Ben ik de enige die alles tof vond aan Mass Effect, behalve de combat? Niet dat het slecht was maar ik heb persoonlijk veel meer genoten van het struimelen door the Citadel en the Normandy dan het knallen. Dat was eigenlijk een beetje een noodzakelijk kwaad om het verhaal verder te laten gaan.
Moet wel zeggen dat ondanks dit spel uit 2007 is het toch nog steeds mee kan hoor. Ik vind het zeker niet gedateerd aan voelen. Pas geleden was ik ook begonnen aan Oblivion, maar dat kon ik na een tijd echt niet meer verder spelen. Dat voelde echt heel gedateerd aan.
Combat van deel 1 was inderdaad best slecht, maar die van 2 was echt heerlijk. Bij deel 3 hadden ze de animatie van het rennen veranderd...vond dat er echt zwaar debiel uitzien. RPG gedeelte van deel 1 + combat deel 2 =
Deel 2 vond ik het indrukwekkendst. Het begin (het eerste uur) van deel 2 is ook geniaal. Deel 3 was mij veel te bombastisch en te gestreamlined.
Combat deel 2 Rpg deel 1 Menu structuur (zoals wapens en shit) deel 3 Novabomb en gjallarhorn erbij: deel 4. ;-)
Gewoon met die zus spelen, ziet er nog beter dan uit dicaprio. "Mass Effect: Andromeda will have 'meaningful' sidequests akin to The Witcher, says game producer" http://www.pcgamer.com/mass-effect-...uests-akin-to-the-witcher-says-game-producer/
Beter toch een Krogan, die hebben vier kloten. Een gele, rode, blanke en zwarte kloot. Weet je nooit wat voor kind je krijgt.