[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Wat een awesome spel toch weer:cool:<3

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Inderdaad, dit spel is zo goed _O_

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vanavond na werk even kunnen spelen, ik heb eigenlijk alleen nog de proloog gedaan, en zit nu ergens op mars. Maar serieus, wat een sfeer ademt dit spel uit _O_ Morgen na werk maar snel weer achter de 360 springen en verder gaan met deze game.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ben morgen vrij, volgens mij heb ik er alweer 15 uur opzitten 8)

Ik speel hem nog dit weekend uit ben ik bang :lol:

Gelukkig is er nog een MP :+

5. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Pfft vandaag binnen gekregen en nu 8 uur erop zitten. Nu ben ik echter een quest tegengekomen die ik niet kan voltooien vanwege een fijne glitch. Gelukkig maar een sidequest, maar het frustreert me omdat ik de game 100% wil uitspelen. :mad: Dit is overigens pas de eerste echte glitch die ik ben tegengekomen (afkloppen).

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dan had je even terug moeten laden naar een eerder punt.

7. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 4 uur later erachter komt dat die quest geglitched is? Ik dacht het niet.

8. Seh

Seh Guest

Woo, net voor het eerst het gevoel dat ik écht wat veranderde in het verhaal verloop, de quest Citadel: Hanar Diplomat afgerond, epic. _O_

Kwam erop neer dat een Hanar was geïndoctrineerd en door was gedraaid door de verbinding Enkindlers/Protheans (die zij zien als goden) --> Collectors --> Reapers. Dus hij werkte voor de Reapers. Nu was ik op pad om die jellyfish in de boeien te slaan, maar toen dat gebeurde pakte een van zijn guards mijn maatje, een mede spectre waar ik deze quest had gestart. Nu kreeg ik een renegade interrupt en schoot ik de guard dood. Nu bleek da thet te laat was het virus (dat die hangar zelf uploaden) dat gestuurd was naar hun thuis planeet te stoppen, dus nu gaat de homeworld van hun eraan. Anders had ik de spectre verloren en een hoop kwallen overgehouden. Dan is dit beter denk ik. :+
    Awesome. :cool:

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Die moet ik ook nog afmaken, maar ik zit klem :'-(

10. Seh

Seh Guest

Hoezo?

Dr. Chakwas
    ook weer terug aan boord. _O_

11. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, dat is nu net die quest die geglitched is. |:-

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik weet niet waar ik meer bewijs moet vinden, heb nu een device daar gehackt en in de Spectre computer gekeken, maar nu weet ik het niet meer.

13. Seh

Seh Guest

14. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem niet, die eerste terminal kan ik niet scannen. Het is overigens een bekende glitch waar meer mensen last van hebben. Komt er op neer dat als je de quest start maar in de tussentijd andere quests gaat doen (en de Citadel verlaat), je gewoon pech hebt want dan kun je die terminals niet meer scannen.

15. Seh

Seh Guest

Ah oke, sucks... Las ook dat je onder het motto ''tijdsdruk'' bepaalde sidequests niet meer kunt doen na een hoofdmissie, dus doe nu eerst zo goed als alle sidequests en daarna pas de volgende ''priority'' quest. :)

Die Aria T'Loak is ook best handig zeg. :+

Damn, wat een game weer. _O_ Zit er weer helemaal in.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2012
  16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat is precies mijn strategie :+

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nog nooit uitgespeeld :eek:

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de combat ook echt geweldig in deze, ik heb de laatste tijd veel ME2 gespeeld en dan pas merk je echt hoeveel soepeler alles is. Rollen, om cover heen kunnen lopen/schuiven, het werkt allemaal gewoon beter en de guns voelen lekker 'meaty' aan.

Ook is de A.I. er echt op vooruit gegaan, paar keer al gehad dat ik een ventje afschoot maar nog vlak daarvoor gooide meneer een granaatje mijn kant op, prachtig. Ook zit er gore in nu, ik richtte met mijn sniper op iemand's koppie en BAM...weg koppie, love it!

En nu praten je crewmembers echt duidelijk meer, ook in drukke omgevingen qua combat...is een battle net over, beginnen ze gewoon tegen elkaar te praten, en Sheppy ook. Het zijn die kleine dingetjes die ME2 niet had.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
  19. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Is het standaard dat Liara niet erkent dat Lair of the shadowbroker gespeeld is, of ben ik 'genaaid'? DLC staat niet meer op mn HD staan, maar wel gewoon die save geimporteerd.
    Zit er ook echt weer helemaal in_O_

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat je genaaid ben.. Bij mij is ze nog steeds Shadowbroker

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina