Zooooo, ik voel die personages totaal niet. Hoofdpersonage krijg ik een vieze Nathan Drake vibe bij. Enenenene ik mis een sterk gezicht zoals main Shep. Customized faces zijn fucking lelijk met BioWare games. Huilen qua dialoog ook. Rest van squad is ook mediocre, boze Krogan, die donkere guy lijkt wel op Wasabi uit Big Hero 6 en die villain. Saren mixed met Collectors. Originality everywhere. Mass Effect 0.5
Moet ook eerlijk zeggen dat deze trailer me niks doet. Ik hoop idd niet dat dit een flop wordt. Mass Effect is echt 1 van mijn favoriete series van de vorige generatie.
Waarom is elke game van een bekende franchise tegenwoordig ruk? Dit lijkt het ook niet helemaal te gaan worden. Worden we gewoon allemaal een daggie ouder, voelen we de nostalgie hier niet bij of is t daadwerkelijk echt ruk?
Waarom is nog steeds alleen de normale fysieke game te bestellen? Waar blijven de Limited editions bij de gameshops? Ik wil verdomme bestellen!
Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit een flop gaat worden. Teveel achterom kijken gaat niet werken. Toendertijd was ME1 een prima game, maar die tijd ligt achter ons. Als je steeds terug kijkt naar het verleden, dan sta je met je rug naar de toekomst
Komt wel een LE met een bestuurbare MakoNomad. Of die in Nederland komt, geen idee. Helaas geen CE zoals ME3, erg zonde want die was wel de moeite waard.