Maarja ik vind het prima zo, laten ze maar lekker aan de game werken. illuminati confirmed @ 1.06/1.07
Een cinematic trailer...leuk man. En gameplay reveal bij TGA huh....wellicht een video van een paar seconden. Ik geloof zelf echt niet in die Spring 2017 release. zeker niet na wat EA onlangs al zei over een delay. Zie het echt niet gebeuren. Hopelijk krijg ik ongelijk.
Nice dat deel 2 en 3 nu ook BC zijn. Kan ik mooi die games weer kopen en op de Xbox One spelen. Mass Effect is echt samen met Fallout en Bioshock mijn favoriete games van de vorige generatie. Ook veel zin in Andromeda
Maar wat is het nut van gameplay trailers in het begin? Je moet toch eerst het verhaal opbouwen met zulke trailers? Ik heb dit veel liever dan gameplay. Dat gaat hetzelfde worden als ME3 met wat extra's erbij. De tech demo is hier een voorbeeld van. Vertragingen kunnen altijd, al denk ik het niet. Zal wel mei 2017 worden.
Het nut van gameplay is dat je krijgt te zien wat je kunt verwachten van hoe alles eruit ziet qua graphics, animatie, combat etc. We hebben nu meerdere behind the scenes video's gezien en een gameplay demonstratie zou echt tof geweest zijn nu op N7 day. Het zal zoals jij zegt vast veel gelijkenis hebben met ME3, maar we zouden iig wel nieuwe gebieden zien. Ben zelf echt wel klaar met cinematic trailers, maar that's me. Al leken sommige dingen echt wel gameplay te zijn,heel kort.