1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp iets niet...ik zie tussen mijn sidequests een quest staan genaamd Shrike Abyssal: Prothean Obelisk...vervolgens op de galaxy map zie ik niet aangegeven waar ik moet zijn. In ME2 stond voor de sidequests ook een pointer dacht ik....

2. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Als je in je journal kijkt staat er dat je iemand op het Citadel moet vinden ;)

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee er staat :

A volus diplomat needs a prothean obelisk. Recover it from the Shrike Abyssal and deliver it to him at the citadel embassy.

Dus ik moet er echt heen ...maar hoe en waar...

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je kunt kiezen; of de MP spelen, of N7 missies doen. Zo staat het volgens mij ook in de Achievo's beschreven.

Er zit geen echte tijdsdruk achter, al voelt het wel zo tijdens het spelen; iedereen heeft haast met elke opdracht die je krijgt.:+

Ik ben ook een completionist met dit soort spellen, en wil elke sidequest, hoe idioot ook, completen. Ik ben dus ook erg veel aan het rondjumpen van plek naar plek en weer terug.:9

8) Jij spoort echt niet.

Je mist een hoop leuke quests man als je die allemaal overslaat.
    Ja, ze zijn niet meer geschijden en staan in 1 lijst. Maar de main zijn aangegeven met Priority, dus het verschil is nog wel duidelijk te zien.

Als ze alles en iedereen zouden verwoesten, zijn ze de enige die over zijn......das saai.

Dus laten ze sommigen in leven, die evolueren dan vanzelf en eenmaal ver genoeg.....komen ze in actie.

Tja, het is een beetje saai, en je moet geduld hebben dat is zeker......

Maar misschien wordt alles duidelijker met dit deel, en wordt hun origin hier wel onthuld. Zou leuk zijn.:)

Precies.
    Yellow spoort niet. Maar dat wisten we al.:+

Is ook een stuk minder gebruikersvriendelijk dan in de vorige delen, dat is zeker waar.

Maar deze staat in je Galaxy Map gemeld als Artifact als ik me niet vergis......daar moet je die dus ergens vinden....kan ook zijn dat je die vind door te scannen....

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit staat op Wikia....

Travel to the Urla Rast system of Shrike Abysal. Scan the planet Talis Fia and recover the artifact with a probe.

Kortom...al die planets maar afgaan.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Yes, heb de Guide ook binnen. \o/
    En die van Kingdoms of Amalur ook. \o/

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, kreeg ik ook maar kon het Shrike Abysal stelsel pas wat later vinden nadat ik de missie op de maan van Palavan had gedaan. Weet niet welke beunhaas er aan het journal heeft gekloot maar dat is wel dramatisch nu.

Humor is wel echt geniaal, Jeff en EDI zijn echt awkward bezig in ME3. :lol:

Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Na elke missie ga ik effe met Joker en EDI praten. Geniale dialogen hebben die 2.:thumbs:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah vandaar kon ik het niet vinden, nou ja, ik ben bezig met die missie nu, dus dat zit wel goed dan. Merk wel dat het leveldesign echt veranderd en verbeterd is, het was allemaal erg lineair en close quarters in ME2. Het gaat weer een beetje terug naar de eerste ME, en dat vind ik super.

Ja geweldig is dat, deed ik in ME2 ook. Na elke missie de hele Normandy doorlopen en met iedereen praten, zo kom je steeds weer in nieuwe gesprekken terecht, echt cool. Ik vind die V.I. bij Liara ook lachen, of wat het ook is :)

Ook net James die een grapje maakte, en Garrus begreep het gewoon niet. En dat zijn dan dingen die gezegd worden tijdens dikke shootouts.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuck, Hanar Diplomat heeft een bug bij me. Fuuu, snel patchen BioWare. :mad:
    Vorige saves zijn allemaal uren terug.

11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ME1&2 wel gespeeld maar helaas is harde schijf toen kapot gegaan, dus heb de savegames niet meer. Als je een new game start, hoeveel keuzes kan je nog maken van eerdere delen?

Is het nog mogelijk om save-games te importeren van andere mensen als je Xbox niet omgebouwd is?

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dus helemaal niks van dat scannen hé. Ik wil graag alle systems op 100% hebben, maar hoe kan dat als ik geen planeten kan scannen? Ik druk op LT maar er gebeurt helemaal niks! Wilt iemand dit misschien uitleggen? :{

13. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet, terwijl je door een sterrenstelsel vliegt, een paar keer op LT drukken. Zodra je dan 'in range' komt van iets interessants kun je er pas iets mee doen (zoals een probe launchen op een planeet). Maar in sommige sterrenstelsels is ook niks te vinden volgens mij....

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe damn, zitten echt heerlijke gesprekken in de game. Humor is echt toegenomen zeg, ken geen andere game waar ik zo vaak heb moeten lachen. Nu richting Sur'Kesh en begint al lekker met een geniaal gesprek. Maar even in een spoiler over de teammates
    Koost voor Liara en Garrus als teammate. Meteen Garrus en Wrex met een awesome gesprek in de shuttle richting Sur'Kesh. Wrex gaat geweldig zijn op Sur'Kesh. _O_

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn review voor EG:
    Mass Effect 3 review

Zitten wel minor spoilers in! Hopelijk vinden jullie hem ook leuk, net zoals de eerste reactie. :):

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wrex? voor welke missie is het? Zou opzich wel kunnen, want ik heb default genomen en misschien is wrex daarin wel dood.

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja geniaal was die missie! Ik speel zowieso eigenlijk altijd met Garrus en Liara in mijn team.....

En meteen een Spoiler-vraagje over je Squad:
    komt er nog iemand meer bij of niet??
    Als ik me niet vergis komt Tali er nog bij (toch?), maar that's it? Kleine squad........is nu erg makkelijk kiezen wie ik meeneem, dat dan weer wel.

Vega's opmerkingen zijn best leuk, echt jammer dat ie er zo dom uitziet. Vind het nog steeds niet in de game passen.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben niet zo enthousiast als de meeste. Er zitten toch wel flink wat irritante dingetjes in... Verhaal vind ik wel lekker...

Maar goed, ik ben ook pas net aangekomen op de Citadel voor de eerste keer....

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom zit iedereen hier in spoilers te praten. Terwijl we een spoiler topic hebben. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina