1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    had trouwens ook niet moeten kiezen tussen RPG, Action,...

mss dat hij die keuze overnam uit de demo ofzo?

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad ik heb die keuze ook niet gehad. :confused:

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mmm.... Heb mijn CE nog steeds niet van Bol. Kreeg wel een mailtje dat er problemen waren en ze hopen dat ie morgen op de mat ligt. Bij het mailtje zat ook een kortingscode van 10 euro, dat is dan wel weer netjes :)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm vreemd, zal idd wel liggen aan dat ik een nieuwe save heb moeten starten. Denken ze dat ik een ME noob ben :+
    Ik dacht precies hetzelfde :p schieten voelt ook nog eens slechter aan dan voorgaande deel of ligt dat aan hetzelfde?

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem net maar meegenomen bij de MM. Vanaaf maar eens beginnen. Helaas te horen gekregen dat m'n meisje wel thuis is, wordt dus een latertje.... ;)

Overigens, is die dlc met extra karakter ook los te koop? En zo ja, wat kost die?

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

Is deze gun nou ook weer in deel 3? Die knalde in deel 2 zo heerlijk weg.
    Zijn er uberhaubt nog wel dezelfde guns als deel 2 plus wat nieuwe of allemaal nieuwe?

YES HE IS! alleen hij klinkt anders. Gay.

Wat klinkt ie toch heer-lijk. _O_

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ME3 net opgestart, en zag op het main menu bij new game,multiplayer,etc...aan de rechterbovenkant staan 'load failed. cannot connect to server' jullie ook?

En gelijk een update ook..is dat al een nieuwe (om die gekke bugs te fixen waarover ik hier las ) of was deze er gelijk?

8. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Heeft er iemand ervaring met na creeeren van je Shep van deze linkhttp://social.bioware.com/forums/for...7811/3#9249327?
    EDIT: Deze thread dus http://social.bioware.com/forums/forum/1/topic/323/index/9247811/3#

Ik krijg zelf maar niet die savefile geupload in die ME creator, moet ik eerst nog iets in modio doen ofzo? Snap er geen zak meer van, en wil eigenlijk wel met deze Shep verder. Had net een soort aapachtige look-a-like gecreeerd8)

Wel echt rond uit kut al die glitches en bugs, die ik hier ook lees.
    Zit er zelfs over na te denken te wachten met spelen totdat ze gepatched zijn.
    Vind het echt rond uit gay dat ik niet mijn main shep kan importeren. Begin toch weer sterk twijfels te krijgen bij die uitspraak van, dat de SP niet te kort zou schieten door de MP:'-(

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En dan altijd weer die moeilijke keuze....welke class ga ik nemen.

Ik zou heel graag alle wapens willen gebruiken, maar ik wil die powers niet missen. Dus soldier wordt hem niet....ik dacht aan Vanguard, die heeft een heleboel powers en ook combat training. Ik neem aan dat vanguards gewoon met assault rifles overweg kunnen? Want dat vind ik wel heel belangrijk.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het schieten lijkt inderdaad meer op deel 1 dan deel 2....deel 2 was fijner.
    Ik blijf bij Sentinel. Geen spijt van tot nu toe...
    Maar volgens mij kun je nu alle wapens gebruiken als je wilt....ik heb het nog niet getest, maar ik kan ze wel allemaal meenemen op trip.:9
    Alleen komt er nu gewicht bij. Dus meer guns = langere cooldown van je powers en langzamer lopen.

Ik had een sniperrifle en een shotgun meegenomen (zonder dat ik het wist...eerste keer de uitleg was een WTF momentje en ben verder gegaan met de gedachte dat komt later wel duidelijk).

Ik zag dat de powers van mijn medeleden veel sneller weer gebruikt kon worden, en toen ben ik erachter gekomen;
    sniper effe thuislaten, en ook de shotgun (gebruik ik toch nooit) en voila, mijn powers kan ik nu ook weer een stuk sneller gebruiken!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Qua Udina is het nu bij iedereen hetzelfde, keuze destijds in ME1 heeft dus geen effect hierop.

Loop zelf alleen met een submachine rond, meer niet nodig. Love biotics nu, Liara is super snel met cooldown qua powers dus elke keer volledig upgradet singularity plus ik met volledig upgradet throw of pull _O_. Geniaal ook om Reapertjes te pesten op de galaxy map 8).

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Liara met volledige singularity sloopt alles en iedereen tot nu toe inderdaad, verdomde handig.

Kan niet wachten tot ik de hele crew weer compleet heb

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maar wat zijn nu die N7 missions :?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon quests, heb je in ME1 en ME2 ook. Je krijgt er al snel een van Hackett.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoppa en gelijk een avatar award erbij, altijd leuk die dingen. Kan aan mij liggen,maar volgens mij vertoont Sheppy meer emoties nu ook, of ze hebben dit gewoon verbeterd...hij is echt meer 'mens' nu :)

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Epische game, wat Skyrim mist qua verhaal maakt Mass Effect 3 geheel goed.. De combat is idd een beetje 'clunky', maarja dat was ook zo met deel 1 & 2.. Zoveel bekende gezichten ook, je wordt meteen weer in het verhaal gezogen met het gevecht tegen de reapers. Heerlijk!

17. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    effe een vraagje over de eerste keer dat je maar de cidatel gaat.

Kan je alleen de :
    -Dockingbay
    -Embasies
    - Hospital
    kan bezoeken? Of moet je eerst nog een andere missie doen voordat je die andere locaties kunt bezoeken zoals de Purgatory, presedium?

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099

Komt vanzelf Luke.

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Worden er later meer, dont worry :)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die keuze was voor mij ook erg lastig. Toch ook vanguard genomen. Vind de biotic powers wel het gaafst van het spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina