in de suicide missie, dat is zeker alleen maar boeiend voor de achievement dan? Want ik ga mijn ME2 save toch niet inladen, of zitten er nog andere speciale dingen aan? Opzich wel heel vet...als ik iedereen laat sterven in ME2, en die save inlaad in ME3. Zal ik niemand tegenkomen van de oude crew.

8. Seh

Seh Guest

Je kan niet iedereen laten sterven. Wel een hele hoop. :)

Ja kan wel maar dan:
    Gaat Shepard zelf ook dood en is het game over. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2012
  9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het kan wel!

Je moet Zaeed als enige levende over laten van de suicide missie en dan later kan je hem doodschieten in zijn loyalty missie.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tnx grave voor het aangeven van die bugs. Spel gecanceld en wacht wel tot dat gerepareerd is.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Is verder echt een super vet spel. Maar er zitten nog wel wat echte grote bugs in de game waardoor je niet verder kan spelen en gedwongen wordt weer oude saves te gebruiken in de hoop dat de tweede of derde keer het wel lukt.

Wat me ook opviel als kritiek puntje is dat de game wederom op 2 discs staat. Bij het tweede deel was dit ook al zo, maar was dit netjes opgelost en moest je pas op het einde van de game disc wisselen. Alleen nu ben ik constant discs aan het wisselen omdat de ene missie op disc 1 staat en de volgende missie staat op disc 2, gister in 5 uurtjes spelen 4x de disc moeten wisselen. Tip: stop de disc niet steeds weer terug in het doosje, want die gaat op deze manier erg snel kapot (binnenring van de disc kan gaan barsten door heel veel in en uit doosje te halen).

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat vind ik wel minder :mad: Maar niet onoverkomelijk

13. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    En 1 disc op de HD installeren, en de 2e in de drive? Is dat een oplossing, of is dat te makkelijk gedacht?

14. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zal niet werken helaas.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nope werkt niet. Heb beide disc geïnstalleerd, maar je zal steeds de discs moeten wisselen. Als je geluk hebt kies je steeds een missie die op dezelfde disc staat, en anders zit je om de missie discs te wisselen. Hou ze maar bij de hand.

Ben benieuwd wat Bioware op korte termijn aan de bugs gaat doen. Vooral de game breaking bugs, zou echt niet mogen en had ik totaal niet verwacht van een Bioware game. Lijkt net alsof ze de game helemaal niet getest hebben. In 11 uur spelen 5 crashes op hetzelfde punt in de game bij de From Ashes DLC (Pc versie schijnt het ook te hebben) en een missie waar geen vijanden meer spawnen en je daardoor niet verder kan spelen omdat een contactpersoon dan niet komt (Zelfs na meerdere keren opnieuw het level op te starten). Hopelijk hebben jullie meer geluk in de game, lijkt net alsof ik alle bugs in de game voor me krijg geworpen.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tot nu toe 1 bug tegengekomen waardoor ik niet verder kon komen, even een save van een paar minuten terug geladen en het was klaar, hopelijk wordt alles nog wel gefixed.

Gelukkig heb ik niet last van meerdere cd's :+

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Welke bug kwam je tegen? (zet anders maar in spoiler tags)

De eerste paar hoofdmissies staan op de eerste disc, maar na een aantal uren spelen kom je meer bij de echte side missies, dan begint het disc swappen.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had het al gelezen over het disc swappen, is gewoon random gedaan nu. Kan zijn dat wanneer je op de Citadel bent je zo een paar keer kan gaan wisselen. Hoe zijn de laadtijden eigenlijk, style als in ME2 weer?

CE is onderweg, wel gek dat Bol de game heeft verzonden via normale post. Benieuwd wat de postbode gaat doen, krijgt hem no way in de brievenbus. :+

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wow dat is ruk, helemaal omdat de dvd een redelijk kwetsbaar medium is. Misschien even afwachten hoe de ps3 versie presteert en dan wordt het afwegen: swappen vs importeren

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Importeren natuurlijk! Je komt ook allerlei bekenden tegen van miniquesten :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina